MuscleMeat

Theo v Gogh vermoord!

10.10 - Justitie meldt dat het islamitische teksten zijn gevonden bij het slachtoffer

lijkt me dus een soort van vergeldingsactie

stelletje klootzakken!

dj_phreak zei:
wie dan ook de dader is, ik stel het volgende voor:

NU EENS GEEN STILLE TOCHT!!!

Een luidruchtige tocht van enkele honderden mensen met loden ppen en honkbalknuppels naar de familie van de dader en IEDEREEN die met hem sympathiseert lijkt me veeeeeeel nuttiger.

We kunnen wel wat organiseren zaterdag 12.00 op de dam
hoeveel members zijn er hier eigenlijk?
Lijkt mij dat er wel een aardig groepje gevormd kan worden

bur zei:

Ja, dan hangen we met zn allen een paar fundi's aan het monument op de Dam :)

bur zei:
In ieder geval in de breedte erg groot. :)

Hey jongens, jullie moeten je mening niet baseren op een paar rotte appels die het verknoeien voor de rest! ... :rolleyes: :rolleyes:

Naja, ik ben nooit moslim fan geweest (op zijn erg zachts gezegt) en ik moet zeggen dat mijn liefde voor de islaam niet echt schrikbarend is toegenomen de laatste jaren. Maarja, **** dit kabinet, we gaan lekker allemaal staken zodat onze vrienden van de SP, groenlinks en PVDA het weer over kunnen nemen... :rolleyes:

'de dader zou een brief op zijn lichaam hebben gestoken'

Ned 2 teletekst pag. 109

GVD was geen fan van deze meneer, maar om hem dood te maken...

Er staat nu echt iets te gebeuren, het is niet meer terug te draaien.

Rob G zei:
Hey jongens, jullie moeten je mening niet baseren op een paar rotte appels die het verknoeien voor de rest! :rolleyes:

Ja, goed dat je die rolleyes erbij doet. Als je die cultuur bestudeert, als je luistert naar wat zelfs ontwikkelde moslims, die je beter kent, uiteindelijk tussen de regels zeggen, is dit niet ongelooflijk, niet tragisch, maar gewoon een logisch gevolg.

Achterlijke kanker kultuur!

Klote streek, iedereen schreeuwt dat er wat moet gebeuren maar het halfzachte nederland kennende zal het wel weer extra maatschappelijk werkers en speelpleintjes worden voor die moeilijke jongeren.

echt ziek ziek ziek!!

Ben blij om Nederlander te zijn, maar het gevoel wordt steeds minder.

Waarom wordt er zoveel gepikt van bepaalde groepen in ONZE samenleving?
Praten, praten, praten, praten en nog eens praten!!!! Dat is het enige dat er gebeurt hier in Nederland door de politiek!

De harde hand erover, in alle segmenten van onze samenleving. Op scholen, op straat, overal!

Heren en dames:

De reacties zijn natuurlijk allemaal begrijpelijk, maar laten we zeker nu er naar voren komt dat de aanslag vermoedelijk is gespleegd door mensen met een Islamitische geloofsovertuiging, het hier in dit topic een beetje netjes houden om dit topic niet te laten verzanden in een ordinair 'moslim bash' topic.

Dit is dus niet om mensen de mond te snoeren, maar gewoon omdat felle kritiek ook anders gebracht kan worden.

Ik dank u voor uw aandacht. :)

nederland 2, waarschijnlijk een Moslim actie. :mad:

Dit is duidelijk waarom: Als je de waarheid te vaak teveel uitspreekt tegen de wil van moslims in dan kun je rekenen op de kogel.
Laatste ooggetuige-verslag meldt een man met Arabisch uiterlijk.

Theo van Gogh is gestorven op het veld van eer en vrije meningsuiting, willens en wetens bezig met het onveiliger maken van zijn persoonlijke situatie maar de drang om te uiten was groter dan zijn drang om zichzelf veilig te voelen.

Zulke mensen moet je respecteren en eren, OOK als ze nog in leven zijn!!!

Damn dit is belachelijk.

Als het inderdaad een moslim is(waar het sterk op lijkt) gaat de 'oorlog' nu echt beginnen.
Ik ben zelf geen moslim, en ook geen nederlander...maar ik vindt dat die gasten in Amsterdam echt veelste ver gaan.

Het wordt tijd dat Nederland en niet alleen de overheid ook het volk nu echt opstaat en terug vecht anders is NIEMAND meer veilig.

Krijg steeds meer het gevoel dat ik in het wilde westen woon in plaats van Amsterdam.
Iedereen loopt met een wapen op zak en kijkt schuchter om zich heen of hij niet aangevallen word.

We hebben een mengelmoes van criminelen in de stad, terroristen,activisten, huurmoordenaars, maffia enz.

Nog even en er ontstaat totale anarchie.

MrJ zei:
Heren en dames:

De reacties zijn natuurlijk allemaal begrijpelijk.

Ik dank u voor uw aandacht. :)

Nee, MrJ, zoals ik al uitgelegd heb, het zijn geen emotionele reacties. Als je die lui langer kent, weet je gewoon dat dit geen uitzondering is, geen geisoleerde gestoorde gek, maar uitdrukking en gevolg van hun wij tegen jullie denken. HUN denken in groepen, het in elke eenvoudige buren ruzie partij kiezen langs familie en ethnische scheidslijnen, en het terroriseren van de buurt, het wegpesten van de enkeling die criminaliteit nog meldt, en het vermoorden van de journalist die er iets over durft te zeggen. Alles houdt juist logisch verband, en met dit alles zijn wij niet begonnen.

Het is wel tijd dat we de conclusie trekken, als zij in "wij tegen hun" denken, dan moeten wij dat, inderdaad, ook maar gaan doen, uit zelfverdediging.

Laatst bewerkt:
dj_phreak zei:
wie dan ook de dader is, ik stel het volgende voor:

NU EENS GEEN STILLE TOCHT!!!

Een luidruchtige tocht van enkele honderden mensen met loden ppen en honkbalknuppels naar de familie van de dader en IEDEREEN die met hem sympathiseert lijkt me veeeeeeel nuttiger.

Hier sta ik absoluut achter, noem me een rascist of whatever, als dat volk zich alleen maar kan uiten door geweld.....

Wie het zwaard hanteert, zal door het zwaard sterven.Althans dat hoop ik voor die schapenn**kers.

Wanneer is de emmer vol... of gaan we weer stille tocht houden en onze schouders ophalen..

Mijn gevoel is dubbel.. ik ken een aantal goed gelovige moslims, van goede en ontwikkelde komaf, en zij keuren al deze vormen geweld en vergelding af.. stellen zelfs dat ze te gast zijn in ons land en pas iets zijn als ze voor samenleving waarin ze wonen iets kunnen betekenen.

Maar er wordt veel misbruik gemaakt van de islam door fundamentalistische en ouderwetse immams door kwaad te prediken in de moskee.. en hier moet paal en perk aan gesteld worden.. want de maat is vol..:mad:

R.I.P Theo

Dit gaat nergens meer over.

Wat DBC en MarcW al zeggen is waar. De Nederlandse cultuur leert ons dat een verschil van mening of overtuiging geen reden is om iemand om te leggen. Dat is democratie.

Er zijn echter landen en met name culturen waar mensen zich direct aangevallen voelen door bepaalde uitspraken of overtuigingen. Uit oogpunt van verdediging van hun overtuiging zullen ze met de voor hun gangbare middelen de verkondiger van deze schennis afstraffen. Neersteken, neerschieten, of zelfs het scrotum afsnijden en in de mond leggen als teken van ultieme vernedering. Beestachtig is het, niet gecultiveerd in ieder geval.

Onze cultuur zegt in zo'n geval: een debat. Verklaar je nader en beargumenteer dat. Overtuig elkaar. Als je je 'tegenstander' makkelijk onder de tafel kunt lullen gaat hij af als een gieter. En daarmee klaar. Dat is je winst.

Dit verschil moet opgelost worden. De Nederlandse cultuur is niet voor niets de Nederlandse cultuur. Rotte appels heb je altijd, maar dit lijkt de nieuwe tendens in Nederland te worden en dat kan nooit de bedoeling zijn.

Terug
Naar boven