Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

17.00 u etenstijd :D I'm out

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.243
Maar ik kan deze kamer betalen. Dat is al heel wat. En ik heb privacy in m'n kamer, dat is hier wel anders.

Ik kan niet zo goed tegen veranderingen, maar dit is wel een heel positieve. Even doorheen.

Maar ik kan deze kamer betalen. Dat is al heel wat. En ik heb privacy in m'n kamer, dat is hier wel anders.

Ik kan niet zo goed tegen veranderingen, maar dit is wel een heel positieve. Even doorheen.

Ja man kijk ff naar de toekomst....je moet n eigen holletje hebben waar je je kan terug trekken

• #2.247
Verwachte calorieën vandaag: 1942 :)

• #2.253
Vond die 36kg x 5 shoulder press wel nice vandaag :D

Nu je straks weer vrouwtjes kunt ontvangen kun je je dagelijkse calorieën ook omhoog schroeven, extra cardiosessies incoming ifyouknowwhatimean.jpg

• #2.256
  • #2.258
Vandaag spullen over verhuist, 2 matrassen gekocht en overtrek en sloop enzo.. nieuwe tv opgehaald.. druk druk.. dus weer junk gegeten.. pfff..

Morgen alles in elkaar zetten, inrichten en installeren.. spannend hoor.. gelukkig dringt het nog niet helemaal tot me door..

En zeer zeker moet ik een 2 persoons guys :D

Dat klinkt goed!
en weet je... je bent druk geweest dus die kcallen zul je ook wel verbranden! ;)
Je slaapt er wel al? Matras op de grond?

Succes morgen!

Wordt het een mancave...; Neplederen bankstel, TL - verlichting, Flatscreen, een koelkast vol met bier...en een vale poster van Pamela Anderson uit 1996, hangend boven het tweepersoonsbed?

Terug
Naar boven