Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
Dat klinkt goed!
en weet je... je bent druk geweest dus die kcallen zul je ook wel verbranden! ;)
Je slaapt er wel al? Matras op de grond?

Dank je wel!

Morgen ga ik helemaal over, slaap vannacht voor het laatst bij me ma. Morgen bed opzetten en TV installeren en dan even rust. Misschien nog even stappen en dan lekker in mn nieuwe nestje :)

Succes morgen!

Wordt het een mancave...; Neplederen bankstel, TL - verlichting, Flatscreen, een koelkast vol met bier...en een vale poster van Pamela Anderson uit 1996, hangend boven het tweepersoonsbed?

Dank je wel!

Het wordt lekker gewoontjes haha
Ik heb nu een bed, 2 nachtkastjes en dat zijn mn meubels tot dusver.. krijg van mn ma een klerenkast en dan kijk ik later wel voor een salontafeltje..

Tot die tijd zal een omgedraaid bierkratje prima dienst kunnen doen als salontafeltje...:bierbang:

• #2.264
Hallo luitjes,

Nou, ik ben over hoor. Moet nog veel doen, maar wel relaxed al.

Vandaag ook gesport in Barneveld, t*ring wat was het krachthonk klein. Eerlijk gezegd vond ik dat zeer zeker niet chill.

Omdat ik beschermd woon, ben ik met het avondeten vaak afhankelijk van wat de anderen koken, dus al die macro's en shit wordt moeilijk om bij te houden.

Waarom beschermd wonen? Heb dingen goed verkloot in het verleden, waardoor ik met bepaalde dingen begeleiding nodig heb.

Het zal even rustig zijn in mn logje totdat alles even op orde is.

Maar ik sport wel door hoor.

Ik update snel weer.

Hallo luitjes,

Nou, ik ben over hoor. Moet nog veel doen, maar wel relaxed al.

Vandaag ook gesport in Barneveld, t*ring wat was het krachthonk klein. Eerlijk gezegd vond ik dat zeer zeker niet chill.

Omdat ik beschermd woon, ben ik met het avondeten vaak afhankelijk van wat de anderen koken, dus al die macro's en shit wordt moeilijk om bij te houden.

Waarom beschermd wonen? Heb dingen goed verkloot in het verleden, waardoor ik met bepaalde dingen begeleiding nodig heb.

Het zal even rustig zijn in mn logje totdat alles even op orde is.

Maar ik sport wel door hoor.

Ik update snel weer.
Goed om te horen! Doe rustig aan en we zien de updates wel weer verschijnen:thumb:

Succes! Hopelijk krijg je alles weer op de rails.

Succes kerel! En hou ons op de hoogte :thumbup:

No worries, komt goed! Veel succes en tot logs...

Succes man !!

• #2.270
Goed om te horen! Doe rustig aan en we zien de updates wel weer verschijnen:thumb:

Succes! Hopelijk krijg je alles weer op de rails.

Succes kerel! En hou ons op de hoogte :thumbup:

No worries, komt goed! Veel succes en tot logs...

Thanks all!

Ben vandaag naar een andere sportschool geweest, Basic Fit. Alles netjes voor elkaar MAAR geen spiegels. FUUCCKKK.

Ook een ander gebeld, dumbbells tot 30kg. FUUUCCCKKK.

Wtf moet ik nu :eek!:

doe rustig aan,
ook hier is ''whatever it takes'' van toepassing
succes maat
en ja die sportscholen, geen spiegels db tot 30kg
horror

Miss you!! broertje...blijf wel lekker loggen en wij allemaal blijven je volgen.

Stap uit je comfortzone, en niet meer terugkijken OK?

Don't panic! Ze hebben vast wel barbells waar je genoeg gewicht aan kan hangen, toch?

Netjes bro!!

Dacht dat alle basic Fits dumbells tm 40 hadden.

• #2.276
doe rustig aan,
ook hier is ''whatever it takes'' van toepassing
succes maat
en ja die sportscholen, geen spiegels db tot 30kg
horror

Ik neig naar het krappe hok bij FitZ, dumbbells tot 40kg maar wel spiegels :D

Miss you!! broertje...blijf wel lekker loggen en wij allemaal blijven je volgen.

Stap uit je comfortzone, en niet meer terugkijken OK?

Thanks bro. Het is allemaal nieuw, maar het voelt allemaal wel goed. Ein-de-lijk m'n shit together straks :)

Don't panic! Ze hebben vast wel barbells waar je genoeg gewicht aan kan hangen, toch?

Neh, die dumbbells zijn echt een afknapper #1 :P

Netjes bro!!

Dacht dat alle basic Fits dumbells tm 40 hadden.

Thanks broeder. En klopt, maar zonder spiegel is ook een afknapper ;)

Sterk hoor die presses!

• #2.279
Gewicht zat btw vanmorgen nog op 108.3kg :)

Dus niets erbij? is toch mooi na die paar dagen he!

Terug
Naar boven