- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Goed om te horen Pietje. Maar 3 posts met -edit-? Dat kan niet de bedoeling geweest zijn.
PS: als je op de edit-knop drukt van je post, en je kiest 'ga geavanceerd', dan kun je bovenaan de pagina aangeven dat je de post wilt verwijderen. Eerst 'Bericht verwijderen' aanvinken, en dan 'Verwijder dit Bericht' klikken.

ga je logje volgen kerel
is er nog getraind dan??
lijkt nu meer op een logje van computernerds![]()

Hippe type-skills hoor!

==>Ik klik je log aan, en lees alleen over problemen met de opmaak.
Maar even serieus, ik ben zoals anderen hier ook benieuwd, lijkt me leuk te lezen over jouw training.
Groet Friso
thanks 4 the replies en belangstelling, mannen.. zodra er wat tijd beschikbaar is, ga ik er mee aan de gang. op wat voor manier dan ook.
Wat een killerlog dit, piethet valt me nog mee dat niet een van de karmasletjes hier 'Mooie trainingen!' heeft gepost
![]()

karmaik heb intensief moeten trainen om mijn huidige tekstopmaak-skills te krijgen![]()

thnx bro'haha mooie log, leuk om zo over jou trainingen te lezen:d

komt voor mekaar, j3 w3Et z3lLuFf!i!
:sl*t:
jij krijgt ook weer, zodra ik kan geven..concentreer jij je eerst maar es op je logje, zodra die in orde is kijken we wel verder

Wat een killerlog dit, piethet valt me nog mee dat niet een van de karmasletjes hier 'Mooie trainingen!' heeft gepost
![]()