Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
ja, weet welke je bedoeld, is best wel een leuke oefening, maar ken de naam ook niet :p
Goede training trouwens ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
training van vandaag :D

benen:

leg press schuin omhoog, ass to the plateau, xtreme slow reps, 3min. tussen de setjes door, techniek boven alles
5 setjes warming up
75kg x12
85kg x12
90kg x10 (quads&hams deaud en fully pumped :cool:)

leg press schuin omhoog, kuiten, slow en normal reps afgewisseld, 3min. rust tussen de setjes door, techniek boven alles
3 setjes warming up
160kg x15
170kg x15 (fully pumped, geen mooi gezicht :p)
180kg x12

rug:

brede stang tot op de borst, soort van pulldown (karma voor degene die mij verteld hoe deze oefening heet), wat snellere reps, 3min.rust, techniek boven alles
3 setjes warming up
52,5kg x12
67,5kg x10
75kg x8

roeien met brede stang, slow reps, variërend in rust, techniek boven alles
45kg x12
52,5kg x12
60kg x8, eindigend met drop setjes (rug opgezwollen, de t*fus :eek:)

roeien, normal grip, slow en fast reps, variërend in rust, techniek boven alles, overdreven laag naar de buik toe
60kg x8
75kg x8
82,5kg x8, eindigend met drop setjes (biceps en onderarmen al behoorlijk pumped)

biceps en onderarmen:

na rug geen rust genomen, meteen door naar de hammer curl, na het eerste setje elke keer 3min. rust, techniek niet al te strikt, normal reps
16kg x22 (11x per arm)
18kg x20
20kg x18

concentration curl, snelle reps, veel herhalingen, 2 setjes, niet geteld
11kg x???
11kg x??? (gruwelijke, maar pijnlijke pomp)

stang achter de kont, omhoog curlen met de polsen (karma voor diegene die hier de naam van zegt)
30kg x15
50kg x12 (die krengen zouden zowat uit mekaar spatten :P)
70kg x5

die pull down piet is een wide gripp pulldown - hier zijn wel ook nog verschillene stangen voor

Gefeliciteerd met je eerste echte trainingspost :)! Mooie volle training Pietje. Volgende stap is natuurlijk een gallery, but one thing at a time :P. Pic editen op W98@P3... misschien een oude versie van Photoshop uit de kast trekken :D.

thnx mannen!! :)

zv7p81.jpg

paul weller and the jam - goes around comes around - weer karma

training van vandaag :D

schouders

shoulder press, dumbbells, zittend met leuning kaarsrecht, normal reps, techniek boven alles, 3min. rust tussen setjes door
warming up 4 setjes
44kgx6 (22 per kant)
48kgx6 (pomp gruwelijk :eek:)
52kgx6 (1 geforceerd, hulp van spotter, vroegtijdig lang dood punt gehad :mad:)
56kgx6 (2 geforceerd :mad:) ouwe record kon ik wel shaken, niet geprobeerd dus :(

militairy press, barbell, zittend met leuning bijna recht, normal reps, techniek boven alles, 3min. rust tussen setjes door
12x32,5 (10-stang-10)(ik bouw van licht naar zwaar op, helpt mij verzuring en het ergste krachtverlies te voorkomen)
8x42,5kg
6x47,5kg
6x52,5kg
6x57,5kg
6x60kg (pussyweight verhoging :D, werd erg zwaar, 1 geforceerd)
6x62,5kg (2 geforceerd + een te lang dood punt :mad: + hoogtepunt pump :cool: adertjes waren eng)
2x70kg (1 geforceerd, het was op :mad: raar eigenlijk :D :D :D)

side raises, dumbbells, staand, beginhouding iets naast de zij, slow reps, techniek boven alles, rust tussen de setjes door varierend
16kgx12 (8kg per hand)
18kgx10
20kgx9 (voorste en middelste schouderkoppen bijna zo groot als me linker bil :D)

reverse peck deck, normal reps, techniek boven alles, 3 min. rust tussen de setjes
45kgx12
52,5kgx10
60kgx8 (feel te burn :o)

traps

dumbbell shrugs, super-sets, staand, varierend in snelheid reps en rust, techniek redelijk
80kgx12 (40 kant) 60kgx10 (30 kant)
80kgx8 60kgx10 (vage shizzle :rolleyes:)
80kgx10 60x12 (dussss :rolleyes: pomp was btw gruwelijk :eek: adertjes jwt!!!)

mja... dat was 'm weer! gedeeltelijk prestatie/pomp/prikkel gericht.. presteren ging niet bijzonder maar uiteindelijk wel een perfecte intensiteit bereikt en de nodige spiervezels aangesproken.

damn ... those are some heavy ass weights

Netjes pietje!

mister smileygebruiker ;)

Mooie training Pietje! Leuk te zien dat je MP net iets boven de mijne zit. Ik ben wel aan het proberen daar verbetering in aan te brengen, dus ik houd je in de gaten :). Kun je staand net zoveel kgs?

Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar het leest makkelijker als je bij DB oefeningen de DB gewichten post ipv. het totaal, ik schrok me even de touwt*ring bij je DB presses :roflol:

Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar het leest makkelijker als je bij DB oefeningen de DB gewichten post ipv. het totaal, ik schrok me even de touwt*ring bij je DB presses :roflol:

ach gatver ... ik dacht ook dat het het gewicht per DB was :roflol:

Mooie training Pietje! Leuk te zien dat je MP net iets boven de mijne zit. Ik ben wel aan het proberen daar verbetering in aan te brengen, dus ik houd je in de gaten :). Kun je staand net zoveel kgs?

idd +1 - ik dacht godver die piet gaat wel erg als een speer:D goeie training piet , dus je had nog wat over na je db presses , knap hoor

Robke78 damn ... those are some heavy ass weights
lightweight baby!

Obeb Netjes pietje!

mister smileygebruiker ;)
thnx bro' :sd: jwt!

Paljas Mooie training Pietje! Leuk te zien dat je MP net iets boven de mijne zit. Ik ben wel aan het proberen daar verbetering in aan te brengen, dus ik houd je in de gaten :). Kun je staand net zoveel kgs?
staand durf ik niet :P schouders gaat me best wel goed af.. deze lopen ook voor op de rest, qua groei althans ;)

k weet niet hoe anderen erover denken, maar het leest makkelijker als je bij DB oefeningen de DB gewichten post ipv. het totaal, ik schrok me even de touwt*ring bij je DB presses :roflol:
daarom gaf ik bij het 1e setje een voorbeeld (bijv.22kgx2) ik zal het voortaan er overal bij zetten :D maarre dat zou idd wat wezen kerel :eek:

Robke78 ach gatver ... ik dacht ook dat het het gewicht per DB was :roflol:
:( niet goed nu he??

Terug
Naar boven