AndroidHealthClinic

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Wow 3 pagina's vol, en nog geen trainingsschema te bekennen, ik heb er maar eens 5 sterren tegenaan gestemd :roflol:. Ach Pietje, tegen de tijd dat je schema's post is je log al zo populair, dat ze iig gelezen worden :D.

Pietjes trainingen: een ware mythe: bestaan ze, of is het allemaal onzin :D

ik voorspel - piet traint hard en zijn log zal ons allemaal verbazen

Juist vandaag is de dag dan toch echt gekomen. Als ik zo de 1e 3 pagina's zie verwacht ik toch wel een erg mooie opmaak van je training haha. Succes kerel!

Wow 3 pagina's vol, en nog geen trainingsschema te bekennen, ik heb er maar eens 5 sterren tegenaan gestemd :roflol:. Ach Pietje, tegen de tijd dat je schema's post is je log al zo populair, dat ze iig gelezen worden :D.

of dat er een slotje opligt vanwege de overmaat aan spam...............zoals in mijn eerste trainingslog.
:o

kom op Piet, TRAINEN!!!!
:thumbs:

ROFL! Wat een log.:D

Vanavond weer knallen Piet?!

• Topic Starter Topic Starter
van het weekend nachtdiensten gehad.. hele weekend k*t geslapen.. en vandaag van 09.00 t/m 12.00 uur de oogjes dicht gehad :(

oververmoeid gaan trainen is niet de oplossing, tóch heb ik vandaag aan "beweging" gedaan. lekker veel herhalingen, weinig kilo's, niet 1x tot failure.

vandaag plat dumbbelldrukken, incline bench, decline bench, fly machine, shoulder press, side raises, rear raises, dumbbell shrugs en cable shrugs gedaan. triceps achterwege gelaten, ik voelde me niet echt goed ofzo :mad:

op normale dagen komt er uitgebreid verslag, vandaag was niet noemenswaardig.

dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag wordt er weer gebuffeld :D

Ok Pietje, toch wat gedaan. Nu goed eten, slapen, en dan knallen! :whip:

mooie training piet ;)

de start van het log is gegeven :p

Kan iemand me ff PM'en wanneer de eerste training in dit log gepost wordt?
dan hoef ik alle spam niet door te lezen.

training van vandaag :D

benen:

leg press schuin omhoog, ass to the plateau, xtreme slow reps, 3min. tussen de setjes door, techniek boven alles
5 setjes warming up
75kg x12
85kg x12
90kg x10 (quads&hams deaud en fully pumped :cool:)

leg press schuin omhoog, kuiten, slow en normal reps afgewisseld, 3min. rust tussen de setjes door, techniek boven alles
3 setjes warming up
160kg x15
170kg x15 (fully pumped, geen mooi gezicht :p)
180kg x12

rug:

brede stang tot op de borst, soort van pulldown (karma voor degene die mij verteld hoe deze oefening heet), wat snellere reps, 3min.rust, techniek boven alles
3 setjes warming up
52,5kg x12
67,5kg x10
75kg x8

roeien met brede stang, slow reps, variërend in rust, techniek boven alles
45kg x12
52,5kg x12
60kg x8, eindigend met drop setjes (rug opgezwollen, de t*fus :eek:)

roeien, normal grip, slow en fast reps, variërend in rust, techniek boven alles, overdreven laag naar de buik toe
60kg x8
75kg x8
82,5kg x8, eindigend met drop setjes (biceps en onderarmen al behoorlijk pumped)

biceps en onderarmen:

na rug geen rust genomen, meteen door naar de hammer curl, na het eerste setje elke keer 3min. rust, techniek niet al te strikt, normal reps
16kg x22 (11x per arm)
18kg x20
20kg x18

concentration curl, snelle reps, veel herhalingen, 2 setjes, niet geteld
11kg x???
11kg x??? (gruwelijke, maar pijnlijke pomp)

stang achter de kont, omhoog curlen met de polsen (karma voor diegene die hier de naam van zegt)
30kg x15
50kg x12 (die krengen zouden zowat uit mekaar spatten :P)
70kg x5

nette training kerel :thumbs:

wide grip pullups?

mooie training piet - ik wist het wel dat je ging posten - lastige is - je zou zeggen wristl curl voor je onderarmen alleen hou ik dan de stang voor me

van nicolas24: wide grip pullups?

don't know.. zal 'm wel eens opzoeken. ben niet zo bekend met al die naampjes enzo :D thnx bro'!

van groteman9: mooie training piet - ik wist het wel dat je ging posten - lastige is - je zou zeggen wristl curl voor je onderarmen alleen hou ik dan de stang voor me

reverse wrist curl?? :dunno:

enne thnx kerel! jij bent trouwens ook niet vies van een mooie training ;)

keep on working mate! ;)

Terug
Naar boven