XXL Nutrition

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
Ben trouwens even nauwkeurig verder gegaan met MyFitnessPal (aangezien ik ziek op bed lig) en kom op een gemiddelde dag op ongeveer 2500kcal uit, dus echt super laag zit ik niet. Dus daarom val ik wel iets af in combinatie met trainen, maar niet veel.
Misschien maar beter voor de spiertjes ook?
Haast heb ik niet, dus goed?

Je kunt gerust een stuk lager gaan Pietje (eiwitten riant houden), als je niet veel afvalt dan zou ik dat zeker doen.
Dit kan makkelijk samen met spieren Gainen omdat je toch een spiergeheugen hebt Piet.

Anders ga je veel tijd verliezen ben ik bang.

Hoe ver zit je nu in een deficit ?

• #1.186
Je kunt gerust een stuk lager gaan Pietje (eiwitten riant houden), als je niet veel afvalt dan zou ik dat zeker doen.
Dit kan makkelijk samen met spieren Gainen omdat je toch een spiergeheugen hebt Piet.

Anders ga je veel tijd verliezen ben ik bang.

Hoe ver zit je nu in een deficit ?

Gedurfd! Moet even kijken of en hoe, ook ivm m'n diabetes enzo. Rome is natuurlijk ook niet in 1 dag gebouwd :)

Ben nu 9 weken bezig..

Ik heb speciaal voor jou gevoeld! Het is niet veel, maar ik ben beslist mannelijk. Was lekker overigens.

• Like
Waarderingen: Inb4
Gedurfd! Moet even kijken of en hoe, ook ivm m'n diabetes enzo. Rome is natuurlijk ook niet in 1 dag gebouwd :)

Ben nu 9 weken bezig..

Tja dat is zo. Maar je kunt wel iets vlugger en toch verantwoord je doel bereiken lijkt me.
Als jij bijv. over de gehele linie 300 Kcal's zakt en je doet dit in verhouding met je E / K / V (dus je haalt overal 33% vanaf) dan moet het toch kunnen lijkt me ?

Maar goed jou feestje natuurlijk.

Ik heb speciaal voor jou gevoeld! Het is niet veel, maar ik ben beslist mannelijk. Was lekker overigens.[/QUOTE]

Je bent een heet rakkertje Piet !

• #1.188
:haha::roflol:

• Like
Waarderingen: Inb4
Ben trouwens even nauwkeurig verder gegaan met MyFitnessPal (aangezien ik ziek op bed lig) en kom op een gemiddelde dag op ongeveer 2500kcal uit, dus echt super laag zit ik niet. Dus daarom val ik wel iets af in combinatie met trainen, maar niet veel.
Misschien maar beter voor de spiertjes ook?
Haast heb ik niet, dus goed?

Crashdieet werkt niet voor jou ivm diabetes denk ik?
Jammer want zo heb ik de kilo's er wel af gekregen, gezond en verantwoord is het msschn niet maar het werkte wel.
Beterschap btw.:kiss:

• #1.190
Ik zou eventueel wat kunnen spelen bij het spuiten van de snelle insuline. Heb ik ook gedaan nu ik ziek ben. Dus het kan in principe wel, maar alleen op niet-trainingsdagen. Anders kom ik in hypo's terecht en dat is niet goed.

Hoezo als je gaat trainen dan zakt je suikerlevel of zo ?
(verder geen verstand van)

• #1.192
Ja die zakt als een malle. M'n eigen insuline gaat dan weer werken, wat heel positief is natuurlijk. Maar dan krijg ik weer te veel omdat ik ook bij moet spuiten zeg maar.

Welk type suiker heb je eigenlijk?

• #1.196
Type 2 haha

• #1.197
Vandaag overigens nog steeds ziek. Gaat lekker zo.

• #1.198
Vandaag ook. Maar live vanuit sportschool.
10 sets assisted chins
En veel sets bench press, waaronder 8x60 4x80 2x100 2x110 (1 daarvan spotter) 1x100 8x80 en 13x60 om het af te leren..

Ziek Pietje OUT.

Goed gebankbonkst voor een zieke, Pietje!

• #1.200
Moest gewoon een keer :D

Terug
Naar boven