Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Drink al jaren m'n shake met water met een goeie whey smaakt da echt wel.

+1. Whey delicious van XXL is goed te doen met water hoor! Desnoods iets minder water toevoegen (200ml per 30g whey).

De andere optie is natuurlijk om ergens anders iets te schrappen, zodat je je shake(s) met melk kunt nemen..

Hoe ziet je voeding er nu ongeveer uit qua kcals en E/K/V?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.287

Tuurlijk!!! TEF!!!
Dafaq is dat dan weer.. :eek:

IronWarfare? ??? Wie ben jij en wat heb je met Pietje gedaan?

Ik heb zijn body gesnatched. Of ik daar zo blij mee moet zijn... :D

Ik heb een perfect whey!! :p

+1. Whey delicious van XXL is goed te doen met water hoor! Desnoods iets minder water toevoegen (200ml per 30g whey).

De andere optie is natuurlijk om ergens anders iets te schrappen, zodat je je shake(s) met melk kunt nemen..

Hoe ziet je voeding er nu ongeveer uit qua kcals en E/K/V?

Zie bijlagen :)

Screenshot_20161013-114634.png

Screenshot_20161013-114626.png

Ik ga je logje ook volgen. Gewoon je shake lekker met melk drinken. Shake met water is zo... net niet helemaal.

TEF = Thermic Effect of Food..

m.a.w sommige voedingsmiddelen kost je lichaam wat meer moeite om te verbranden dan andere..

Aardig low carb/high protein trouwens!:eek!:

• #1.291
Ik ga je logje ook volgen. Gewoon je shake lekker met melk drinken. Shake met water is zo... net niet helemaal.

Welkom! M'n logje is een beetje freestyle zoals je ziet. Ik log iets als het noemenswaardig is en dat gebeurd niet vaak lol.

Straks heerlijk aan de echte shakes :D

TEF = Thermic Effect of Food..

m.a.w sommige voedingsmiddelen kost je lichaam wat meer moeite om te verbranden dan andere..

En shakes met melk vallen onder die categorie? :eek:

Aardig low carb/high protein trouwens!:eek!:

Snap je nu dat die calorieën van het melk er prima tussen passen? Ik zit al zo laag..

Maar ik reken op spiergeheugen terwijl ik wat probeer af te vallen.. misschien naïef :p

• #1.293
Ben je het ermee eens dat het er prima bij kan?

;)

The present study suggests that TEF is significantly influenced by the energy content of a meal but not by meal composition.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2400767
Ik mag weer klinken als een major bro-scientist, maar ben van mening dat op de lange termijn een dieet waarbij de kcals gelijk blijven, maar de verhouding koolhydraat/eiwit wijzigd ten gunste van eiwit dat dat een positief effect heeft op je lichaamssamenstelling..

• #1.297
Perfect Whey Protein van XXL! :heart:

Ik mag weer klinken als een major bro-scientist, maar ben van mening dat op de lange termijn een dieet waarbij de kcals gelijk blijven, maar de verhouding koolhydraat/eiwit wijzigd ten gunste van eiwit dat dat een positief effect heeft op je lichaamssamenstelling..

Kan best. Maar TEF wijze gezien maakt het niet veel uit ;) Dan tellen enkel de kcals. En als je voldoende proteine binnenkrijgt, maken de rest van je kcals niet uit waar je ze vandaan haalt.

• #1.299
Jeej eindelijk weer in de 30ers met dumbbell shoulder presses :heart:

Presses gaan hard vooruit IW'tje :D

Terug
Naar boven