- Waardering
- 12.551
Ff googlen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee...
+1. Whey delicious van XXL is goed te doen met water hoor! Desnoods iets minder water toevoegen (200ml per 30g whey).Drink al jaren m'n shake met water met een goeie whey smaakt da echt wel.

IronWarfare?Wie ben jij en wat heb je met Pietje gedaan?

Drink al jaren m'n shake met water met een goeie whey smaakt da echt wel.

+1. Whey delicious van XXL is goed te doen met water hoor! Desnoods iets minder water toevoegen (200ml per 30g whey).
De andere optie is natuurlijk om ergens anders iets te schrappen, zodat je je shake(s) met melk kunt nemen..
Hoe ziet je voeding er nu ongeveer uit qua kcals en E/K/V?

Ik ga je logje ook volgen. Gewoon je shake lekker met melk drinken. Shake met water is zo... net niet helemaal.

TEF = Thermic Effect of Food..
m.a.w sommige voedingsmiddelen kost je lichaam wat meer moeite om te verbranden dan andere..

Nee..maar de stelling een kcal is een kcal gaat niet helemaal op. De verhouding koolhydraten en eiwitten welk je nu aanhoud zijn wat dat betreft perfect. Eiwitten hebben een hogere TEF namelijk..
Ligt een beetje aan je dagelijkse kcals inname...

Ik mag weer klinken als een major bro-scientist, maar ben van mening dat op de lange termijn een dieet waarbij de kcals gelijk blijven, maar de verhouding koolhydraat/eiwit wijzigd ten gunste van eiwit dat dat een positief effect heeft op je lichaamssamenstelling..
The present study suggests that TEF is significantly influenced by the energy content of a meal but not by meal composition.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2400767
Ik mag weer klinken als een major bro-scientist, maar ben van mening dat op de lange termijn een dieet waarbij de kcals gelijk blijven, maar de verhouding koolhydraat/eiwit wijzigd ten gunste van eiwit dat dat een positief effect heeft op je lichaamssamenstelling..
Dan tellen enkel de kcals. En als je voldoende proteine binnenkrijgt, maken de rest van je kcals niet uit waar je ze vandaan haalt.