- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoe lang train je dan dat je een banaan tussendoor moet eten?
War is heel snel door zijn glucosevoorraad
Het gaat niet om heel lang maar heeeel zwaaar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lol, vastgepind onder de stang! Zware training, man!
Als ik eenmaal pijnvrij aan het benchen ben, blijf ik maximaal gaan. Kapot gaan.War is heel snel door zijn glucosevoorraad
Het gaat niet om heel lang maar heeeel zwaaar![]()

lekkere training maat
zit jij nou ook al rond de 100 te benchen?

Hoe gaat het met cutten nu dan en zie je al verandering qua shape? Want 2400kcals voor iemand met jouw gewicht is vrij laag en dan zou het eigenlijk hard moeten gaan..
Hoe gaat het met cutten nu dan en zie je al verandering qua shape? Want 2400kcals voor iemand met jouw gewicht is vrij laag en dan zou het eigenlijk hard moeten gaan..

Gaat zeker goed! Halve kilo per week is aardig veel. Hoe lang gaat het nog duren voordat je je doel hebt bereikt?Gaat super kerel, in de spiegel lijk ik veel af te vallen maar ook wat groter te worden qua spiermassa. En op de weegschaal verlies ik gemiddeld een halve kilo per week![]()
Gaat zeker goed! Halve kilo per week is aardig veel. Hoe lang gaat het nog duren voordat je je doel hebt bereikt?

Thanks man!
Ik ben een massafreak, dus als het buikje wat platter is gaan we weer voor de massa. Heeft geen haast tho. Staat geen tijd of gewicht voor. Maar zoals je weet, ten alle tijden boven die 100kg![]()
Gewicht is maareen getal he, is echt niet erg om 95kg te wegen. zo heb ik een tijd gezegt ik wil niet onder de 70kg, vorige cut toch geëindigd op 68kg omdat ik niet tevreden was.

Je moet een nieuw topic openen.
"Mijn transformatie van knuffel naar Grizzly beer"
Das pas een stok achter de deur...![]()