AndroidHealthClinic

Thuis opzet

ending

Novice
Waardering
0
Ik ben een beginner van 18 jaar, met lichte ervaring vanuit de sportschool (laten we het op relatief slechte begeleiding houden), en denk aan het omschakelen van sportschool naar thuis trainen. Nou zijn mijn vragen:

- Is er iets waar ik op moet letten tijdens het kopen van eigen spullen (kwaliteit/merk?)

- Naar mijn inziens zijn de meeste (belangrijkste) dingen wel te doen met een bankje/halter/dumbbells. Natuurlijk ben ik maar een beginner, vandaar dat ik me afvraag of ik iets belangrijks mis?

En hebben jullie misschien tips uit eigen ervaring en/of kennis? Alle input is op prijs gesteld ;)

Wat heb je minstens nodig voor een home-gym?

- powerrack
- olympische barbell
- olympische schijven, van 1,25kg tot aan 25kg (minimaal 120kg totaal)
- stevig, in hoogte verstelbaar bankje
- verstelbare dumbbells
- bijpassende schijven (minimaal 100kg totaal)
- chin up stang
- spiegel
- evt diprek, kettingen, elastieken

Reken op ongeveer €450 totaal, maar dan heb je wel 2e hands spullen. Als je nagaat dat je gemiddeld bij de sportschool ook wel €300 per jaar betaald, is dit goedkoop.

Succes

Koop iig niet van die goedkope troep van de wehkamp ofzo. Daar krijg je alleen maar spijt van. Ik heb zelf wat spullen bij http://www.helisports.nl gekocht en daar ben ik zeer tevreden over.

M@rsel zei:

- powerrack
- olympische barbell
- verstelbare dumbbells
- chin up stang
- spiegel

Reken op ongeveer €450 totaal, maar dan heb je wel 2e hands spullen. Als je nagaat dat je gemiddeld bij de sportschool ook wel €300 per jaar betaald, is dit goedkoop.

Succes

idd. en een bijbel is ook important

Als je er veel geld voor over hebt zou ik goeie spullen kopen ja..geen teringzooi...maar uit eigen ervaring lijkt mij de sportschool toch beter...
Nu til je een bepaald gewicht..maar over 2 maanden moet je misschien al weer nieuwe gewichten kopen...duur geintje..

en een paar breezahs die je materiaal misbruiken ;)