Ik ben een beginner van 18 jaar, met lichte ervaring vanuit de sportschool (laten we het op relatief slechte begeleiding houden), en denk aan het omschakelen van sportschool naar thuis trainen. Nou zijn mijn vragen:
- Is er iets waar ik op moet letten tijdens het kopen van eigen spullen (kwaliteit/merk?)
- Naar mijn inziens zijn de meeste (belangrijkste) dingen wel te doen met een bankje/halter/dumbbells. Natuurlijk ben ik maar een beginner, vandaar dat ik me afvraag of ik iets belangrijks mis?
En hebben jullie misschien tips uit eigen ervaring en/of kennis? Alle input is op prijs gesteld
- Is er iets waar ik op moet letten tijdens het kopen van eigen spullen (kwaliteit/merk?)
- Naar mijn inziens zijn de meeste (belangrijkste) dingen wel te doen met een bankje/halter/dumbbells. Natuurlijk ben ik maar een beginner, vandaar dat ik me afvraag of ik iets belangrijks mis?
En hebben jullie misschien tips uit eigen ervaring en/of kennis? Alle input is op prijs gesteld

. Enige tips waar ik het beste deze 2de hands spullen vandaan kan halen (buiten de algemene veilingsites)?
Ik weet niet waar je precies woont, maar ik weet nog ergens een fitnessapparatuur groothandel, die ook 2e hands spul verkoopt.