- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Vanochtend was het weer eens raak, ik werd badend in het zweet wakker met kramp in m'n buikje. Daarbij waren m'n handpalmen aan het jeuken, had ik een gek gevoel in m'n keel en gingen m'n lippen tintelen. Ademen ging ook wat zwaar. En toen kwam er een leegloopsessie van ong. 20 minuten
Al met al was het niet chill wakker worden.
Gisteravond had iets gegeten wat voor mij nieuw was: Albert Heijn
Ik heb deze nare ervaring wel een paar keer eerder gehad (maar dan wel meer acuut) na het eten van dit: Albert Heijn (dit product had ik twee keer geprobeerd, na beide keren was het feest).
Bovendien heb ik het ook een keer ervaren na het eten van een zelfgemaakte pizza met courgette en jezusveel mozzarella.
Kan het niet eens kwaad om mij te laten testen op bepaalde allergieën? En hoe gaat dat precies, zijn er testen voor een enkel voedingsmiddel of een grote test voor meerdere? Ik ben er zelf natuurlijk niet zo in thuis en ik hoop dat er wat (ervarings-) deskundigen zijn die mij een beetje op weg kunnen helpen.
De groeten van je Kardemompeul
Al met al was het niet chill wakker worden.
Gisteravond had iets gegeten wat voor mij nieuw was: Albert Heijn
Ik heb deze nare ervaring wel een paar keer eerder gehad (maar dan wel meer acuut) na het eten van dit: Albert Heijn (dit product had ik twee keer geprobeerd, na beide keren was het feest).
Bovendien heb ik het ook een keer ervaren na het eten van een zelfgemaakte pizza met courgette en jezusveel mozzarella.
Kan het niet eens kwaad om mij te laten testen op bepaalde allergieën? En hoe gaat dat precies, zijn er testen voor een enkel voedingsmiddel of een grote test voor meerdere? Ik ben er zelf natuurlijk niet zo in thuis en ik hoop dat er wat (ervarings-) deskundigen zijn die mij een beetje op weg kunnen helpen.
De groeten van je Kardemompeul

. 
. Maar het is wat het is!