AndroidHealthClinic

Tijdstip supplement

Bezoekers in dit topic

JordiV

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2011
Berichten
906
Waardering
25
Lengte
1m80
Wat is nou het beste tijd stip voor je supplement ik snap met een maaltijd. Maar als ik kijk Smorgens met brood of savonds met warm eten.

Ik neem nu calcium:magnesium 500/250mg en en zink tablet van 15mg zou dit nu Smorgens goed opnemen met brood of maakt dit niet veel uit? En zal de hoeveelheid calcium mijn zink in de weg zotten ?
 
als het maar tijdens je eten is dan word je sup beter opgenomen....
 
als het maar tijdens je eten is dan word je sup beter opgenomen....

Hangt er ook maar net vanaf waar die maaltijd uit bestaat. Verschillende vitamines/mineralen en/of voedingsbronnen kunnen de opname van je micros flink beinvloeden
 
Hangt er ook maar net vanaf waar die maaltijd uit bestaat. Verschillende vitamines/mineralen en/of voedingsbronnen kunnen de opname van je micros flink beinvloeden
isso maar laat deze jongen maar eerst beginnen me de basis tenzij je per sup wilt uitleggen wanneer de beste tijd is be my guest ;)
 
Hangt er ook maar net vanaf waar die maaltijd uit bestaat. Verschillende vitamines/mineralen en/of voedingsbronnen kunnen de opname van je micros flink beinvloeden

Ik geloof dat amino acic chelated sups doorgaans fantastisch opgenomen worden, zelfs in de omgeving van micro's die normaal gesproken opname zouden beïnvloeden
 
Ik geloof dat amino acic chelated sups doorgaans fantastisch opgenomen worden, zelfs in de omgeving van micro's die normaal gesproken opname zouden beïnvloeden

Doelde meer op de opname van zn mineraalsupps
 
Back
Naar boven