Fitness Seller

Time to change

2xuq773pps

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
100kg
hallo mensen ben nieuw hier dus vergeef mij als ik een fout maak:o

Ik ben ontevreden over mijn lichaam ik ben 1.81 en weeg altijd rond de 90 á 93 kilo..en ik ben 18 jaar

Ik wil heel graag de 85 kilo halen maar ben echt ontevreden over mijn lichaam ik post morgen wel ff een foto (het is nu best laat)

Ik heb extreem brede heupen vind ik zelf..Misschien kunnen jullie aan de hand van de foto die ik later ga posten mij wat advies geven hou me nu voorlopig aan een dieet:

elke dag 3x eten
ochtend:2 of 4 boterhammen kaas met boter(becel)/pindakaas
middag :rijst met...is altijd verschillend
avond: 2 of 4 boterhammen kaas met boter(becel)/pindakaas
wanneer ik honger heb drink ik altijd iets meestal water
ik drink/rook niet

trainen doe ik niet echt heb weinig tijd (ivm werk)en ja ik ben lui:p

ik probeer morgenvroeg de foto te posten want morgen ben ik er de hele dag niet:mad:

Laatst bewerkt:
Zo gaat het niks worden natuurlijk, je valt niet af door niks te doen.

Topic's bovenaan lezen in de voedingssectie en trainingssectie, schema's opstellen en de gym in.

Hier begint je grootste probleem: Motivatie

kijk ik werk ook, ik sta 's ochtends 6u op en ga lopen van 6u15 tot 7u op de ene dag. Andere dagen kom ik 's avonds 20u30 thuis en ga ik aan de slag met KT :).

Maak gewoon voor jezelf uit hoe graag je het wilt want zo te horen wil je het niet graag genoeg!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals Tijneuh zegt, motivatie..

En als ik zo lees heb jij die niet, anders was je niet zo lui.
Ik had dat ook voordat ik met KT begon, ik was vroeger ook erg lui, tot dat ik op een bepaalde dag achter kwam dat ik totaal niet tevreden was over mijn lichaam en ik wist dat ik geen spieren ging kweken als ik niks deed.
Dus besloot ik naar de gym te gaan, en nu wil ik niks anders! :D

Je moet even bij jezelf goed nagaan hoe graag je wilt afvallen. ;)

Hier begint je grootste probleem: Motivatie

kijk ik werk ook, ik sta 's ochtends 6u

Dan heb jij nog geluk, ik moet om 4 uur op staan. :(

hehe ja dan ben je ook 's avonds wel iets vroeger thuis hoop ik? :-)

anyway, topic starter... raap ff al je energie samen en begin eraan. Als je resultaat ziet zal dat een extra stimulans zijn en voor je het weet ben je verslaafd aan je sport ;-)

• Topic Starter Topic Starter
zoals beloof de foto's [Afbeelding niet meer beschikbaar]

ff snel gemaakt met me telefoon heb haast mensen heb er nog meer gemaakt ben nogal laat:p ik hoor het allemaal vanavond wel!

Dus motivatie moet omhoog...

en wat voor oefeningen voor de buik+brede heupen?

of is hett alleen cardio?

Anway ik hoor het wel van jullie

Greetz

Photoshop?

Jemig wat een lichaam :eek:

Dat wordt heel hard werken jongen. De kunst is gewoon om het héél erg graag te willen, dan kan je een knop omzetten en dan ga je gewoon zonder gezeik.

Je moet heel veel krachttraining gaan doen en cardio. Doe gewoon 3 keer 45 minuten per week KT met direct daarna een cardiosessie van 45 minuten. De andere 2 of 3 dagen doe je alleen cardio en dan houd je 1 of 2 rustdagen over. Maak een strak trainingsschema en een cut voedingsschema, werk keihard voor je doel, en schaf het boek BFFM aan en het komt allemaal goed...

hehe ja dan ben je ook 's avonds wel iets vroeger thuis hoop ik? :-)

anyway, topic starter... raap ff al je energie samen en begin eraan. Als je resultaat ziet zal dat een extra stimulans zijn en voor je het weet ben je verslaafd aan je sport ;-)

Valt mee, meestal rond 18.00 uur. :(

jezus gast wat een lichaam , ik zou per dag 1 uur cardio doen en dat 5 dagen in de week en veel eiwitten eten kh zo veel mogelijk vermijden

:(

---------- Toegevoegd om 02:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:12 ----------

uhm dus wat ik zou doen is

3x in de week 45 min crossen
2x in de week Buikspier oefeningen
(iemand bekende oefeningen voor in huis? of gewoon de bekende crunches? ik heb ook zo een abking pro is ook wel een leuk ding en je voelt het ook goed)
en in het weekend kan ik nooit iets doen want dan logeer ik bij me Pa

en nee dat is echt geen smoes:mad:

en what about the brede heupen?

Krachttraining wordt er gezegd, geen 2x buikspieroefeningen! En die abking pro dinges is troep. Ga met gewichten aan de slag, lekker je hele lichaam trainen. NIET focussen op je buikspieren, die komen vanzelf als je vet kwijt is door voeding,KT,cardio.

Laatst bewerkt:
1. Je motivatie sucks,kijk de ene week sta ik om 04:00 uur op dan werken tot 14:00 uur,daarna na richting huis maar eerst ga ik een uurtje langs de sportschool.

De ene week om 14:00 uur beginnen tot 22:00 uur dus dan ga ik s'ochtends tegen 8:30 uur een uurtje trainen.

Sleep jezelf over de drempel heen man.
Dan zul je jezelf dankbaar zijn en zul je zien dat het niks voorstelt.

Verder voor jou krachttraining 3 x in de week en sluit elke training af met een kwartiertje cardio ofzo,lekker lopen op matige intensiteit.

Verder veel gezond eten en dat eens een half jaar volhouden dan zul je duidelijk verschil zien.

hoort dit niet bij ''Vetverlies en Conditietraining" ? :p

..wat mensen je aanraden is, dat je eerst KT zou moeten doen, daarna ongv 45 minuten cardio, of HIIT.. en je zou eiwit-vetrijk moeten gaan eten, dus koolhydraten proberen te vermijden

Is het voornamelijk vet of is het ook je botconstructie die je heupen breder maakt? In ieder geval lekker gaan trainen dat je bovenlichaam ook breder wordt en het meer in verhouding komt. En je weet dat je met buikspieroefeningen niet plaatselijk (dus op je buik) vet kan verbranden toch?

met alleen buikspieren trainen kom je nergens.
3 a 4 keer in de week 1 uurkrachtraining, gevolgd door 30min cardio. Hiermee verlies je vet, en bescherm je je spiermassa of gain je wellicht nog wat spiermassa (is niet onmogelijk voor beginners). De krachttraining is ontzettend belangrijk omdat het ten eerste ook een erg hoog vetverbrandend effect heeft, en ten tweede wanneer al het overtolige vet weg is zal je een goed gevormd lichaam overhouden. Als je enkel cardio zal doen loop je toch het risico er als een botje bij te lopen wanneer het vet weg is.

Combineer de training met een goed voedingspatroon. Het gaat om discipline. Het zal je veel werk kosten maar het is het wel waard... maar dan moet je wel volhouden.

met alleen buikspieren trainen kom je nergens.
3 a 4 keer in de week 1 uurkrachtraining, gevolgd door 30min cardio. Hiermee verlies je vet, en bescherm je je spiermassa of gain je wellicht nog wat spiermassa (is niet onmogelijk voor beginners). De krachttraining is ontzettend belangrijk omdat het ten eerste ook een erg hoog vetverbrandend effect heeft, en ten tweede wanneer al het overtolige vet weg is zal je een goed gevormd lichaam overhouden. Als je enkel cardio zal doen loop je toch het risico er als een botje bij te lopen wanneer het vet weg is.

Combineer de training met een goed voedingspatroon. Het gaat om discipline. Het zal je veel werk kosten maar het is het wel waard... maar dan moet je wel volhouden.

dan ga ik dit volgens mij doen..

maar met krachttraining bedoelen jullie toch alles trainen,borst,biceps,triceps,rug,buik? en daarna 45 of 30 min flink door crossen?

en is mijn eetpatroon goed wat ik nu aanhoudt? (check mijn eerste post!)
en als ik kracht training doe dan worden mijn spieren juist zwaarder toch? dus dan kom ik juist meer aan ofniet?

ik dank jullie alvast voor alles en de tips!

dan ga ik dit volgens mij doen..

maar met krachttraining bedoelen jullie toch alles trainen,borst,biceps,triceps,rug,buik? en daarna 45 of 30 min flink door crossen?

en is mijn eetpatroon goed wat ik nu aanhoudt? (check mijn eerste post!)
en als ik kracht training doe dan worden mijn spieren juist zwaarder toch? dus dan kom ik juist meer aan ofniet?

ik dank jullie alvast voor alles en de tips!
1): met krachttraining bedoelen we alles ja. Borst, schouders, biceps, triceps, rug, benen, kuiten, buik. Door alles te trainen bouw je een mooi totaalplaatje en blijft je lichaam goed in verhouding.
2) als je KT doet ga je spieren aanmaken. Op de weegschaal zal je gewicht daardoor misschien iets langzamer dalen, MAAR in de spiegel zal je duidelijke verbeteringen zien! Je zal vet verliezen en misschien ietsje spier winnen. Dus staar je niet alleen blind op de weegschaal, kijk ook goed naar de spiegel :)

3) nee, je voeding is niet goed. Je moet eten onder je basisonderhoud om gewicht te verliezen (ook wel cutten genoemd). Belangrijk is dat je veel eiwitten eet, want dit zijn de bouwstoffen voor de spieren.

Reken meer op een schema als dit:

9.00: 50gram brinta + fruit + (evt een eiwitshake)
12.00: Salada van boontjes, komkommer, tomaat en een blik tonijn
15.00: 150gram vis/vlees/kip + 50gram rijst + groenten
18.00: wat de pot schaft? Let erop dat je veel vlees/vis opschept en veel groenten. Niet teveel aardappelen/pasta/rijst. Ook bij voorkeur mager vlees... en geen vette jus opscheppen.
20.00: handje nootjes
23.00: magere kwark (250-500gram)

-------
ten slotte nog wat advice:
1: ga naar een gym en stel een degelijk trainingschema samen. let het dan hier controlleren... want de instructeurs zijn niet echt kwalitatief vaardig
2: Lees hier op het forum veel over voeding en specifiek over cutten.

Even een vraag, Wtf heb jij allemaal gegeten? Pakken boter ???

Gewoon trainen trainen trainen

Terug
Naar boven