Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He vrinden,
Gister bij de endocrinoloog geweest.
Die vond mn vorige resultaten niet slecht.
Ik ga zometeen een tweede keer bloed prikken. Dit keer lh, fsh, shbg etc dr wel bij.
Aan de hand van de uitslag gaat mn endocrino in overleg met dr de ronde over hoe te behandelen indien nodig.
Over kindjes maken maakte de Endo zich totaal geen zorgen. Als t aan de man ligt gaat dat bijna altijd wel goed.
Al met al vond ik t best een fijn gesprek.
Donderdag ga ik mn zaad laten testen. Geloof dat dit een week duurt voor de uitslag.
Bloed resultaat komt over 3 weken.
Gr.
Hoi vriendjes & vriendinnetjes,
Ik heb besloten dat het tijd is te stoppen met het gebruik van steroïden.
Mijn plan is om gedurende 4 weken het volgt te gaan gebruiken;
1000iu hcg op ma wo en vr. Dus 3000iu per week.
25mg clomid per dag.
Iemand tips/tricks/op&aanmerkingen? Pls post!
Ik ben een jaar of 3 ON geweest.
Groetjes.
in! ik ga binnenkort ook off na 2 jaar blast cruise.
In, ben nu 2,5 ON. Ben wel benieuwd hoe jouw herstel gaat. Denk dat ik ook eens off zou moeten gaan als ik aan mijn gezondheid denk, maar wil nog niet off![]()
Puur uit interesse, als ik dat hier zo eventjes tussendoor mag vragen, wat is jullie overweging om off te gaan? De sport / levensstijl zat, of gezondheid?
Puur uit interesse, als ik dat hier zo eventjes tussendoor mag vragen, wat is jullie overweging om off te gaan? De sport / levensstijl zat, of gezondheid?
ait, fair enough,Ik ben 14 maanden on geweest en bij mij was het een combinatie van redenen: gezondheid, eventueel toch nog kinderen willen, besef dat ik eigenlijk geen echte doelstellingen heb in de sport + ik denk dat ik ook de genen niet heb om wedstrijdambitites te hebben, ...
Wat is jouw mening over herstellen na een lange tijd ON? Heb jij een limiet in gedachte die veilig is om ON te zijn en nadien nog vlot te herstellen (vb: 1 jaar)?
Kindjes krijgen op gear is niet altijd een probleem, en cruise is eens per week zetten voldoende. Gezondheid kan je goed monitoren door bloedwaardes te checken en wellicht eens per zoveel tijd een echo oid.Ga voor een kindje. Ook zie ik mezelf niet op 40 jarige leeftijd nog steeds mn testotjes zetten. Gezondheid is ook zeker een reden.
En ik heb niet altijd de mogelijkheid om zoveel per week te injecteren..
Kindjes krijgen op gear is niet altijd een probleem, en cruise is eens per week zetten voldoende. Gezondheid kan je goed monitoren door bloedwaardes te checken en wellicht eens per zoveel tijd een echo oid.
Ik snap je hoor, en als je het mentaal en fysiek trekt om af te gaan is dat uiteraard een betere keuze. Maar ik ben benieuwd wat na jarenlang gebruik voor mensen de reden is volledig te kappen
Hebben jullie tijdens die jaren on ook met regelmaat hcg gebruikt?
Hebben jullie tijdens die jaren on ook met regelmaat hcg gebruikt?
En waar ik ook heel benieuwd naar ben. Hoe heeft jarenlang on je sociale leven beïnvloed? Of ben je altijd jezelf gebleven? Met andere woorden, dat was geen rede om off te gaan?
Herkenbaar. Alleen is mijn vriendin nu mijn ex.Mijn vrouw heeft bij momenten 'afgezien' met me. Schommelingen in libido, autistisch met voeding/training bezig zijn en daar lastig over worden wanneer die planning verstoord zou worden
Herkenbaar. Alleen is mijn vriendin nu mijn ex.
Ik ben zelf drie jaar on geweest en nadat we uit elkaar gingen meteen gestopt. Ik heb geen nakuur genomen.
Eigenlijk veel beter dan verwacht. Ik verloor wel gewicht en scherpte, maar ik bleef trainen en redelijk goed eten. Na een jaar zag ik er nog steeds goed uit. Alleen met de nodige kilo's minder. Mijn libido bleef ook goed en maakte zelfs na 2 maanden mijn nieuwe vriendin zwanger.
Eigenlijk veel beter dan verwacht. Ik verloor wel gewicht en scherpte, maar ik bleef trainen en redelijk goed eten. Na een jaar zag ik er nog steeds goed uit. Alleen met de nodige kilo's minder. Mijn libido bleef ook goed en maakte zelfs na 2 maanden mijn nieuwe vriendin zwanger.
Echter na een jaar ben ik slechter gaan eten en stopte ik met trainen. En ja, toen ging het nog harder met de kilo's.
Ik heb me lichamelijk eigenlijk nooit slecht gevoelt. Alleen miste ik het harde trainen en de regelmaat. Op dit moment, na twee jaar, ben ik zoveel massa kwijt dat ik er wel stevig van baal en toch weer begonnen ben met trainen en een beetje AAS.
Je moet uitkijken da je er psychisch geen last van gaat krijgen. Ik ben zelf totaal niet verslavingsgevoelig, maar ik begrijp heel goed dat het voor veel mensen wel erg verslavend moet zijn. Het is en blijft een kut sport en met AAS maak je het alleen maar kutter. De weg terug kan best lastig zijn.
Er zijn in die periode wel momenten geweest dat ik in de spiegel keek en me de uren nadien best kut voelde.
Je zit er niet ver naast. Ik was 106kg en weeg nu nog maar 81kg. Het doet wel wat met je. Het zijn voornamelijk de mensen in je directe omgeving die steeds met opmerkingen komen dat je bent afgevallen. Voor iemand die mij destijds niet heeft gekend zie ik er nog best goed uit. Aan de andere kant realiseer ik me dat ik er destijds met 106kg gewoon niet goed uit zag (ik ben 1.76). Ik was gewoon een soort kermisatractie. Alle vrouwen die ik ken zeggen dat ik er nu veel beter uit zie. En dat geeft me ook wel weer een goed gevoel.Bij dit soort dingen lijkt mij het idee dat je eerst veel groter was zo kut. Wanneer je met 100 KG vol zelfvertrouwen rondloopt en dan in eens een average guy van 80 kg word (noem maar wat). Dat zou mentaal toch super veel met je doen? Of valt dit mee?
Bij dit soort dingen lijkt mij het idee dat je eerst veel groter was zo kut. Wanneer je met 100 KG vol zelfvertrouwen rondloopt en dan in eens een average guy van 80 kg word (noem maar wat). Dat zou mentaal toch super veel met je doen? Of valt dit mee?