XXL Nutrition

Time to come off

  • Topic starter Dr X
  • Startdatum
  • Reacties 436
  • Weergaven 30K
  • Volgers 49

Bezoekers in dit topic

Je zit er niet ver naast. Ik was 106kg en weeg nu nog maar 81kg. Het doet wel wat met je. Het zijn voornamelijk de mensen in je directe omgeving die steeds met opmerkingen komen dat je bent afgevallen. Voor iemand die mij destijds niet heeft gekend zie ik er nog best goed uit. Aan de andere kant realiseer ik me dat ik er destijds met 106kg gewoon niet goed uit zag (ik ben 1.76). Ik was gewoon een soort kermisatractie. Alle vrouwen die ik ken zeggen dat ik er nu veel beter uit zie. En dat geeft me ook wel weer een goed gevoel.

Precies dit is waarom de verslaving bij vele inslaat, niet de juice zelf maar het beeld wat je gecreeert hebt en de angst om kleiner te worden.

De angst om kleiner te worden heb ik heel erg, ben nu ruim 3 jaar ON blast cruise en wil mede om die rede niet stoppen. Gaat er mentaal niet in, vind mezelf nu al te klein.

Naast die rede is de passie en liefde voor de sport ook overheersend, extreme doelen stellen en die hoe dan ook willen behalen.

Een lange tijd volledig OFF gaan zou waarschijnlijk wel veel gezonder zijn maar het zit er nu even nog niet in.

En dit is dan zeker één van de grote redenen waarom je niet aan de AAS moet op jonge leeftijd?
Lijkt me toch ook wel lastig, dat je gewoon angst hebt om kleiner te worden. En toch is het ook weer helemaal begrijpelijk.
 



En dit is dan zeker één van de grote redenen waarom je niet aan de AAS moet op jonge leeftijd?
Lijkt me toch ook wel lastig, dat je gewoon angst hebt om kleiner te worden. En toch is het ook weer helemaal begrijpelijk.

Op te jonge leeftijd is je eigen hormoonhuishuiding nog druk bezig dus in die zin extra schadelijk als je jong al begint, daarbij maken jonge mensen vaak minder slimme keuzes vooral ondoordacht en mogelijke verslaving inderdaad.
 
Er zijn ondertussen op het forum al een aantal leden die lang (+ 1 jaar) gekuurd hebben zonder HCG tijdens de kuur en dan OFF zijn gegaan (ikzelf, Nootmuskaatje en Dr X ). Bij iedereen viel het allemaal best mee qua gevoel om OFF te gaan.

Dit in tegenstelling tot de horrorverhalen die je overal leest op internet. Laat dat dus geen reden zijn om ON te blijven.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ik heb ook al die tijd nog 35/40 procent eigen productie. Zijn in het begin ooit gekrompen maar nooit kleiner geworden dan dat ondanks flinke doseringen van grote stacks. Misschien ook een genetisch ding maar heb eigenlijk nog nooit een kuurder horen praten over de ‘krentjes’.
 
Ik heb ook al die tijd nog 35/40 procent eigen productie. Zijn in het begin ooit gekrompen maar nooit kleiner geworden dan dat ondanks flinke doseringen van grote stacks. Misschien ook een genetisch ding maar heb eigenlijk nog nooit een kuurder horen praten over de ‘krentjes’.

Ik heb idd ook nooit krentjes gehad. Ballen waren altijd "normaal" kwa formaat. (Al zijn ze wel van staal :cool:)
Maar of dit iets zegt..?
 
Iedereen die on is en ooit kinderen wil zou eens een vruchtbaarheidstest moeten doen.

Gaat je tegenvallen.
 
Iedereen die on is en ooit kinderen wil zou eens een vruchtbaarheidstest moeten doen.

Gaat je tegenvallen.

Ik had ergens gelezen dat AAS meer betrouwbare anticonceptie is dan condooms.
 
Ik had ergens gelezen dat AAS meer betrouwbare anticonceptie is dan condooms.
Het is wel zo dat er een aantal initieel als mannelijke anticonceptie ontwikkeld zijn.

De meesten bleken echter onvoldoende effectief en/of hadden te veel (androgene) bijwerkingen.
 
Meegedaan aan haarlem onderzoek, ik ging van 90 miljoen naar 2 miljoen goeie zwemmers. En dat was na 1 blast cruise en dan weer een blast.
 
Meegedaan aan haarlem onderzoek, ik ging van 90 miljoen naar 2 miljoen goeie zwemmers. En dat was na 1 blast cruise en dan weer een blast.
Getest toen je nog on was, of dat je daarna off was?
 
Getest toen je nog on was, of dat je daarna off was?

Eerst getest toen ik nog off was uiteraard, toen on dat was van betere kwaliteit dan 6 weken in nakuur. Was normaal dat kwaliteit van sperma nog naar beneden gaat in de nakuur is me vertelt.
 
Eerst getest toen ik nog off was uiteraard, toen on dat was van betere kwaliteit dan 6 weken in nakuur. Was normaal dat kwaliteit van sperma nog naar beneden gaat in de nakuur is me vertelt.
Ik begrijp je niet helemaal. Je had 90mln zwemmers, dat ging naar 2mln. Wanneer heb je die 90mln getest en wanneer die 2mln?
 
Ik begrijp je niet helemaal. Je had 90mln zwemmers, dat ging naar 2mln. Wanneer heb je die 90mln getest en wanneer die 2mln?
Ow sorry dus voor kuur: 90 miljoen, 6 weken in de nakuur 2 miljoen. Had toen ik 1 dag off was ook meting toen had ik 7 miljoen.
 
Ow sorry dus voor kuur: 90 miljoen, 6 weken in de nakuur 2 miljoen. Had toen ik 1 dag off was ook meting toen had ik 7 miljoen.
Had je al eens eerder gekuurd voor die 90mln?
Wat is de verwachting van de dok met betrekking tot je zwemmers? Komt dit terug op het oude niveau?
 
Puur uit interesse, als ik dat hier zo eventjes tussendoor mag vragen, wat is jullie overweging om off te gaan? De sport / levensstijl zat, of gezondheid?

Hi,

inmiddels al volledig hersteld. Stelde eigenlijk geen reet voor. Krijg gek genoeg in mijn directe omgeving vaak te horen dat ik er beter uitzie (lol) ben wel ontzettend afgevallen van 116kg naar 92kg. Maar dat heb ik aan mijzelf te danken. Na 6 jaar lang obsessief trainen eten kuren ben ik volledig de andere kant ingeslagen toen ik off ging. Weekelijks zuipen, slecht eten weinig trainen en geen krachttraining. En dan gaat het snel. Sinds een maandje gym ik weer een beetje maar nu omdat ik het leuk vind. Als ik dan om mij heen kijk in de basic moet ik toch wel lachen want ik zie er voor het gemiddelde nogsteeds stukken beter uit als wat je ziet lopen.

overweging was toch vooral dat voor mij het doel de middelen heiligde. Ik had geen doel meer en was eigenlijk het half jaar voor mijn besluit off te gaan niet meer serieus genoeg bezig. De kuren werden zwaarder en mijn motivatie werd minder. Ik vond dus principieel dat ik fout bezig was en besloot eigenlijk middenin mijn geplande zomer blast (test 250 tren 500 mast 700) om er mee te kappen.

Ik heb al een tweetal keren eerder off gegaan na een normale testo only kuur. Dit was echt hels voor mij indertijd.

Ik verwachtte dan dus ook va B&C dat het herstel ontzettend zwaar ging zijn. Maar integendeel, ik voelde mijzelf beter, was vrolijker en het viel reuze mee. Dat chicks niet meer zo miren mis ik af en toe wel maar ik heb een leuke vriendin dus eigenlijk ook wel fijn dat we daarover nu minder in conflict liggen ghehe..
 
Had je al eens eerder gekuurd voor die 90mln?
Wat is de verwachting van de dok met betrekking tot je zwemmers? Komt dit terug op het oude niveau?

Ik had half jaar daarvoor me eerste kuur gedaan, was 600 test 600 bold.
Hij zei hersteld altijd weer, kan een tijd over heen gaan. Tot een jaar in mijn geval, 30 weken on geweest.
Weet natuurlijk niet hoe het is na een aantal jaar on kwa kwaliteit van sperm.. En of het terug komt op oude niv..
 
Ik had half jaar daarvoor me eerste kuur gedaan, was 600 test 600 bold.
Hij zei hersteld altijd weer, kan een tijd over heen gaan. Tot een jaar in mijn geval, 30 weken on geweest.
Weet natuurlijk niet hoe het is na een aantal jaar on kwa kwaliteit van sperm.. En of het terug komt op oude niv..
Op zich wel geruststellend om te horen dat hij denkt dat alles weer hersteld. Je voortplantingsmogelijkheid is dus niet permanent beschadigd (in ieder geval niet tot op de hoogte dat je geen kinderen meer kunt krijgen).
Heb je hcg gezet tijdens het kuren? Of misschien net voor je nakuur?
 
Hi,

inmiddels al volledig hersteld. Stelde eigenlijk geen reet voor. Krijg gek genoeg in mijn directe omgeving vaak te horen dat ik er beter uitzie (lol) ben wel ontzettend afgevallen van 116kg naar 92kg. Maar dat heb ik aan mijzelf te danken. Na 6 jaar lang obsessief trainen eten kuren ben ik volledig de andere kant ingeslagen toen ik off ging. Weekelijks zuipen, slecht eten weinig trainen en geen krachttraining. En dan gaat het snel. Sinds een maandje gym ik weer een beetje maar nu omdat ik het leuk vind. Als ik dan om mij heen kijk in de basic moet ik toch wel lachen want ik zie er voor het gemiddelde nogsteeds stukken beter uit als wat je ziet lopen.

overweging was toch vooral dat voor mij het doel de middelen heiligde. Ik had geen doel meer en was eigenlijk het half jaar voor mijn besluit off te gaan niet meer serieus genoeg bezig. De kuren werden zwaarder en mijn motivatie werd minder. Ik vond dus principieel dat ik fout bezig was en besloot eigenlijk middenin mijn geplande zomer blast (test 250 tren 500 mast 700) om er mee te kappen.

Ik heb al een tweetal keren eerder off gegaan na een normale testo only kuur. Dit was echt hels voor mij indertijd.

Ik verwachtte dan dus ook va B&C dat het herstel ontzettend zwaar ging zijn. Maar integendeel, ik voelde mijzelf beter, was vrolijker en het viel reuze mee. Dat chicks niet meer zo miren mis ik af en toe wel maar ik heb een leuke vriendin dus eigenlijk ook wel fijn dat we daarover nu minder in conflict liggen ghehe..

Goed om te horen man! Waarom vond jij de andere keren off gaan zo hels eigenlijk?
 
Op zich wel geruststellend om te horen dat hij denkt dat alles weer hersteld. Je voortplantingsmogelijkheid is dus niet permanent beschadigd (in ieder geval niet tot op de hoogte dat je geen kinderen meer kunt krijgen).
Heb je hcg gezet tijdens het kuren? Of misschien net voor je nakuur?

Klopt zeker fijn om te horen, heb toen 32 weken hcg gezet idd. Maar had daar wel twijfels over om het zolang te zetten. Doe het nu niet, ga hcg blast doen van max 2 weken om ze te kickstarten. En daarna beginnen met nakuur.
 
Back
Naar boven