Fitness Seller

Time to come off

Dit was me blast cruise blast trouwens. Kuur 1: 600 test 600 deca 400 mast. 12 weken, daarna 6 weken cruise. 2 de kuur: 600 test, 600 tren e, 400 mast. Ook 12 weken.

Ik vraag me af wat Pim de Ronde zijn persoonlijke mening is over AAS en wat zou hij verantwoorde doses noemen?

Oke ik wou het 4 weken doen haha beter dus langer

• Topic Starter Topic Starter
Hey maatjes,

Net mn resultaten terug.. mn testo is vrij laag, maar ben niet geheel ontevreden over deze resultaten..
Zou ik kunnen stellen dat ik "hersteld" ben? (hoop natuurlijk wel dat mn testo nog wat hoger komt.. over 6 maandjes nog eens bloed trekken)

28knjuq.jpg

• Like
Waarderingen: Cal_
Waarom is je oestradiol zo laag?

Je testosteron is vergelijkbaar met je vorige test: +- 8,5 nmol/l. Dit labo hanteert blijkbaar een lagere minimumwaarde waardoor je er net boven zit.

Strikt genomen zit je volgens deze laatste test net binnen de referentiewaarden. Te laag oestradiol komt vermoedelijk door het relatief lage testosteron niveau.

Wat zegt je dokter? Testosteron zou IMO idealiter op minstens 12nmol/l moeten liggen.

Lever en nieren zien er goed uit :)

Doc zei dat t er goed uitzag. Wel te laag voor een 28jarige uiteraard. Maar verwacht dat dit gaat stijgen. Vandaar rond augustus nog es testen.

Lh + fsh zijn wel prima. Dus testo zal wel snel volgen:)

Best tevreden dus(A)

Doc zei dat t er goed uitzag. Wel te laag voor een 28jarige uiteraard. Maar verwacht dat dit gaat stijgen. Vandaar rond augustus nog es testen.

Lh + fsh zijn wel prima. Dus testo zal wel snel volgen:)

Best tevreden dus(A)

Je zal dus geen verdere behandeling volgen?

Belangrijkste vraag is: Hoe voel je je? Libido, energie, algemeen gevoel, shape/kracht?

Als je je goed voelt en op papier ook binnen de referentiewaarden van dit labo valt, lijkt alles idd al grotendeels hersteld ;)

• Like
Waarderingen: Dr X
Je zal dus geen verdere behandeling volgen?

Belangrijkste vraag is: Hoe voel je je? Libido, energie, algemeen gevoel, shape/kracht?

Als je je goed voelt en op papier ook binnen de referentiewaarden van dit labo valt, lijkt alles idd al grotendeels hersteld ;)

Nop, geen behandeling:)
Voel me prima, libido nog niet geweldig.. maar kan prima seks hebben gelukkig. 2 a 3x per week (ipv 2x per dag)
Energie is ook prima. Minder moe dan on steroids haha. Kracht is veel minder, maar vooral omdat ik amper train de laatste tijd. (Te druk)

Nop, geen behandeling:)
Voel me prima, libido nog niet geweldig.. maar kan prima seks hebben gelukkig. 2 a 3x per week (ipv 2x per dag)
Energie is ook prima. Minder moe dan on steroids haha. Kracht is veel minder, maar vooral omdat ik amper train de laatste tijd. (Te druk)

Als je algemeen gevoel goed is en je valt binnen de referentiewaarden dan mag je wel stellen dat je hersteld bent.

Bekijk het zo: stel dat je een doorsnee man bent. Je hebt geen AAS verleden en hebt geen klachten op gebied van libido/energie. Je doet een algemene routine bloedtest en je hebt deze waarden (net binnen de normen) dan ga je er zelf niet bij stil staan dat je testosteron laag is.

Een testosteronwaarde van 12nmol/l is een waarde die vaak genomen wordt als maatstaf om je goed in je vel te voelen. Als je je echter goed voelt op 8nmol/l en dat verder geen gezondheidsrisico's inhoudt (als het dus binnen de referentiewaarden valt) dan kan je zeggen dat je hersteld bent :cool:

Terug
Naar boven