AndroidHealthClinic

Time to come off

Nop, geen behandeling:)
Voel me prima, libido nog niet geweldig.. maar kan prima seks hebben gelukkig. 2 a 3x per week (ipv 2x per dag)
Energie is ook prima. Minder moe dan on steroids haha. Kracht is veel minder, maar vooral omdat ik amper train de laatste tijd. (Te druk)

Voel je je juist nu minder moe?
Bij mij was het andersom na 2 jaar on
Merkte zelf ook trouwens weinig negatieve sides op van het off gaan na zo'n periode
Libido wat minder, maar als je eenmaal bezig bent werkt alles naar behoren.
Verder juist iets meer moe off dan on

• Like
Waarderingen: Dr X
  • Topic Starter Topic Starter
Voel je je juist nu minder moe?
Bij mij was het andersom na 2 jaar on
Merkte zelf ook trouwens weinig negatieve sides op van het off gaan na zo'n periode
Libido wat minder, maar als je eenmaal bezig bent werkt alles naar behoren.
Verder juist iets meer moe off dan on

Ik had on echt 10 uur slaap nodig haha;)
Nu is 8 uur zat

Ik leef of caffeine met blasts van maanden tren:trollface:

Bij gh shots voel ik de vermoeitheid er ook in zakken. Heb een periode T3 gepakt omdat zowel tren als gh je schildklier nadelig beinvloed maar merkte weinig verschil.

• Like
Waarderingen: Dr X
Ben er ook mee bezig! nu 2,5 maand off alleen mijn hcg was ruk dus ga opnieuw hcg gebruiken. Had een LH FSH van 0,3 en test van 2,7. Ruk dus.
Gekste is nog dat me libido gewoon goed is.

Ga? ben al off sinds december haha. Ik train ook nauwelijks. Ben een beetje omgeslagen.
Mijn strakke broeken zitten los, kan mijn riemen niet meer om en ik verzuip in mijn truien....

Wat is er in jou leven gebeurd om dit zo om te gooien. Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat ik ooit zal stoppen met trainen. Heb zoveel liefde voor deze sport.

Vrouw.. kinderwens.. liefde voor gezondheid en misschien de ayahuasca.

Ik meen me te herinneren dat je foto's in je profiel had. Deze zijn nu weg, allicht omdat je het BB leven achter je laat?

Wat een vrouw al niet teweeg kan brengen he :) Toevallig nieuwe vriendin/vrouw? Nieuwe relaties leiden vaak tot een nieuwe start. Succes met het herstellen!

Ik meen me te herinneren dat je foto's in je profiel had. Deze zijn nu weg, allicht omdat je het BB leven achter je laat?

Wat een vrouw al niet teweeg kan brengen he :) Toevallig nieuwe vriendin/vrouw? Nieuwe relaties leiden vaak tot een nieuwe start. Succes met het herstellen!

Ja nieuwe vriendin. Blijf trainen hoor maar doe de foto's voornamelijk weg omdat ze voor buitenstaanders (collega's etc) nogal makkelijk te vinden zijn.
Ga ook zeker ooit nog wel is een cycletje doen.

Heb je heel zwaar gekuurd of viel wel mee?

Heb wel een periode yolo instelling gehad maar het overgrote deel van me cycles waren heel normaal, alleen wel erg lang.
Laatste jaar voornamelijk beetje test en mast.

Ja nieuwe vriendin. Blijf trainen hoor maar doe de foto's voornamelijk weg omdat ze voor buitenstaanders (collega's etc) nogal makkelijk te vinden zijn.
Ga ook zeker ooit nog wel is een cycletje doen.

Heb wel een periode yolo instelling gehad maar het overgrote deel van me cycles waren heel normaal, alleen wel erg lang.
Laatste jaar voornamelijk beetje test en mast.

Merkte je veel verschil op excessief hoge doseringen t.o.v. Normale kuren m.b.t. Gains?

Ik leef of caffeine met blasts van maanden tren:trollface:

Bij gh shots voel ik de vermoeitheid er ook in zakken. Heb een periode T3 gepakt omdat zowel tren als gh je schildklier nadelig beinvloed maar merkte weinig verschil.

Ben je niet enorm tolerant nu voor caffeïne? Haha
Ik zit al op 3 scoops preworkout soms..
Heerlijk!

Ben je niet enorm tolerant nu voor caffeïne? Haha
Ik zit al op 3 scoops preworkout soms..
Heerlijk!

Nee eigenlijk helemaal geen last van. Enige wat ik wel regelmatig heb is brandend maagzuur. Ik neem smorgens 1 tablet van 200mg en soms smiddags een halve en dan voor de training pwo.

Merkte je veel verschil op excessief hoge doseringen t.o.v. Normale kuren m.b.t. Gains?

Nee helemaal niet zelfs. Ging juist veel beter bij mijn nieuwe coach toen die mij op veel lagere doseringen zetten en ook nog eens langer liet rusten tussen de cycles. Bijv een cycle van 250 test en 600 primo en beetje winny o.i.d tussendoor. Pakte ook geen gh meer.

Het lijkt wel dat een volledige generatie dbb'ers stopt met bc'en: Martyyn, drx, wovano, nootmuskaat, ikzelf, ...

Terug
Naar boven