Fitness Seller

Time to come off

Nee eigenlijk helemaal geen last van. Enige wat ik wel regelmatig heb is brandend maagzuur. Ik neem smorgens 1 tablet van 200mg en soms smiddags een halve en dan voor de training pwo.

Zou de SARMS Cardarine (GW50156) niet hebben geholpen met die bijwerkingen? Vermoeidheid e.d. Weinig mensen kennen dit middel. Maar het is fantastisch voor conditie/energie, hoge bloeddruk en fucked up cholestrol. Veelal tren bijwerkingen.

Zou de SARMS Cardarine (GW50156) niet hebben geholpen met die bijwerkingen? Vermoeidheid e.d. Weinig mensen kennen dit middel. Maar het is fantastisch voor conditie/energie, hoge bloeddruk en fucked up cholestrol. Veelal tren bijwerkingen.
En tevens afgekeurd door de producent in verband met de zeer ernstige bijwerkingen...

Zie je het dan op de markt? Onder naam van het bedrijf dat miljoenen geïnvesteerd heeft in de research.

Zal eens dieper in de research duiken. Maar of iets wel/niet op de markt is vind ik niet meteen een sterk argument waarom het slecht zou zijn.

Zal eens dieper in de research duiken. Maar of iets wel/niet op de markt is vind ik niet meteen een sterk argument waarom het slecht zou zijn.

Feit is wel dat als het niet op de legale markt te verkrijgen is er toch vaak wat mis is. Het moet dan voor iedereen veilig zijn, daarom werken legale dingen zoals test boosters etc niet. (Werken wel maar zo minimaal dat je er niets aan hebt).

Waarschijnlijk werkt die SARM dan dus wel maar is het schadelijk en dus niet legaal.

Het lijkt wel dat een volledige generatie dbb'ers stopt met bc'en: Martyyn, drx, wovano, nootmuskaat, ikzelf, ...
Je ziet het idd veel de laatste tijd. Wat ik dan helemaal speciaal vind is dat sommigen maandenlang niet tot nauwelijks trainen en alle gemaakte gains verliezen. Was het gebruiken van al die middelen het dan nog waard?

• Topic Starter Topic Starter
BB'ing sterft een trage dood. Hobby, amateur, pro, de sport verdwijnt langzaam maar zeker.

Je ziet het idd veel de laatste tijd. Wat ik dan helemaal speciaal vind is dat sommigen maandenlang niet tot nauwelijks trainen en alle gemaakte gains verliezen. Was het gebruiken van al die middelen het dan nog waard?

Voor mezelf wel. Ik heb jaren als een 'super' versie van mezelf kunnen leven en wil die periode niet ongedaan maken.

Mijn fysiek is uiteraard een stuk minder maar nog steeds beter dan de doorsnee man. Ik ben nu 8-9 maanden OFF en bench bijvoorbeeld nog steeds 10*110 kg (kracht gaat opnieuw in stijgende lijn sinds paar maanden), niet alle natty's kunnen dat zeggen :P

Voor mezelf wel. Ik heb jaren als een 'super' versie van mezelf kunnen leven en wil die periode niet ongedaan maken.

Mijn fysiek is uiteraard een stuk minder maar nog steeds beter dan de doorsnee man. Ik ben nu 8-9 maanden OFF en bench bijvoorbeeld nog steeds 10*110 kg (kracht gaat opnieuw in stijgende lijn sinds paar maanden), niet alle natty's kunnen dat zeggen :P
Haha ja oke maar jij bent niet gestopt met trainen toch? Dan kan ik me voorstellen dat het een hele leuke periode is en dat je geen spijt hebt. Dat je wat terugvalt neem je dan maar voor lief.

Denk dat bij veel bber’s ‘het leven’ gewoon gebeurd. Als je geen pro bent en / of je geld er niet mee verdient is het nog 10x moeilijker op dat level te blijven, het normale leven erlangs gaat ook door ondanks dat we de sport proberen te leven (ik althans) is dat totaal anders als je zo ver bent dat je zo leeft om centen binnen te harken.

Feit is wel dat als het niet op de legale markt te verkrijgen is er toch vaak wat mis is. Het moet dan voor iedereen veilig zijn, daarom werken legale dingen zoals test boosters etc niet. (Werken wel maar zo minimaal dat je er niets aan hebt).

Waarschijnlijk werkt die SARM dan dus wel maar is het schadelijk en dus niet legaal.

https://www.evolutionary.org/gw-501516-cardarine-cancer

Kleine recap. Omgerekend van ratten naar mensen is er in 1 studie kanker gevonden na een gebruik van 70mg per dag voor 24 maanden straight. Een normale dosis is 10-20mg per dag bij een cycle van 6-12 weken.

Er zijn ook onderzoeken die aantonen dat Cardarine TEGEN kanker werkt.

Met andere woorden: ik weet niet wat ik precies moet geloven. Maar ik neig te denken dat het kanker gebeuren overtrokken is. Maar logisch dat een bedrijf de stekker eruit trekt. Want er zit door zo’n onderzoek meteen een smetje aan het product.

Het is in ieder geval wel een feit dat Cardarine cholestrol verbeterd en cardiovasculaire prestaties verhoogd. Evenals bloeddruk verlaagd. Wat het daarom een ideaal middel maakt om (potentieel gevaarlijke) sides bij AAS gebruik te voorkomen.

• Like
Waarderingen: Cal_

Maar zie jij jezelf nu niet als een ‘mindere versie’ van jezelf?

https://www.evolutionary.org/gw-501516-cardarine-cancer

Kleine recap. Omgerekend van ratten naar mensen is er in 1 studie kanker gevonden na een gebruik van 70mg per dag voor 24 maanden straight. Een normale dosis is 10-20mg per dag bij een cycle van 6-12 weken.

Er zijn ook onderzoeken die aantonen dat Cardarine TEGEN kanker werkt.

Met andere woorden: ik weet niet wat ik precies moet geloven. Maar ik neig te denken dat het kanker gebeuren overtrokken is. Maar logisch dat een bedrijf de stekker eruit trekt. Want er zit door zo’n onderzoek meteen een smetje aan het product.

Het is in ieder geval wel een feit dat Cardarine cholestrol verbeterd en cardiovasculaire prestaties verhoogd. Evenals bloeddruk verlaagd. Wat het daarom een ideaal middel maakt om (potentieel gevaarlijke) sides bij AAS gebruik te voorkomen.
Je post hier een link naar een website die sarms gebruik promoot. Niet bepaald een wetenschappelijke studie.

• Like
Waarderingen: Cal_
Maar zie jij jezelf nu niet als een ‘mindere versie’ van jezelf?

:roflol:

Neen, ik ben te nuchter om te denken dat mijn shape tijdens het BC'en normaal was. Dat was mijn super versie, nu ben ik gewoon een goede versie van mezelf. Voel me ook goed en ben daar dankbaar om want na lang kuren had mijn herstel anders kunnen verlopen...

Wat ik me wel beklaag: dat ik mijn vp heb laten oplopen in de maanden na het kuren, dat had ik kunnen vermijden. Zit nu op minstens 15%.

Neen, ik ben te nuchter om te denken dat mijn shape tijdens het BC'en normaal was. Dat was mijn super versie, nu ben ik gewoon een goede versie van mezelf. Voel me ook goed en ben daar dankbaar om want na lang kuren had mijn herstel anders kunnen verlopen...

Wat ik me wel beklaag: dat ik mijn vp heb laten oplopen in de maanden na het kuren, dat had ik kunnen vermijden. Zit nu op minstens 15%.

Gelukkig maar. Ik denk dat er genoeg zijn die het anders inzien. En dan ben je fucked na je ‘bodybuild carriere’. Valt me dan ook op dat veel toch weer een kleintje kuurtje doen nadat ze zworen er klaar mee te zijn.

sluit mij bij je laatste zin aan! het massa verlies (-28KG) boeit me vrijwel niks. Ook bewust voor gekozen om het eens lekker van het leven te nemen (denk: fast food, drank, drugs maar vooral veel vreten) en dat resulteerde dus in vet percentage dat omhoog schoot maar tegelijk door het gemis in exogene test spier verlies.

Heb mezelf nu een doel gesteld om in de zomer op 10% te staan. Massa verliezen doe ik nu echt niet meer. En als ik in de gym wat om mijzelf heen kijk zie ik er alsnog stukken beter dan gemiddeld uit... en dat met vrijwel niks doen. dikke prima dus

Terug
Naar boven