Timmy turner
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 137
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Thanks manZiet er wel goed uit imoIk ben benieuwd hoe het je gaat bevallen in ieder geval. IN!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks manZiet er wel goed uit imoIk ben benieuwd hoe het je gaat bevallen in ieder geval. IN!
Thanks man, werk er hard voor en het gaat iedere keer beterIn! Goeie progressie gemaakt de afgelopen jaren gozer!
Ga je zeker volgen.![]()
Succes kerel!
Nieuwe schema ziet er goed uit, ga je ook deadliften? Zo ja, op welke dag?
Haha heb je helemaal gelijk in naast dysectisch ben ik ook nog eens zwaar slecht in nederlandse taalregels
Jammer want je log is erg interessant als ik het zo lees, maar dat soort fouten zijn gewoon tenenkrommend...Haha heb je helemaal gelijk in naast dysectisch ben ik ook nog eens zwaar slecht in nederlandse taalregels
Ik zal mijn best doen om die fouten er zoveel mogelijk uit te houdenJammer want je log is erg interessant als ik het zo lees, maar dat soort fouten zijn gewoon tenenkrommend...
Omdat ik mijn hamstring dag anders zo kort vind. Maar dat is vooral in mijn hoofd zo. 3 werksets is echt al prima. Denk dat ik me meer moet focussen op het verhogen van het gewicht dan het toevoegen van extra setsWaarom zou je per se 5 x 5 willen deadliften, als 3 x 5 eigenlijk ruim voldoende is?![]()