XXL Nutrition

Tip: Magnetron kip, snelste manier om kip te bereiden

haha geniaal en zo klaar :) morgen ff wa kip kopuh en gwn in de magnetron pleure :D

Nog 1 min en dan is t klaar. Ik hoor wel harde knallen uit de magnetron komen :S alsof zo'n luchtbel knapt weetjewel. Ben benieuwd

mhh het enige voordeel lijkt me de afwas achteraf die minder is dan bij mijn contact grill , maar daar bak ik dan wel ineens 3-4 kipfilets tegelijk mee

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 16:32 ----------

Nog 1 min en dan is t klaar. Ik hoor wel harde knallen uit de magnetron komen :S alsof zo'n luchtbel knapt weetjewel. Ben benieuwd

foto hoe je kip eruit komt pls :p

Ja zeker mals. Dit kom doordat je extra water er bij doet en de kipfilet hierdoor niet zijn vocht verliest. kip smaakt naar niks. ik doe er daarom.sambal of soja saus er overheen.
Kan je der voor de smaak ook niet wat kippenkruiden opdoen nadat je er water overheen doet? Evt ook wat kruiden in het water zodat de smaak in de kip trekt?

Ga het één dezer dagen ook wel ns proberen.

Ben benieuwd naar de ervaringen.. klinkt wel heel simpel idd :P

• Topic Starter Topic Starter
Het is niet alleen malser en sneller, een ander voordeel tegen over bakken is, je hoeft er niet naar om te kijken/erbij staan en constant je vlees om draaien etc.
Gemak dient de mens..

Aaaaaaaaaaait scoob je bent een baas. Dit is een blijvertje.

Na 6 min klaar. Goed gaar, lekker mals. Gewoon top kippetje. Ik vind alleen 2 borden wel omslachtig, ik gebruik volgende x zo'n speciale magnetronbak, kan toch ook wel?

Epic filmpje : feed the muscle burn the chicken:D

ik heb thuis kip kruiden kan ik die er op doen voor ik hem in de magnetron doe of gaat dat fout enig idee?

Nice! Karma

Kan je der voor de smaak ook niet wat kippenkruiden opdoen nadat je er water overheen doet? Evt ook wat kruiden in het water zodat de smaak in de kip trekt?

Ga het één dezer dagen ook wel ns proberen.

ik heb thuis kip kruiden kan ik die er op doen voor ik hem in de magnetron doe of gaat dat fout enig idee?

Ja dat kan zeker. Ik smeer zelf wel is van te voren sambal op de kipfilet. Dan stoomt het erin.

ben het nu aan het proberen, wat een ploffen komen er uit de magnetron:P

Aaaaaaaaaaait scoob je bent een baas. Dit is een blijvertje.

Na 6 min klaar. Goed gaar, lekker mals. Gewoon top kippetje. Ik vind alleen 2 borden wel omslachtig, ik gebruik volgende x zo'n speciale magnetronbak, kan toch ook wel?

Mooi :D! Ja, BB vriend van mij doet dat ook. Dus dat kan. Als het vocht maar niet te erg kan ontsnappen en bak sterk genoeg is.

Doe het niet in plastic btw, kans dat je kip door het plastic heen smelt, is iets minder lekker :)

smaakt gewoon naar uhm..... kip(a) goede tip!

Epic filmpje!

Lol ineens heel DBB aan de magnetronkippen, vreemde blikken van partners gegarandeerd :D
Ik zal t ook eens testen :)

Terug
Naar boven