JMT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Karma voor de tip en de moeite voor het leuke filmpje. Wel vraag ik me 2 dingen af:
- het klein snijden van kipfilet in blokjes en erna garen zal de gemiddelde BB'er binnen 6 min toch wel lukken? Mij lukt het in ieder geval wel (of mensen het lekker vinden is een tweede)
- Kloppen je stats?
Nogmaals bedankt!
werkt goed had um alleen iets te lang erin heel de kip door me magnetron gevlogen haha maar kip was goed

zo kan je dus ook wel vis bereiden neem ik aan?
normaal gaat bij mij pangafilet 20 minuten in de oven maar 6 minuten magnetron is veel sneller..
net geprobeerd en het werkt uitstekend, kip blijft lekker sappig en met wat marinade erover heen is hij nu heerlijk!
Ik had ook iets gelezen over dat voedsel bereiden in een magnetron minder goed zou zijn?
Karma voor de tip en de moeite voor het leuke filmpje. Wel vraag ik me 2 dingen af:
- het klein snijden van kipfilet in blokjes en erna garen zal de gemiddelde BB'er binnen 6 min toch wel lukken? Mij lukt het in ieder geval wel (of mensen het lekker vinden is een tweede)
- Kloppen je stats?
Nogmaals bedankt!
werkt goed had um alleen iets te lang erin heel de kip door me magnetron gevlogen haha maar kip was goed