XXL Nutrition

Tip: Magnetron kip, snelste manier om kip te bereiden

nou voor de eerste keer dus in de magnetron gedaan van 800 watt. werkt goed :)
Nou hopen dat me maag dat ook vind

Laatst bewerkt:
Jezus is dit filmpje in 3d opgenomen ofzo, hij hapert als de pl**ris man

welk filmpje?

Als je een diep bord gebruikt, en vervolgens afdekt met magnetronfolie heb je weer een bord minder om af te wassen.

Haha leuk/ goed filmpje en goede tip. :)

Ik chop meestal me kip in stukken en bak het dan, duurt ook niet al te lang.

Kan me haas niet voorstellen dat dit kan werken. Worth a shot though

Minibump; zojuist voor het eerst geprobeerd en het is echt goed te doen. Magnetron op maximaal vermogen (900 Watt) voor 6 minuten en de kip is helemaal gaar. Smaakt gewoon goed en is nog enigzins mals.

• Topic Starter Topic Starter
6 min op 900 watt is eigenlijk te lang. Dat heb ik niet goed in het filmpje gezet. Ik zet de tijd zelf op 4.30 min en dan is de kip bij mij al perfect wit en super mals.

Ik heb hem op 600 watt en 9,30 minuut. Ook perfect. Voeg anders wat honing toe voor de malsheid ;)

Weinig tijd, maar toch 46gr eiwit binnen krijgen? Magnetron kip :cool:!

Er word mij veel gevraagd hoe ik dat dan doe, want het de snelste en makkelijkste manier om kip te bereiden.

Ik vond maar één topic er over, waar mensen zeiden dat het niet kan, niet smaakt ofwel zij het op een niet goed werkende manier doen.

Daarom heb ik even een instructie filmpje gemaakt met After Effects :trollface:

http://vimeo.com/34603468

Mijn hele BB omgeving zit er al aan!

Extra tips:
#1 6 min op 900 watt is eigenlijk te lang. Dat heb ik niet goed in het filmpje gezet. Ik zet de tijd zelf op 4.30 min en dan is de kip bij mij al perfect wit en super mals.
#2 Dat te kip vecht voor zijn leven is normaal. Je hoort het af en toe ontploffen.
#3 Je kan van te voren dingen er op doen om het al een smaak te geven. Ik zelf smeer sambal van te voren er op zodat het erin stoomt.

Met dank aan Wienand Omta waarvan ik deze manier van bereiden heb.
Uhhmm neee?

GRILLL!

Heb het zojuist geprobeerd, kippetje zag er goed uit, was erg mals en smaakte!
Bedankt :)

Leuk bedacht, maar ik kook altijd 3-4 dagen vooruit. Is uiteindelijk nog minder werk :)

leuk tip, maar ik hou t lieve rbij oldskool bakken :)
gotta put that shit on a plate and bake it

Totaal off-topic, maar welke software heb je voor dat filmpje gebruikt?

Scheelt weer schoonmaakwerk en je hoeft er niet eens naar om te kijken, geniaal!
Leuk filmpje:P
Ga dit snel ook proberen.

waarom niet grillen 10x lekkerder...

Moet je bijblijven enzo, dit is echt perfect qua tijdsbesparing.

Terug
Naar boven