MuscleMeat

Tip: Magnetron kip, snelste manier om kip te bereiden

Als noob in de keuken vind ik het wat ingewikkeld maar zal zeker eens proberen.

daar moet je idd wel raketgeleerde voor zijn

• Topic Starter Topic Starter
Misschien was het filmpje te spectaculair :p.

Niemand die kip in de waterkoker gooit? Ik laat het water op kook komen met de kip er in dan is de kip ook gaar tegen de tijd dat het water kookt :) Zal het ook eens timen.

(aangezien ik de waterkoker nergens anders voor gebruik behalve knakworsten welke zonder verpakking er in gaan heb ik zout water in de waterkoker, warm er heel veel in op).

oke kippie zit erin... magnetron niet echt goed in kunnen stellen gewoon aangepleurd. Volgens mij gaat heel het huis ontploffen zo :P

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 14:11 ----------

ren keihard naar beneden, hoorde een bord ergens tegen aan knallen...

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 14:12 ----------

3 minuten to go ... lijkt wel oorlog in de magnetron

oke kippie zit erin... Magnetron niet echt goed in kunnen stellen gewoon aangepleurd. Volgens mij gaat heel het huis ontploffen zo :p

---------- post toegevoegd tue 10 jan 2012 om 14:11 ----------

ren keihard naar beneden, hoorde een bord ergens tegen aan knallen...

---------- post toegevoegd tue 10 jan 2012 om 14:12 ----------

3 minuten to go ... Lijkt wel oorlog in de magnetron

hahhahahahahhaha

resultaat: mooi stukje naturele kip. echt smaakloos maar wel lekker met een sausje hoop ik :)

kip doet nog een poging tot aanslag

Had hem zelf deze keer in een paar stukjes gesneden. Vond hem zo sappiger blijven dan wanneer je het als 1 groot stuk erin stopt. Je hoeft hem dan ook wat minder lang te doen. 5 min. was genoeg;)

filmpje nog niet gezien, maar is de kip rauw voordat ie de microwave in gaat?

pak gewoon een pakje van de aldi man die vleeswaren pakjes zit 150gram in eet die 10plakjes op en klaar lekker 150gram kip op!

Terug
Naar boven