Fitness Seller

Tips om droger/strakker te worden?

Bezoekers in dit topic

chadwick351

Novice
Lid geworden
13 jun 2011
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
55kg
Hallo iedereen,

Aangezien ik hier nieuw ben zal ik me even voorstellen ;)

Ik ben een vrouw van 173 lang en 55.5 kg zwaar. Ik ga 4/5 keer in de week hardlopen en dan iedere keer 5 km. Ik ben sinds kort begonnen met krachttraining (niet té zwaar want een wasbordje alá schwarzenegger is niet nodig) en dan een halfuurtje/drie kwartier (biceps,triceps,schouders,buikspieren etc.) Qua voeding eet ik veel vis/kip/kalkoen heel veel groenten en weinig koolhydraten.

Ik lijk alleen niet droger/strakker te worden. Doe ik iets verkeerd?

Ik vroeg me eigenlijk af of iemand tips heeft voor mij ;-)

Groetjes,

Chadwick351
 
1,73 met 55 kilo?? Dit lijkt mij voor een vrouw vrij licht.

Heb je kinderen gehad?
 
Heb je uitgerekend wat je onderhoud is en hoeveel kcal en macronutriënten je nu met je voeding binnen krijgt? Grote kans dat je te weinig eet en dat je juist spier aan het afbreken bent. :(
 
Ja, want je krijgt op 1 2 3 een wasbordje à la Arnold. :headbang:
Nog iemand die niet wil trainen zoals het hoort omdat hij/zij bang is van onmiddellijk te breed en gespierd te worden.
 
Was eet je precies op een dag?
 
Ja, want je krijgt op 1 2 3 een wasbordje à la Arnold. :headbang:
Nog iemand die niet wil trainen zoals het hoort omdat hij/zij bang is van onmiddellijk te breed en gespierd te worden.

Deze mensen kom ik dus elke dag tegen -,-
 
Training: http://figureathlete.t-nation.com/archives.do?y=0&s=mwaTraining
Voeding: http://figureathlete.t-nation.com/archives.do?y=0&s=mwaDietAndNutrition

Belangrijkste qua voeding: Genoeg eiwitten (min. 2gr per kg lichaamsgewicht), genoeg groenten (liefst groen), dus minimaal 400gr groente per dag (OOK IN HET WEEKEND). Zorg dat ong 30% van je voeding uit vetten bestaat (haal je uit noten/vis)

Qua training: Grote oefeningen kiezen. Kniebuigen, uitstappen, benchpress, militairy press. Leer jezelf optrekken. Begin met uithangen, zodra je dat 30 sec. kan doe je telkens 1 herhaling negatief, zodra je er 1 positief kan ga je daarmee verder. Doe gerust 10x1hh. wanneer je er nog veel op moet oefenen. In het begin zou ik ook eerder kiezen voor pushups dan voor benchpress, leer jezelf pushups aan door eerst negatief te doen net zoals de chins. Succes.
 
Back
Naar boven