XXL Nutrition

tips voor een nieuwe massakuur zijn welkom

riseandshine

mister buff
Elite Member
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
yoo dbb'rs

ik wil deze winter terug wat massa bijpakken (wel geen vet !)zou graag tussen de 10-12% blijven.dus dacht eraan om rond de 3500 - 3800 kcal te zitten qua voeding (onderhoud is 3300) en 4x per week wat cardio te doen (half uur)

wat zijn de opties ?

deca en dianabol sowieso NIET !! ik hou zo al snel vocht vast en met deze middelen gaat het er niet op beteren.tabs blijf ik ook liever vanaf en de nadelen van deca achteraf zijn me ook iets te groot.

mijn vorige "massa" kuur was 625 test - e only.hier was ik eigelijk wel tevreden over !
test - e wil ik er sowieso terug bij deze keer.was ook aan (ultra) sustanon aan het denken ,maar heb al van veel mensen gehoord da dit zeer pijnlijk is om alleen te zetten

kan iemand me een goede voorbeeld kuur posten ? zou voor 12 weken zijn;)

grtzz

Week 1-12 Testosteron 500mg
Week 1-10 Trenbolone 400mg
Week 1-13 HCG 500iu
Week 14-17 Arofix 40mg

Probeer eens tren bij je test , zo'n 300 of 400 mg/week

• Topic Starter Topic Starter
tren ga ik even vanaf blijven ! heb dit in de zomer gezet voor de eerste keer samen met test en is me zeer goed bevallen ;)
maar 1x per jaar lijkt me meer dan goed want echt gezond voor de nieren enz is het zeker niet...
volgende zomer ga ik voor 5OO test -e en 400 tren - e ,maar nu even een cycle zonder tren in als het kan

Wil je zo weinig mogelijk vet e.d aankomen is boldenone nog een goede optie.
Boldenone op 600 mg/ week.

niet te ingewikkeld doen over beetje vet en vocht als je massa wil pakken. test DK kan prima. Goed clean eten en weinig zout dan valt de vocht wel mee. Wil je flink massa op bold pakken moet je echt een hoop nemen >600mg/wk. Ik ben geen fan van bold, maar ja daar zijn de meningen over verdeeld.

niet te ingewikkeld doen over beetje vet en vocht als je massa wil pakken. test DK kan prima. Goed clean eten en weinig zout dan valt de vocht wel mee. Wil je flink massa op bold pakken moet je echt een hoop nemen >600mg/wk. Ik ben geen fan van bold, maar ja daar zijn de meningen over verdeeld.

Gaat een beetje trager eer de massa erbij komt en moet het al voor MINSTENS 12 weken gaan gebruiken , maar vind persoonlijk bold goede "kwaliteits"massa. En aangezien hij geen , deca , dbol of tren wilt... zijn de keuzes nog maar redelijk beperkt he :D

boldenon heb ik in het verleden ook gebruikt en ben ik niet echt een fan van...moet je veel te lang zette en te hoog doseren om er iets van te zien/voelen .had het toen wel maar 10 weken gezet ,maar ben er totaal niks van bijgekomen

mijn voeding zit goed moet ik zegge en eet heel weinig zout.

gistere bij een collega gepraat en die raadde me aan om sus en test gewoon samen te zetten .volgens hem was dat een goeie combi omdat je dan met 5 verschillende soorten test zit.hij raadde me wel aan om er 2x per week en aromasin tab bij te nemen ter preventie van gyno

dus
week 1-12 : test e : 5OOml
week 1-12 : sus : 500ml

zondag 1ml test + 1ml sus + 1x aromasin
woensdag 1ml test + 1ml sus +1x aromasin

wat denken jullie

Moeilijke kerel gij :D test en sust samen ... nog nooit geprobeerd... aangezien je dan alleen maar met verschillende vormen van testo zit. Ga vanaf november ook aan de bold , wel 16 weken aan 600, mss hoger ,doet het werk bij mij.

grammetje test

bwa moeilijk :D ik wist ook niet dat het ging om test - sus samen te zetten.maar volgens kameraad is het dus perfect mogelijk !

ik wist eigelijk wel op voorhand dat er weinig mogelijkheden gingen zijn aangezien ik geen deca of diana wou ,maar was toch benieuwd naar wat er hier uit de bus ging komen.

het kan best zijn dat boldenon wel zou werken als ik het hoger en langer zet.maar wil in feite niet langer kuuren als 12 weken en dan lijkt het me zonde

Sustanon is niet meer dan een mix van vier verschillende esters verbonden aan testosteron. Daarmee is het meer van hezelfde. Met 625mg in je vorige kuur is dat optie 1. Gewoon meer test. Dat hoeft geen sustanon te zijn.
Je kunt er ook voor kiezen testosteron met iets anders te combineren. Trenbolone wordt voorgesteld, boldenone ook. Boldenone is verbonden aan langwerkende ester en heeft drie weken nodig om op volle sterkte te komen. 12 weken is dus prima.
Je kunt ook masteron toevoegen aan je testosteron basis. Of een oraal middel als winstrol of anavar de eerste zes weken en masteron acetaat de laatse zes weken. Kortom legio mogelijkheden in plaats van weining mogelijkheden.

primo

Krijg je dit weer pfff, test met sust. Doe ff normaal en lees je in.

Primo, bold er zijn mogelijkheden genoeg.

750test met 800bold ofzo lijkt me lekker voor jou.

hahaha sustanon + testo...hoorde ik ook ooit es van een veertiger die vroeger wedstrijden deed en alles hierover meende te kennen. ik ging gewoon plat van het lachen

ooit gedaan ?wss niet dus dan zwijg je gewoon beter. stats van die kerel liegen er niet om en dat is voor mij het enige bewijs dat dit dus wel kan werken.iedereen loopt hier te zeiken van dit doe je niet bla bla .maar gewoon 1 gr test of 1 gr sus zou wel perfect kunnen . combo van de twee om masse te pakken is heiligschennis.waarom zou dit dan percé een slechte combinatie hoeve te zijn ?

ooit gedaan ?wss niet dus dan zwijg je gewoon beter. stats van die kerel liegen er niet om en dat is voor mij het enige bewijs dat dit dus wel kan werken.iedereen loopt hier te zeiken van dit doe je niet bla bla .maar gewoon 1 gr test of 1 gr sus zou wel perfect kunnen . combo van de twee om masse te pakken is heiligschennis.waarom zou dit dan percé een slechte combinatie hoeve te zijn ?

ja hallo je kan alles zowat stacken als je wil maar waar zit de logica :rolleyes: sust is al een test combi waarom er dan nog die test-e bij gaan gooie? als je gaat stacken ga je toch test of sust combineren met iets anders?

@TS deze zijn wel leuke combinaties de bold wel hoog genoeg zetten en degelijk 12weken doortrekken, de sust of test-prop met npp kan je best kort kuren en kan je mooi droog uitkomen en niet al teveel vocht vasthouden, npp is een snel werkende versie van deca maar veel beter imo. succes!

test-e & bold of primo
sust of test-prop & npp

Test e
Tren e
Mast e

1-3 test P als kickstart lekkuuuuuhr !!

Dihydroboldenone

de combi sustanon ,test e lijkt mij een hele goede maar, dan wel de sustanon alleen de eerste 3a4 weken als kickstart en, de rest van de kuur alleen test e.

omdat de sustanon ook korte esters bevat, merk je dat je in het begin van de kuur al sterker word ,zodra de lange esters zijn werk begint te doen zou je kunnen stoppen met de sustanon en ,verder gaan met de test e, dit is voordeliger en, aangenamer dan bv een kuur test p als kickstart met test e omdat ,je deze tegelijk moet zetten in de eerste 3a4 weken,dan heb je meer ampullen nodig ,moet je meer prikken en, ben je meer geld kwijt.

ik heb geen ervaring met de comi sustanon en, test e tegelijk ,wel met sustanon.

misschien klopt me verhaal niet ,daarom ben ik wel benieuwd wat de ervaren mannen hier van vinden.

Terug
Naar boven