Fitness Seller

tips voor een nieuwe massakuur zijn welkom

Wat een stelletje k*t idioten!! Test met sust! Jezus leest je in over wat sust is! En dan nog bijdehand gaan doen ook. Rise and shine idiot. Wakker worden.

• Topic Starter Topic Starter
kerel hou hem gewoon toe in deze topic ! moet ge niemand geen pm's gaan sture of hij geen anabolen van u wil kopen ofz?hou u daar bij bezig of richt nog een clubke voor melk/aas stack liefhebbers op... voor de rest hebt ge nog niks zinnigs bijgedragen in dit topic dus beat it .

krijg het er echt van als mensen gewoon iets vragen en er dan weer internetwarriors moete kome lope afzeiken .b**kes gewoon toe meer vraag ik u niet ;)

ik hoef me niet in te lezen over sus . dat zijn gewoon 4 veschillende esters testosteron samen gevoegd .
als ik sus only zou zetten vrees ik voor pijnlijke injects .daarom was mijn vraag of ik het eventueel ook same met testosteron kon zette om dit te vermijden.

er zijn blijkbaar nog mensen die dit gedaan hebben en zij hadden er geen slechte ervaring bij dus waarom wel niet .kerel van wie ik het idee had is een paar jaar geleden belgisch kampioen geweest en had toen ook de klasse -100kg in zen eerste wedstrijd gewonne en die ziet er serieus flink uit .
aan zijn tips heb ik dus meer dan aan sommige internetpipo's hier die trouwens een stuk kleiner zijn als mezelf ...

ik ben vandaag begonne dus we zullen zien wat dit geeft voor de mensen die het intresseren.

Luister, ik geef jou normaal advies en krijg een bijdehande k*t post. Ja dan reageer ik zo. Dan moet je niet om hulp vragen. Als je bang bent voor pijnlijke inject plekken van sust dan neem je geen sust! Dan neem je alleen test! Is dat zo moeilijk?

Ik word gewoon zo moe van gasten zoals jij die totaal niet weten waar ze het over hebben. Dan wil je die gene nog helpen ook en dan krijg je bijdehand eigenwijs antwoord. Ja doe dan lekker wat je wilt. En ga geen valse beschuldigingen zitten maken vriend.

Succes met je kuur! Dat het je maar vele kilos mag brengen. b**kes gewoon toe ehh savakekes?!

Ow, en zo groot ben je niet. Met je commentaar op anderen.

Je bi se, leg het dan gewoon uit aan de hand van een rekensommetje met de esthers ofzo. Dan snapt iedereen het en leren we er allemaal van.
Roepen dat het stom is en "ga je inlezen" heeft vrijwel niemand wat aan.

Meeste wat ik van AAS weet is over wat ik op het forum lees. Forummen is ook inlezen, je kunt er zelfs nog vragen bijstellen en als je geluk hebt krijg je nog een passend antwoord ook, beter kan toch niet? ;)

Reken sommetje? Als je gaat kuren hoor je het verschil te weten tussen test en sust. Als ik vervolgens vriendelijk advies krijg en daarna bijdehand gedoe, ja dan reageer ik zo. Misch ook te heftig maargoed.

ik vond gewoon uw eerste post op een aanvallende en afbrekende toon en vandaar dat ik mss ook iets te "bijdehand" reageer . je tweede post die sloeg de nagel op de kop...het is idd zoals snielz zegt (buiten dat rekensommetje :) )

ik merk gewoon dat hier heel veel gasten een serieuze grote mond hebben en eigelijk heel weinig voorstellen (geen aanval op u je bi se).ik ben er zeker van als ze voor me staan dat ze het niet zouden doen ,maar ja achter de pc is iedereen baas.
hier op het forum is het ook vaak een copy mentaliteit .zelf eigelijk niks weten ,zich inlezen over wat andere members zeggen en dan doen of dat je zelf alles over bodybuilding/aas weet tegen over mensen die over dat bepaalde punt evenveel weten als zijzelf op het begin...deel je kennis dan met een serieuze uitleg waar iedereen wat aan heeft...

ik lees me hier genoeg in op het forum en van een paar members neem ik ook effectief dingen over . maar ik lees hier ook enorm vaak de grootste zeik en die neem ik allesbehalve serieus.
ik vroeg tips om een massakuurtje .waarom ?
boldenon slechte ervaring , tren pas in de zomer gezet ,geen deca en geen diana's en dan schiet er idd niet meer veel over. vandaar mijn vraag wat mogelijk is .
toen kwam mijn collega met het voorstel om gewoon test - sus te combineren (om zo verschillenden esters test + pijnlijke injects tegen te gaan + perfect om massa op te bouwen )

het is mss niet voor de hand liggend en word weinig gedaan (op dit forum) . maar ik wil het gerust wel eens proberen aangezien ik buiten test only , sus only of in stack met primo of oxy's niet veel keuze heb aangezien ik de rest niet zie zitten

Laatst bewerkt:
ach mijn volgende kuur wordt test prop, test cyp en test E, wsh ga ik knallen!

ikbenjamesdefunnyguy ofwa ? we weten het onder tussen wel kerel ;)

Mijn eerste post was goed bedoeld. Je leest duidelijk en goed advies onderaan. Ok het bovenste deel was niet super vriendelijk maar we zijn geen mietjes hier he. En als er iemand een hekel heeft aan dat internet warrior gedrag ben ik het wel. Daarom reageer ik misch ook zo heftig in mn 2e post. Die was idd alles behalve vriendelijk. Maar zo doe ik er zelf nog aan mee ook pff...

En wat je zegt over napraat en kennis, ik denk dat ik inmiddels wel mag zeggen dat ik redelijk weet waar ik over praat.

Ja als je geen bold, tren en deca wilt blijft er over: mast of primo. Ze zouden is een nieuw product moeten uitvinden.

Maar waarom slechte ervaring met bold? Op welke dosering? Je kan ook test+bold+tren nemen. Of test bold en mast ofzo. Anders is je enige optie test met primo.

Ow enneeh.. Kom jij maar voor me staan met je 85kg ;) (niet bijdehand bedoeld bro haha)

Laatst bewerkt:
ik wil wel achter je staan JBS :ds:

mast heb ik zelf ook al over zitte nadenken ,maar heb wat schrik voor men huid . heb als puber serieus last gehad van acné en nu is het eigelijk perfect onder controlle . heb al vaak jongens helemaal onder de acné zien staan onder mast en ik wil dit risico niet meer lopen ;)

boldenon was men eerste kuur same met turinabol .heb toen 7 kg gepakt op turinabol only en erna met de bold erbij kwam ik geen gram meer bij en werd precies zelfs platter naar mate . was toen wel te laag gedoseerd (geloof 5OOml ) en na 1O weken had ik er echt genoeg van . kreeg er zelfs depri gedachten van (blijkbaar nog al van mensen gehoord die bold hebbe gezet )

primo heb ik goede ervaring mee ,maar vind het imo meer iets voor in de zomer en mss een beetje duur voor hetgeen het is . geef me dan liever maar tren :) maar zoals ik al zei heb ik mijn laatste kuur in de zomer tren al gehad en 1x per jaar lijkt me voldoende.

btw had de test - sus combo van el monstro en beastnr1 van hier op het forum .wij portieren al een paar jaar samen op lokale fuiven en we waren er overlaatst over bezig en toen raadde ze me het beide aan...en als ge hun fysiek ziet dan weet je denk ik wel dat ze geen zever zouden vertellen :)

en kerel 85 kg is maar een getal he :) als ge moet afgaan op de kg's hier onder de stats dan is heel dbb olympia waardig ;):)

Ik ben wel benieuwd naar je resulaten riseandshine. Succes!

Ow nog 1 dingetje. Tuurlijk gaat het werken. Je zet eigenlijk gewoon test only maar met wat verschillende esters. Alleen veel van enanthaat en weinig van de andere esters.

heb vaker combi test e en sust gedaan, en test susp als pre workout..
test = test..op gegeven moment zit er zoveel in je systeem dat de t-max van sust niks meer uitmaakt.
combi kan prima maar toegevoegde én perfecte combi: geenszins mijn inziens, daarvoor moet je m.i. alle hormonale assen in het lijf bezetten :D

Hey mannen , kan er iemand mij een adresjegeven in België waar ik echt spul kan kopen , want heb aantal keer via internet besteld maar is troep wil goeie kuur doen met test en bold of tren , ik hoop da iemand me kan helpen grtz

hey mannen , kan er iemand mij een adresjegeven in belgië waar ik echt spul kan kopen , want heb aantal keer via internet besteld maar is troep wil goeie kuur doen met test en bold of tren , ik hoop da iemand me kan helpen grtz

dude.. Wtf?????????????

Terug
Naar boven