Prachtige bijdrage zonder fundering. Zielig!
DIT NOEMT MEN DUS RACISME.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prachtige bijdrage zonder fundering. Zielig!
DIT NOEMT MEN DUS RACISME.
Kijk als ik werkgever was zou ik niet naar de naam kijken maar naar zijn of haar cv Helaas denken veel werkgevers zo niet.

Waarom begint die gast zo tegen mij in te gaan? Ik heb toch niks misdaanMisschien moet hij eens goed gaan poepen en zijn uitwerpselen Achmed gaan noemen ofzo.
Idd geen nieuws, Het bericht dat het niet zo was geloofde ik ook niet.
Dus 22 % minder kans . Als ze dus 6 ipv 5 brieven schrijven is het probleem opgelost.
Er zijn ook ongure type's die bewust boven hun niveau solliciteren zodat ze afgewezen worden. Ik wil wel eens een onderzoek zien dat dan laat zien hoeveel autochtonen en allochtonen dit betreft.

En hierdoor lekker in de WW blijft ,..... i rest my case
Snap ik dat 't aantal sollicitaties en afwijzingen omhoog gaat
Oja , mag je niet zeggen he sry![]()
Nederland veranderd steeds meer in een k*t aso land. Iedereen gelooft in strenger straffen behalve de overheid. ga maar eens in spanje een agent uitschelden in zijn gezicht , ik beloof je dat doe je maar 1 keer.
Is het niet van de gekke , dat je de waarheid niet meer mag zeggen ,ken er zo al 5 opnoemen die dit zo spelen en zelfs de sportschool vergoed krijgen vd overheid ( zelf 5 jaar instructeur geweest , genoeg bonnetjes van contributie uit moeten schrijven )