Fitness Seller

Toch discriminatie van allochtonen bij sollicitatie

als het wel gefundeerd was hoe heet het dan;)

Waarom begint die gast zo tegen mij in te gaan? Ik heb toch niks misdaan :dunno: Misschien moet hij eens goed gaan poepen en zijn uitwerpselen Achmed gaan noemen ofzo.

Kijk als ik werkgever was zou ik niet naar de naam kijken maar naar zijn of haar cv Helaas denken veel werkgevers zo niet.

Doen ze ook ;) :D

Nee , onzin maar waar ook een kern van waarheid inzit is dat er ook Héél véél Nederlanders worden afgewezen door uiterlijk , gedrag en noem maar op ,.........Maar ( is ie weer ) deze gaan niet gelijk bij de pakken neer zitten en gaan verder met solliciteren , van de buitenlanders is er een héle grote groep die idd gelijk dicriminatie roept terwijl ze misschien gewoon op hun kunnen worden beoordeeld en afgewezen ;)

Idd geen nieuws, Het bericht dat het niet zo was geloofde ik ook niet.
Dus 22 % minder kans . Als ze dus 6 ipv 5 brieven schrijven is het probleem opgelost.
Er zijn ook ongure type's die bewust boven hun niveau solliciteren zodat ze afgewezen worden. Ik wil wel eens een onderzoek zien dat dan laat zien hoeveel autochtonen en allochtonen dit betreft.

Idd geen nieuws, Het bericht dat het niet zo was geloofde ik ook niet.
Dus 22 % minder kans . Als ze dus 6 ipv 5 brieven schrijven is het probleem opgelost.
Er zijn ook ongure type's die bewust boven hun niveau solliciteren zodat ze afgewezen worden. Ik wil wel eens een onderzoek zien dat dan laat zien hoeveel autochtonen en allochtonen dit betreft.

En hierdoor lekker in de WW blijft ,..... i rest my case

Snap ik dat 't aantal sollicitaties en afwijzingen omhoog gaat

Oja , mag je niet zeggen he sry :(

je mag alles zeggen:D

Op straat wordt je geschoten om zo'n uitspraken!

Is het niet van de gekke , dat je de waarheid niet meer mag zeggen ,ken er zo al 5 opnoemen die dit zo spelen en zelfs de sportschool vergoed krijgen vd overheid ( zelf 5 jaar instructeur geweest , genoeg bonnetjes van contributie uit moeten schrijven )

Nederland veranderd steeds meer in een k*t aso land. Iedereen gelooft in strenger straffen behalve de overheid. ga maar eens in spanje een agent uitschelden in zijn gezicht , ik beloof je dat doe je maar 1 keer.

Nederland veranderd steeds meer in een k*t aso land. Iedereen gelooft in strenger straffen behalve de overheid. ga maar eens in spanje een agent uitschelden in zijn gezicht , ik beloof je dat doe je maar 1 keer.

Knuppels in je nek , boeien om en een dagje nadenken in een celletje van 2 bij 1

wedden dat dat hier ook werkt. Mijn Oom is agent in kanaleneiland (utrecht)
Hij zit overspannen thuis door de shit die hij naar zijn hoofd krijgt waartegen hij niets kan en mag doen want stel je voor dat het escaleert.

Ehhh.. waar ging dit topic ook al weer..

Is het niet van de gekke , dat je de waarheid niet meer mag zeggen ,ken er zo al 5 opnoemen die dit zo spelen en zelfs de sportschool vergoed krijgen vd overheid ( zelf 5 jaar instructeur geweest , genoeg bonnetjes van contributie uit moeten schrijven )

Mooie onzin.

Alles uit kgb hoek of israel zal hij niet beoefenen lijkt mij.
Hij is wel oke hoor. Alleen wat fanatiek

Terug
Naar boven