MuscleMeat

Dreiging rellen door hoge werkloosheid allochtonen

dj_phreak zei:
Waarom doe je dan 240 posts lang zo moeilijk? ???

:D
Omdat we over bepaalde dingen het niet eens waren, en omdat er maar 1 kant op werd gekeken(dat vond ik). Maar, zelda en ik zijn het eens... ik had niet alleen met zelda een discussie... dj_phreak, of wil jij er ookvan langs krijgen?? :D
;):whip:

Ik denk dat de verhoudingen anders liggen.
Bij autochtonen is het mss 90 zelf, 10 omgeving (werkgever etc.)
Bij allochtonen is het om op zulke cijfers verder te borduren éérder 70zelf en 30omgeving, vanwege de vooroordelen en negatieve ervaringen. Hun omgeving en dingen die buiten hun macht liggen hebben gewoonweg méér invloed dan bij een autochtoon.
Bovendien is het 70zelf omdat ze lui zijn.

SageFrancis zei:
Je had het niet beter kunnen zeggen. Dit is juist wat ikbedoelde te zeggen.

Maar dat wil niet zeggen dat tot de tijd je niet je top baan hebt ook al heb je een top opleiding dat je niks moet doen Sage:D

Naast mij hebber er 2 eeuwige studenten gewoond. Beiden (stel) rond de 35. 4 opleidingen op de uni afgerond. Waren overgekwalificeerd voor elke baan. Ik ben nu 7 jaar geleden daar verhuisd, kwam ze een tijd terug tegen, werkten nog steeds niet.
Zijn trouwens fanatieke SP'ers. Wie niet of dit wat zegt ;)

Wie je ook aanneemt, een allochtoon of een autochtoon, je moet altijd blijven oppassen dat je niet belazerd wordt. Maar toch vind je in alle bevolkingsgroepen geschikte toffe loonslaven.

D. zei:
Wat zelda bedoeld is dat wanneer je hooggeschoold bent en ff niks kunt regelen je maar champignons moet gaan plukken als dat wel beschikbaar is en je je daarvoor niet te goed moet voelen. Dat zegt die sl*t toch ook, maar dan in andere woorden.

bedoeld met een T, dus bedoelt

Precies klempik zo zie je maar dat zelfs autochtonen een steekje kunnen laten vallen. Ik schaam me diep, dit overkomt me niet vaak!

Terug
Naar boven