SageFrancis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Dat weet ik(duh), daar heb ik het ook niet over.SlettieBettie zei:De strekking is: het gaat er niet om hoe je heet/waar je vandaan komt, het gaat erom of je je inzet voor je (toekomstige) werk.
By the way, in veel fabrieken lopen ook mensen met een hogere opleiding, in een hogere functie (ontwerper, constructeur, tekenaar, calculateur, procesingenieur, procesmanager, inkoper, verkoper, afdelingshoofd, directeur... om er maar een paar te noemen)
wil jij solliciteren naar een baantje waar je een schijf in een machine moet stoppen die het dan voor jou slijpt en dat jij het dan in een bak moet leggen, als jij een hbo of uni diploma hebt? Ik ga niet voor niets naar school. Anders kan ik nu stoppen en in een fabriek gaan werken. Het is dus onzin omte zeggen dat mensen zich niet inzetten, misschien die apen die je op tv ziet welke "discriminatie bla bla" roepen, maar dat is 5% van de 100%. Uiteindelijk komt er toch wel een regel dat ze allemaal de "pineut"zijn en toch moeten gaan werken. Ongeacht discriminatie.
Dat is dus zo hypocriet, zo'n dikke vette bullcrap regel van de overheid. Als je het gebruikt, moet het geproduceert worden. Dus inprincipe zit je dan al in een illegaal circel. Alleen val je er net buiten omdat je het gebruikt. De gene die het produceert is illegaal. Als je al weet dat het gebruikt wordt, dan ligt het gewoon domweg voor de hand dat het ook geproduceerd wordt.slettiebettie zei:Alleen het gebruik van (hard-)drugs wordt gedoogd. Het fabriceren, in bezit hebben, kopen en verkopen zijn strafbare feiten. Voor softdrugs (vanaf een bepaalde hoeveelheid) geldt hetzelfde.
Sommige mensen hebben nu eenmaal schijt aan regels en opvoeding. En sommige mensen krijgen geen opvoeding, omdat de ouders niet aanwezig zijn. Enneh... het is zo stoer om illegaal bezig te zijn! (als ik mijn leerlingen mag geloven)
Daar waar je ouders falen, daar hoort de overheid op te treden. Illegaliteit sucks.

daar zijn we al over uitgediscussieerd geloof ik?