MuscleMeat

Breaking News Toch proces tegen Geert Wilders

Hij zal er wel onderuit komen denk ik.

Ik ben in de meeste gevallen niet met hem eens, maar ik vind toch dat je alles mag zeggen wat je wil. Of je er iets van aantrekt hangt natuurlijk van jezelf af.

hopelijk geen veroordeling. Wat mij betreft moeten nazi's die vinden dat je geen kritiek mag uiten op een achterlijk geloof eens voor de rechter verschijnen. Bedreiging van de vrijheid van meningsuiting zou zware straffen moeten opleveren, hoewel dat opzich best hypocriet zou zijn.

weer dat gezeik. ik vind dat hij soms wel gelijk heeft en soms niet, en onzin dat ze proces tegen hem willen doen. Het is gewoon menings uiting :D

Kan 16 maanden maximaal krijgen, haha alleen daarvoor ?

en die mocro's die doden dan ? 1 maand of helemaal niks :roflol:

wat een grap

Schandalig.

Zeer triest dit voor de vrijheid van meningsuiting, dat iemand die alleen dit zegt zo lang cel kan krijgen en iemand die een ander afslacht vrijgesproken kan worden wat ook vaak genoeg langs is gekomen (maar dan moet de dader natuurlijk wel een pool of marokaan zijn)

Allemaal op pvv stemmen dus, of wil je bij de verliezers horen ?

HAhah geert wilders :D

Wat een onzin!

Zeer triest dit voor de vrijheid van meningsuiting, dat iemand die alleen dit zegt zo lang cel kan krijgen en iemand die een ander afslacht vrijgesproken kan worden wat ook vaak genoeg langs is gekomen (maar dan moet de dader natuurlijk wel een pool of marokaan zijn)

Allemaal op pvv stemmen dus, of wil je bij de verliezers horen ?

PVV = Partij Van Verliezers........toch?
:roflol:

Achja laten we ons daar maar weer druk om gaan maken, komop zeg! hebben ze bij de regering niks beters te doen?

PVV = Partij Van Verliezers........toch?
:roflol:

Een volwassen man die stoere foto's komt posten, filmpjes post waarin een mong**l lijkt te trainen en ook nog eens in god gelooft, een dik pak schulden heeft waardoor hij nederland moest verlaten, en vanuit dat corruptek*teilandje zijn frustratie's moeten uitten praat over verliezers, jij als persoon bent een grote verliezer.

Geef trouwens die olifant in je achtertuin eens wat te drinken, ik hoor em hier schreeuwen.

Ik hoorde net van Spong dat hij voorwaardelijk zal krijgen maar als hij daarna door gaat hij wel de bak in moet.

Ik hoorde net van Spong dat hij voorwaardelijk zal krijgen maar als hij daarna door gaat hij wel de bak in moet.

bron?

Spong wilde wel een proces tegen wilders houden, dat heeft die lang geleden belooft toen die met die gast van netwerk bij die studenten iets ging doen ( totaal vergeten hoe het heet ). Was ook een keer met hans teeuwen etc. :D

Een volwassen man die stoere foto's komt posten, filmpjes post waarin een mong**l lijkt te trainen en ook nog eens in god gelooft, een dik pak schulden heeft waardoor hij nederland moest verlaten, en vanuit dat corruptek*teilandje zijn frustratie's moeten uitten praat over verliezers, jij als persoon bent een grote verliezer.

Geef trouwens die olifant in je achtertuin eens wat te drinken, ik hoor em hier schreeuwen.
dit soort beledigingen hoort niet thuis op een BB forum!
:mad:

Arnoldfan is:(zoals ik erover denk)
- een pathologische leugenaar
- een mietje die denkt groot te zijn na 4 kuurtjes ZONDER trainen
- waarschijnlijk al in bezit van een kunstgebit en rolstoel als Klusmier daadwerkelijk in NL had gezeten! ( geen bedreiging hoor!)

maw: ik vind Arnoldfan een vuile huichelachtige kl***zak!

bron?

Spong wilde wel een proces tegen wilders houden, dat heeft die lang geleden belooft toen die met die gast van netwerk bij die studenten iets ging doen ( totaal vergeten hoe het heet ). Was ook een keer met hans teeuwen etc. :D

Hij was net te gast bij DWDD

dit soort beledigingen hoort niet thuis op een BB forum!
:mad:

Arnoldfan is:(zoals ik erover denk)
- een pathologische leugenaar
- een mietje die denkt groot te zijn na 4 kuurtjes ZONDER trainen
- waarschijnlijk al in bezit van een kunstgebit en rolstoel als Klusmier daadwerkelijk in NL had gezeten! ( geen bedreiging hoor!)

maw: ik vind Arnoldfan een vuile huichelachtige kl***zak!

Dit is een ** goeie klus :roflol:
geef ik eerlijk toe.

maar je hebt die olifant nog niks gegeven, ik hoor haar nog steeds.

Terug
Naar boven