XXL Nutrition

Breaking News Toch proces tegen Geert Wilders

dit soort beledigingen hoort niet thuis op een BB forum!
:mad:

Arnoldfan is:(zoals ik erover denk)
- een pathologische leugenaar
- een mietje die denkt groot te zijn na 4 kuurtjes ZONDER trainen
- waarschijnlijk al in bezit van een kunstgebit en rolstoel als Klusmier daadwerkelijk in NL had gezeten! ( geen bedreiging hoor!)

maw: ik vind Arnoldfan een vuile huichelachtige kl***zak!

Jij gedraagd je anders wel als een jongetje van 16 dude...

• Topic Starter Topic Starter
Internet.

Serious Business.

Ik zonder training :roflol:

Train jij maar eens een keer met mij mee klus, dan denk ik dat jij een rolstoel nodig hebt.

Als De Heer Geert Wilders word veroordeeld is de democratie voor de 3de (eigenlijk al meer keren) vermoord. Eigenlijk begon het al met Jan Maat. Maargoed eerst werd Pim Fortuyn laf vermoord, toen werd Theo van Gogh laf vermoord en omdat Geert Wilders goeie beveiliging heeft kunnen ze hem nog niet vermoorden. Maar Nederland heeft al lang geen democratie meer. Dat moslim geloof is achterlijk en mensen die samen werken of opkomen voor dat achterlijke geloof zouden ten tijde van WII samen werken met nsbers en joden verraden. Dus @ landverraders ik gun jullie een gezwel!

Als De Heer Geert Wilders word veroordeeld is de democratie voor de 3de (eigenlijk al meer keren) vermoord. Eigenlijk begon het al met Jan Maat. Maargoed eerst werd Pim Fortuyn laf vermoord, toen werd Theo van Gogh laf vermoord en omdat Geert Wilders goeie beveiliging heeft kunnen ze hem nog niet vermoorden. Maar Nederland heeft al lang geen democratie meer. Dat moslim geloof is achterlijk en mensen die samen werken of opkomen voor dat achterlijke geloof zouden ten tijde van WII samen werken met nsbers en joden verraden. Dus @ landverraders ik gun jullie een gezwel!

+1, ze kunnen hem niet afmaken dus moet dit linkse land hem vast laten zetten, ongelooflijk toch ?

ik ben tenminste realistisch, zowel Janmaat als Fortuyn, als Wilders kunnen/konden NL niet redden met alleen hun grote bek........daar is wel wat meer voor nodig!

@Arnoldfan: make my day
:D

ik ben tenminste realistisch, zowel Janmaat als Fortuyn, als Wilders kunnen/konden NL niet redden met alleen hun grote bek........daar is wel wat meer voor nodig!

@Arnoldfan: make my day

Wat kan jij toch soms (altijd) achterlijk zijn :roflol:

Hij kan zijn plannen pas uitvoeren als de meerderheid achter hem staat, maar dat kennen jullie niet op dat corrupte eiland, daar doen mensen waar ze zin in hebben zeker.

Wat kan jij toch soms (altijd) achterlijk zijn :roflol:

Hij kan zijn plannen pas uitvoeren als de meerderheid achter hem staat, maar dat kennen jullie niet op dat corrupte eiland, daar doen mensen waar ze zin in hebben zeker.

alsof de corrupte hier erger is dan in NL?
:roflol:

hier is alleen helaas de politiek corrupt, en ook nog niet eens allemaal!

maar wat zo zielig is van de PVV is dat ze dan gelijk de complete Antillen bestempelen als corrupt........en dat getuigt niet echt van slimheid.
;)

alsof de corrupte hier erger is dan in NL?

hier is alleen helaas de politiek corrupt, en ook nog niet eens allemaal!

maar wat zo zielig is van de PVV is dat ze dan gelijk de complete Antillen bestempelen als corrupt........en dat getuigt niet echt van slimheid.
;)
Daar heb je wel een punt, de linkse partijen in Nederland + de schijn liberalen vvd zijn zeker corrupt. Met hun 2de baantjes, bouwbedrijven & vergoedingen die onterecht en abseurt hoog zijn.

het is hoe ik het vind menings verschillen. Maar die vent hoeft geen proces aan zijn broek te krijgen door dit. kijk die buitenlanders wat ze zeggen eene keer word ik voor kaas kop uitgescholden en andere keer voor wat anders. en ze vinden nederland zo k*t.

laat mij een kaaskop zijn ik vind het best maar hun kunnen(moeten) hier ook weggaan als ze het hier zo k*t vinden......

het is hoe ik het vind menings verschillen. Maar die vent hoeft geen proces aan zijn broek te krijgen door dit. kijk die buitenlanders wat ze zeggen eene keer word ik voor kaas kop uitgescholden en andere keer voor wat anders. en ze vinden nederland zo k*t.

laat mij een kaaskop zijn ik vind het best maar hun kunnen(moeten) hier ook weggaan als ze het hier zo k*t vinden......

als ik eerlijk moet zijn ben ik nog wel wat erger dan Wilders.....

ik ben alleen geen man van woorden, maar wel van daden!

3 keer in de fout, klein of grote fout....en je rot op naar het land waar je zoveel promotie voor maakt!
( dit geldt met name voor de allochtonen die hier zijn geboren maar zich graag marokkaan of turk noemen)
;)

Kap met dat opscheppen klusmier. Je kan dan 200+ kilo squatten, dat betekent niet dat je iedereen in elkaar mept. Als je nou zo stoer gaat doen op straat zoals hier op internet, met je grote bek, kom je van een koude kermis thuis. Dan mis je al je tandjes omdat een 60 kg ecto je een trap op je smoel heeft gegeven.

Belachelijk ja..

Kap met dat opscheppen klusmier. Je kan dan 200+ kilo squatten, dat betekent niet dat je iedereen in elkaar mept. Als je nou zo stoer gaat doen op straat zoals hier op internet, met je grote bek, kom je van een koude kermis thuis. Dan mis je al je tandjes omdat een 60 kg ecto je een trap op je smoel heeft gegeven.

ik pis hier bijna in mijn broek!!!
(van het lachen)

Met nieuwe jurisprudentie is niks mis mee hoor, het zal heel wat duidelijkheid geven.
De gevangenisstraf waar ze het op "tv" over hebben zegt trouwens niet zoveel. Het is gewoon een maximum straf voor dat delict, op een simple diefstal staat bijvoorbeeld een maximum van 4 jaar gevangenisstraf.

Terug
Naar boven