AndroidHealthClinic

Nieuws Tom Goegebuer is Europees kampioen gewichtheffen

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
media_xl_890488.jpg

Tom Goegebuer is in Boekarest Europees kampioen gewichtheffen in de categorie tot 56 kilogram geworden. Onze 34-jarige landgenoot haalde het in de Roemeense hoofdstad met een olympisch totaal van 252 kg (115 + 137 kg). (belga/dea)
Gefeliciteerd! :thumbup:

heeft ie goed gedaan, vooral het trekken.

hell yeah

Subliem getrokken.
In het stoten kon hij ook wel wat meer, maar hij wou geen risico's nemen.

is geschift die prestatie, proficiat

Heel erg nice! Proficiat!

Over droog gesproken, kon geen gram niet meer af.

Schitterende prestatie! :wl:

ik was vandaag gaan kijken bij men moeder thuis.
ik zal alleen springen en de ringen en dergelijke.
Was het maar een kort onderdeel dan want het meeste gezien.
Echt k*t dat ik het gemist had.
Zag dan die yuri van gelder kampioen was bij de ringen wel, kerel heeft wel huge fysiek echt.

Gefeliciteerd. Een fantastische prestatie, die hopelijk een goede stimulans voor het olympisch gewichtheffen (in België en misschien ook wel Nederland) zal zijn.

(allemaal anabolen :))

Was tof om te zien!

hell yeah

Subliem getrokken.
In het stoten kon hij ook wel wat meer, maar hij wou geen risico's nemen.

Zijn laatste stootbeurt was imo ook het meest overtuigend. Bij zijn eerste beurt dacht ik nog, als dat maar goed gaat. Maar die blijft echt zijn techniek gebruiken ook als het niet zo lekker "valt" en de latere stootbeurten werden alleen maar beter.
En dat alles na zo hard afgetraind te hebben:eek: diep respect en ook ervoor dat deze man uit Belgie kan winnen tegen de gewichtheflanden waar gewichtheffen een véel hogere prioriteit heeft dan in BE en NL.

Echt super !

Ik had het opgenomen op mijn Digicorder en er juist naar gekeken :)

Echt super voor hem goe gedaan, Technisch vondt ik hem tussen die gasten zo goed als perfect en dan nog bij C&J was het echt af 115 kilo met 55kg lichaams gewicht. ( dien Turk die 2de was kon er nie echt mee lachen )

Kvondt het echt wijs, alleen van die snatch word ik ziek. Die gasten hun benen en armen en de smoelen da ze trekken. Die zijn daar echt goe aan het afzien en pijn aan het lijden.

Weer een zegen voor de Belgen :)
Proficiat Tommeke

Zijn laatste stootbeurt was imo ook het meest overtuigend. Bij zijn eerste beurt dacht ik nog, als dat maar goed gaat. Maar die blijft echt zijn techniek gebruiken ook als het niet zo lekker "valt" en de latere stootbeurten werden alleen maar beter.
En dat alles na zo hard afgetraind te hebben:eek: diep respect en ook ervoor dat deze man uit Belgie kan winnen tegen de gewichtheflanden waar gewichtheffen een véel hogere prioriteit heeft dan in BE en NL.

Laatste beurt stoten zag je inderdaad dat hij meer had gekunnen moest het nodig geweest zijn. Prachtig de manier dat hij het kon uitspelen. Ik kon het gewoon niet geloven dat hij met 5kg voorsprong kon beginnen aan het stoten. Was wel ****ing stresserend hoe zowel de italiaan als het winnende gewicht cleanden om dan alsnog bij het jerken te mislukken.

julie belgen kunnen trots zijn, heb Tom bij een paar toernooien gezien, sympathieke vent en geen sterallures. Piet van der Kruk vertelt op eurosport altijd zo trots dat Tom universitair geschoold (meld ie vooral denk ik omdat de meeste andere deelnemers dat niet zijn), het werd gewoon eens tijd voor Tom om te winnen.

PS, ik dacht wel dat die italiaan even roet in het eten ging gooien...

julie belgen kunnen trots zijn, heb Tom bij een paar toernooien gezien, sympathieke vent en geen sterallures. Piet van der Kruk vertelt op eurosport altijd zo trots dat Tom universitair geschoold (meld ie vooral denk ik omdat de meeste andere deelnemers dat niet zijn), het werd gewoon eens tijd voor Tom om te winnen.

PS, ik dacht wel dat die italiaan even roet in het eten ging gooien...

Dat kan je wel zeggen, toen ik een keer naast hem aan het trainen was, liet ie voortdurend luide scheten, en tom_vt maar lachen :p

Terug
Naar boven