Fitness Seller

Nieuws Tom Goegebuer is Europees kampioen gewichtheffen

Vette prestatie!
Toch iets waar wij belgen nog trots op kunnen zijn

Knap gedaan!

De italiaan had nog niet gewonnen int totaal met die 143, ze wogen beide namelijk even zwaar en wie het eerst het beste totaal haalt wint. Een stomme zet van de Italianen eigelijk ;)

Ik heb em vandaag ook nog ni gezien dus het zal laat geworden zijn vannacht ;)

ik was vandaag gaan kijken bij men moeder thuis.
ik zal alleen springen en de ringen en dergelijke.
Was het maar een kort onderdeel dan want het meeste gezien.
Echt k*t dat ik het gemist had.
Zag dan die yuri van gelder kampioen was bij de ringen wel, kerel heeft wel huge fysiek echt.

Je hebt naar het EK turnen gekeken, geen wonder dat je het gewichtheffen hebt gemist. Die avatar, dat ben jij dus echt?:o

Goe poeier van den Tom!

t*ring kwam er toevallig bij uit op Eurosport geweldig! Aan alle belgen gefeliciteerd dat jullie een krachtsporter op die niveau kunnen afleveren.. 34 jaar en knap om 2 jaar terug te beslissing te nemen om naar de -56 klasse te gaan! Echt tof!

Je hebt naar het EK turnen gekeken, geen wonder dat je het gewichtheffen hebt gemist. Die avatar, dat ben jij dus echt?:o

ja had ik al door dat het turnen was, alleen teletekst zei dat uur weightlifting ek in roemenië.
Heb ook niet alles zitten zien hoor was bij men moeder gaan eten en altijd gaan piepen.

Iemand een filmpje van zijn lifts? Op sporza niet te vinden :(

Proficiat Tom,

respect man! Je hebt alles voor de sport gegeven en nu komt de beloning!

Haha Tom woog deze morgen al 62 kg liet hij mij weten :roflol:
Hij is aan het bulken met leffes zei hij :bierbang:

Gefeliciteerd met zo'n prestatie

Hij bulkt ni alleen met leffes, om de 100m vond hem wel iets lekker om te eten ;)

Welke doelstellingen heeft hij nu behalve bulken?:D

Haha zijn reactie na zijn laatste snatch!

Valt mij altijd op dat gewichtheffers veel blijer zijn met een gelukte lift dan powerlifters. Die kijken naar de witte lichten en gaan dan gewoon weg.

Nog een vraagje tussen door, kan iemand me zeggen hoe ik Tom kan bereiken ?

( E - mail , telefoon ?? )

Thnx

Super!

Terug
Naar boven