tis je geradenSupertom zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tis je geradenSupertom zei:

is een gym die werkt met jaar en halfjaar contracten, en die van mij is voor een jaar.. dus pas in augustus andere gym. Supertom zei:hier een link naar het schema.
http://www.elitefitness.com/forum/showpost.php?p=4497774&postcount=15
woensdag is de light day. squatten doe je dan ook niet echt zwaar. dus denk dat ik de inclines dan eigenlijk nooit echt zwaar pak, of zie ik dit verkeerd?
miss een goed plan om op de woensdag, waar ik normaal licht pak kwa gewichten, licht te gaan full squatten los?
!heb je gelijk in.. maar wat doe je ertegen he..Gelijk een rechtszaak aanspannen ouwe. Sue those bastards!:shoot: Dit is natuurlijk k*t met peren zo.
Nu voor set gepakt. ging lekker. voelde goed. zelfs zo goed dat ik dacht, pak gewoon de 75 ook een keer. gewoon proberen toch. alleen dit lukte en had zelfs nog wat over. Wilde eigenlijk stoppen want vond het wel goed zo. Maar dacht toen ineens, waarom ook niet. 2x 2.5 kilo erbij en ja hoor, hij ging de lucht in. wel moeilijk maar hij ging.
heerlijk.