Supertom
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Supertom zei:thnx![]()
doe nu gewoon legpress ipv squat, dus op maandag woensdag en vrijdag.
!
Misschien moet je zn log dan nog een keer lezen.Cyan zei:Hey, ik volg je log al een tijdje. Ben zelf ook bezig met 5x5 schema.
Weet je zeker dat je je de squat goed uitvoert, want dat pijn is niet zo ondraaglijk hoor? Anders Front Squats proberen, zodat de druk minder is op de onderrug? Ik vind het zonde. Zo'n goede oefening vervangen door leg press...
Verder nog succes.
zodra ik los kan squatten gaat dat natuurlijk gebreuren
Supertom zei:@alex: kan alleen smith squatten. werkt echt niet lekker met mn rug..zodra ik los kan squatten gaat dat natuurlijk gebreuren
![]()
@cyan: en wat zijn jouw resultaten tot nu toe?? ben benieuwd! last komt dus doordat het smith squats zijn en geen losse.
@angerfist: volg nu het beginners 5x5 schema. is een singlefactor schema. in het uitgebreidde 5x5 topic in het pl gedeelte zeiden ze dat je dit schema gewoon kon gaan doen, dat je niet eerst veel ervaring op hebt moeteen doen. het is dus ook niets met volume fase/deload/intensity ed. maar wel een schema gebazeerd rond de 5 sets van 5 reps filosofie.
Karma voor het ongemak 
WuLee zei:Misschien moet je zn log dan nog een keer lezen.![]()
Hij heeft geen squatrek tot zn beschikking, alleen een Smith. En daar heb je dus geen neuk aan.

@cyan: en wat zijn jouw resultaten tot nu toe?? ben benieuwd! last komt dus doordat het smith squats zijn en geen losse.
Ik ben nog altijd bezig en heb tot nu toe goed resultaten geboekt. Alleen moet ik erbij vermelden dat ik bill starr's 5x5 schema gebruikt(volume phase, deload,..je kent het wel).
Bench was 60 kilo max. Nu doe ik 5x60 kilo
full squat was 50 kilo max. Nu doe ik 5x45 kilo.
deadlift was 80 kilo max. nu doe ik 5x 70 kilo
Na het einde van m'n schema, ga ik dan m'n 1rms checken. Is zekers allemaal gestegen! Bench en deads gaat goed, in squatten ben ik blijkbaar niet zo sterk in...
No need to complain, ik stijg in gewichten, dus dat is goed.
Zo zie je maar. Simpel en effectief schema!

Supertom zei:haha cool, zijn we even oud en even zwaar. alleen ben ik 20 cm langerschrale ecto
maar hou je geen log bij ofzo? zou leuk zijn![]()