XXL Nutrition

Tonijn smaakvoller maken

ArnieProportio

Advanced Bodybuilder
Waardering
17
Ik neem Tonijn in water. Het enige wat toegevoegd is, is zout.

Wat kan ik toevoegen zodat het een beetje smaak heeft? Uiteraard iets dat low fat, en low carbs is.

Ik heb al citroensap geprobeerd, en azijn.

Jullie nog andere tips?

Doe er eens wat knoflook in,smaakt al heel wat beter.

Door een salade gooien met ****ing veel slasaus. Dat is de enige manier om het nog een beetje eetbaar te maken.

kappertjes/augurk/mayonaise/ketchup/peper?/chilisaus/olijfolie met een smaakje :P

mayonaise heeft veel teveel kcal/vetten. Ketchup kan wel.

Beetje ansjovis ertussen vind ik ook wel lekker.

Meestal eet ik het gewoon hap-slik naar binnen, maar om het wat lekkerder te maken zou ik het door tomatensap gooien of met wat augurken en wat olijfolie in een soort van salade mixxen.

Meestal maak ik er een lekkere maaltijdsalade van :o

bv. salade nicoise; gekookte sperzieboontjes, verse trostomaatjes, ui, wat olijfjes, blik tonijn, eventueel wat mais, gekooktei ...lekkere dressing van olie/goede azijn/beetje mosterd/fijngesneden knoflook/peper+zout en eventueel kl. handje geroosterde pijnboompitjes. Ook lekker om wat verse kruiden er door heen te snijden..

In de blender gooien met tomatensap , peper erbij en basilicum.

Heb een gouden tip voor je, trust me on this.

Neem je tonijn, doe deze op een bord of in een bakje of wat. Meng de volgende dingen door je tonijn:

Uien ringetjes,
Knoflook( Vloeibaar ) Conimex ofzo
Citroensap
Zwarte peper

Niet te veel zwarte peper en knoflook anders is het niet meer lekker. Met de uien ringetjes maak je het lekker fris.

Men neme:
Sla, tomaat, ui, tonijn meng dit doe er azijn over + zout en peper
= uberchille tonijnsalade! <3

zilveruitjes !

of een ei met dooier en wat light mayo of zelfs 0% mayo als je wat meer vet wil

en uiteraard mosterd

klinkt misschien raar maar: appel
ik doe er vaak een granny doorheen, heerlijk!

Beetje ketchup, gaat bij mij prima naar binnen. Maar zonder ketchup vind ik het ook al lekker.

is ketchup niet erg slecht omdat er veel suikers in zitten?

is ketchup niet erg slecht omdat er veel suikers in zitten?

Af en toe kan best, als het maar past in je schema... als je bijv. dingen moet schrappen dan zou ketchup 1 van de dingen kunnen zijn omdat het idd veel suikers bevat.

Gebruik zelf ook gewoon ketchup...liever ketchup dan mayo.

Terug
Naar boven