AndroidHealthClinic

Tonijn vraagje

OrangeFlame

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik ga beginnen met tonijn te eten, maar ik vind het eigenlijk behoorlijk aan de prijs met iets van 2 euro nogwat voor 3 blikjes van ieder 80 gram. John West heb ik gekocht.

Welk merk/soort kopen jullie en hoeveel zit daar in? En welke prijs natuurlijk :)

Gr.

John West komt mij bekend voor. Je hebt andere merken die je al voor 70 cent hebt, onder andere in Louis Delhaize.

Het goedkoopste van het goedkoopste.
Kocht ook eerst merken, maar een vis is een vis hé!

Btw hoe eten jullie ze? Gewoon met een boterham?
Geen trucjes om het lekkerder te maken? (mayo buiten beschouwing)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal volgende keer even verder kijken dan mijn neus lang is.

ik mix ze soms met een ei, heb je ineens nog meer eiwitten binnen :)

Het probleem is: het blijft droog. Saus is een beetje uit de boze.. Kennen jullie nog andere goede smeermiddelen zodat het geheel wat sappiger wordt?

HalvaMayo is helemaal geen probleem hoor. 2x een vork erop kwakken en mengen, dan smaakt het heerlijk. 1 gram verzadigd vet en ook nog es omega die niet in tonijn zelf zit. En zo kom je nog aan je vetinname voor optimale testosteronproductie. Kun je de rest van de dag al dat vet bijna 100% mijden.

Als je nooit vet eet dan maak je gewoon een fout.

ik maak er een salade van met feta kaas en tomaaten enz, feta kas zit bijna geen vet in en helemaal geen kh dus kan ermee door ( 30 gram)

Het probleem is: het blijft droog. Saus is een beetje uit de boze.. Kennen jullie nog andere goede smeermiddelen zodat het geheel wat sappiger wordt?
eetlepel yoghurt en een iets kleinere lepel mayo erdoorheen mengen en eventueel nog een tomaat in kleine stukkies erdoorheen

Ik ga beginnen met tonijn te eten, maar ik vind het eigenlijk behoorlijk aan de prijs met iets van 2 euro nogwat voor 3 blikjes van ieder 80 gram. John West heb ik gekocht.

Welk merk/soort kopen jullie en hoeveel zit daar in? En welke prijs natuurlijk :)

Gr.

John West is goed maar wel aan de prijs. Beste alternatief volgens mij is Deepblue Tonijn op olie of water van albert heijn. Kost 0.89 cent. Heel goed te eten. Er is bij aldi en lidl voor 60-70 cent te halen, maar is bijna niet te eten, vind ik. Die deepblue van AH is zelfs puur te eten (em zelfs die op water valt reuze mee).

ik maak er een salade van met feta kaas en tomaaten enz, feta kas zit bijna geen vet in en helemaal geen kh dus kan ermee door ( 30 gram)

Ik dacht toch wel 20% vet hoor die feta (tenzij je iets abominabels koopt als "feta-light") ... ok 20% van 30 gram is ook maar 6 gram, maar toch weer 54 Cal extra.

Oh en vergeet de olijven niet.

Ik eet zelf alleen maar tonijn als ik pasta maak (met tonijn, spinazie, een uitje, knoflook, pijnboompitten en wat geraspte peccorino (volgens mij zit er ook nog tomatenpuree bij, maar dat zou ik even na moeten kijken (wat ik nu niet ga doen :)))

tonijn in warme tomatensaus + spaghettikruiden en verse look + kapertjes + pasta..
Lekkere boel is het dan..
of Tonijn op zen Thais... met verse koriander en citroenkruid..:cool:

Remia frites-lijn: 5% vet per 100gr., 110 kcal, eiwit is te verwaarlozen,
helaas wel 15gr carbs.

Smaak is prima!

Ja natuurlijk komt er vet voor in mijn voeding.
Ik denk dat ik eens wat Mozarella erbij ga eten. Klein slaatje ervan maken.

Er zit behoorlijk wat eiwit in Mozarella hoor en het is.. TE lekker.

merk maakt nix uit kijk gwn alset in eigen nat is!

tonijn mengen met hutte kase heel erg lekker

Ik gooi er meestal wat tomaten, ijsbergsla, augurken en walnoten doorheen. Dan overheerst de smaak van de tonijn niet zo erg.

Terug
Naar boven