ExtremeJJ
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een k*t tosti ijzer, met een soort van V er in. Dus dan krijg je geen echte burgers. In de pan ook mogelijk neem ik aan?
Toch maar het tosti ijzer gebruikt, waren lekker. Beetje droog alleen, welke saus is er lekker over?het voordeel van zo'n knijp-ijzer is dat je de boel lekker stevig samen drukt... dat heb je in de pan niet (tenzij je er een blik soep bovenop zet misschien) ? Ook heeft die van mij van die mooie randjes die er net wat structuur aan geeft... maar goed zal vast ook wel in een pan gaan inderdaad. (wel goed aandrukken want hij moet niet uit elkaar vallen). Probeer het eens en laat het ons weten......
Toch maar het tosti ijzer gebruikt, waren lekker. Beetje droog alleen, welke saus is er lekker over?

Goeie shit man. Ik walg van tonijn uit blik maar dit was best lekker. Wel "veel" werk tough.
Die van mij waren best stevig. Had wel iets meer havermout, kaas en had een mega ei gebruikt: