AndroidHealthClinic

Tonijnburgers

Als ik een heerlijke cake maak is het ook een dikke drap voor het de oven ingaat, gaat om het resultaat... :cool:

( ook in de pan kan je extra dingen toevoegen )

Net proberen te maken, werd me tosti-ijzer niet warm. Heb ze toen proberen te maken in de pan maar dat werd niet echt een succes. Nog eens proberen als ik nieuwe tosti-ijzer heb dan

je kan de havermout ook vervangen door chillibonen, kikkererwten of zwarte bonen voor een low carb day of als afwisseling, zo maak ik ze altijd en ben er zot op :)

Is die halve ui wel goed doorbakken?

Zooooooooooooo. Deze is lekker. Potverdorie. Ze waren bij mij wel helemaal uit elkaar gedonderd. Maar dat mag de pret niet drukken. Heerlijk.

Heb een k*t tosti ijzer, met een soort van V er in. Dus dan krijg je geen echte burgers. In de pan ook mogelijk neem ik aan?

• Topic Starter Topic Starter
Heb een k*t tosti ijzer, met een soort van V er in. Dus dan krijg je geen echte burgers. In de pan ook mogelijk neem ik aan?

het voordeel van zo'n knijp-ijzer is dat je de boel lekker stevig samen drukt... dat heb je in de pan niet (tenzij je er een blik soep bovenop zet misschien) ? Ook heeft die van mij van die mooie randjes die er net wat structuur aan geeft... maar goed zal vast ook wel in een pan gaan inderdaad. (wel goed aandrukken want hij moet niet uit elkaar vallen). Probeer het eens en laat het ons weten......

het voordeel van zo'n knijp-ijzer is dat je de boel lekker stevig samen drukt... dat heb je in de pan niet (tenzij je er een blik soep bovenop zet misschien) ? Ook heeft die van mij van die mooie randjes die er net wat structuur aan geeft... maar goed zal vast ook wel in een pan gaan inderdaad. (wel goed aandrukken want hij moet niet uit elkaar vallen). Probeer het eens en laat het ons weten......
Toch maar het tosti ijzer gebruikt, waren lekker. Beetje droog alleen, welke saus is er lekker over?

ziet er lekker uit morge maar eens proberen

Goeie shit man. Ik walg van tonijn uit blik maar dit was best lekker. Wel "veel" werk tough.

Die van mij waren best stevig. Had wel iets meer havermout, kaas en had een mega ei gebruikt:

foto (1).jpg

• Topic Starter Topic Starter
Met een klein beetje samba, gember en ketjap:

157iu0h.jpg

Moet zeer nodig een nieuw tosti ijzer kopen, zien goed uit

Mijne zitten nu in het tosti apparaat. Heb 1,5 ei bij de tonijn gedaan, ui, zout, peper, en broodkruimels. Ben benieuwd, zal resultaat over 5min posten

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 22:39 ----------

net ff gekeken en 1,5 ei is duidelijk teveel. xD

Ok het is mislukt. Van me tosti apparaat is de teflon laag aan het af bladeren dus dacht slim te zijn door er alluminium folie op te doen. De tonijn zat er helemaal aan vast. Het is me nog gelukt om de grote delen er af te halen. Morgen nieuw tosti apparaat halen voor beter resultaat.

Smaakt overigens prima:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben nu bezig met poging 2.0

Zelfde manier, heb nog geen tijd gehad voor nieuw tostiapparaat. Dit keer heb ik wel het alluminum folie met zonnebloem olie een beetje ingevet. Hopelijk blijft het nu niet plakken

Potverdomme ze blijven weer plakken xD
Ruikt wel heerlijk, heb dit keer Ketjap en Madras kruiden toegevoegd.
Met taart steek ding heb ik het folie best goed eraf kunnen halen.
Resultaat:

14czjig.jpg

Laatst bewerkt:
Die eerste ziet er echt vies uit man:roflol:

Ik zie al dat Wazzup de beste grill heeft. Moet ook zo'n ding halen. Als je je eten er 2x zo lekker uit kan laten zien door alleen zo'n grill is dat de investering waard.

Goeie shit man. Ik walg van tonijn uit blik maar dit was best lekker. Wel "veel" werk tough.

Die van mij waren best stevig. Had wel iets meer havermout, kaas en had een mega ei gebruikt:

Veel werk? lol.

Wat ook wel handig is om je gril even te sprayen met PEM oid.

Terug
Naar boven