Fitness Seller

Tonijnburgers

ziet er lekker uit ;)

Veel werk? lol.

Wat ook wel handig is om je gril even te sprayen met PEM oid.

Relatief wel man. Vandaar de "".

-Vieze snijplank
-Vieze rasp
-Vieze knoflookpers
-Vieze kom waarin je het kneed
-Vies tosti apparaat
+ je hebt meer shit nodig.

Dit tegenover 2 tartaartjes in de pan of een bak kwark.

Of ruimt je moeder alles op voor je:D

Edit: waar haal je die PEM eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Kan ook zijn dat ik de vorige keer teveel kaas had gebruikt :roflol:
Qua knoflook gebruik ik altijd een theelepeltje puree :)

• Topic Starter Topic Starter
Kan ook zijn dat ik de vorige keer teveel kaas had gebruikt :roflol:
Qua knoflook gebruik ik altijd een theelepeltje puree :)

ook kaas die uit mijn tosti komt lopen veeg ik er makkelijk uit. De platen zijn van mijn ijzer niet uitneembaar, dus ik KAN hem niet eens in de vaatwasser zetten. Maar ene stukje keukenpapier heeft me nog niet gefaald.

Dan is mijn ijzer toch niet zo non-stick als ik ervan mag verwachten. Deze overigens :

126030786924.jpg

Super bedankt voor dit recept. Eindelijk een gerecht waarmee ik tonijn lekker kan maken! En ook nog goede verhoudingen.

die wil ik ook :O
maar mijn tosti dinges is helaas kapot...

je kan ze ook prima in de pan bakken erg lekker

Gemaakt & goedgekeurd.
Bedankt, eindelijk een manier om die tonijn op een aangename manier weg te krijgen.

Echt de max. Tonijn heeft me nog nooit zo gesmaakt!

Hoe ik het aangepakt heb:

blikje tonijn, goed laten uitlekken zodat ie droog is. Volledig ei toegevoegd + scheutje ketjap (heel weinig). Daarna goed afkruiden met peper (zout vind ik overbodig, gezien de smaak van tonijn uit blik).

+ 2 lepels havermout
+ wat geraspte kaas

alles goed mengen met een vork en daarna 2 bolletjes draaien met de hand, en ondertussen het eventueel overbodige vocht eruit persen. 5 minuutjes tss de grill en klaar!

Enige afwas = vork, tupperware-potje en de grillijzers.

:thumbs:

Net gemaakt, dikke aanrader!

Ging perfect in de pan, ik maakte mijn burger vrij "dik", en plette die dan wat verder met mijn vork vanaf dat de tonijnburger in de pan lag. Ik heb er zo drie gemaakt met 200g tonijn, en er was er maar eentje die doormidden brak :). Gewoon een beetje voorzichtig zijn met het omdraaien.
Op het einde was burger echt goed hard, waardoor die niet meer uit elkaar kon vallen.

Dus eerst gewoon alle ingrediënten bij elkaar pleuren, dan verdelen en in het apparaat? Klinkt en ziet er alleszins geweldig uit!

weer eens na een lange tijd gemaakt, :meal:

had honger gekregen. net even gemaakt en mijn complimenten! ik hou niet zo van tonijn maar dit smaakt erg goed moet ik zeggen. Ga deze zeker erin houden

dit is. echt. super lekker <3.
thanks for sharing!

Net gemaakt, smaakt heerlijk! Heb alleen broodkruimels gebruikt ipv havermout.

2ci7acn.jpg

30xfmlw.jpg

Wow tnx man b*ch ass burger!

Terug
Naar boven