Fitness Seller

Tonijnburgers

Heb gewoon voor dit recept zo'n sandwichmaker gekocht :D, en ik kan alleen maar zeggen dat het het gewoon 100% waard is :p. Het wordt een tonijnburger cut bij mij :). Ook superlekker met gewoon een beetje ketchup bij :).

Wzzup beste mod ever deze tonijn burgers zijn delicious!

tvp gezet!

Ik ga ze vanavond op de bbq proberen....
hoop dat ze stevig genoeg zijn daarvoor!
Misschien wat extra havermout er door, en een tijdje van te voor maken zodat het vocht wat in de oats trekt....
Laat t wel ff weten!!

• Topic Starter Topic Starter
Misschien wat extra havermout er door, en een tijdje van te voor maken zodat het vocht wat in de oats trekt....
Laat t wel ff weten!!

Ik vermoed dat ze daar iets te vochtig voor zijn. (althans zoals ik ze de laatste keer gemaakt heb). In ieder geval niet te veel mee pielen. Hoe vaker je ze omdraait hoe groter de kans dat ze uit elkaar vallen lijkt me.

Maar laat het vooral weten.

Vandaag staat er een variant van deze burgers op het menu: zalm/tonijn burgers.
Ben benieuwd, want de gewone tonijnburgers waren alvast geslaagd!

Laat t wel ff weten!!
Vergeet niet BBQ kruiden!!

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 12:11 ----------

Normaal is tonijn moeilijk in te slikken:(

heel lekker man ,
maar bij mijn bleef het niet aanelkaar :s
( ik denk dat ik mijn tonijn niet zo goed had uitgeknepen )

bbq wordt idd moeilijk denk ik. Bij mij is de stevigheid ook echt afhankelijk per keer. Maar ik moet wel zeggen dat ik er veel mee experimenteer. Doe er bv sambal bij , light smeerkaas en een plakje light smeltkaas ( Smeerkaas is 25 kcal , smeltkaas 50 ). Heb in tijden niet zoveel tonijn gegeten :D.

Als ik ze enkel met uitjes,bieslook, ei , beetje havermout en sambal doe dan kan ik er toch echt gewoon goeie vaste burgers uithalen.

Net met zalm geprobeerd... héél zalig ! :D

Damn deze zijn goddelijk!! Net gemaakt met 2blikken tonijn, echt heerlijk!

2 eetlepels havermout is ... gram enig idee?
ik pak meestal 50gram met tonijn allen weet niet of dat weer te veel is

2 eetlepels havermout is ... gram enig idee?
ik pak meestal 50gram met tonijn allen weet niet of dat weer te veel is

2 eetlepels is echt geen 50 gram... eerder 10 of zo. (maar als je een weegschaal hebt... ik mag aannemen dat je een lepel hebt ?, dus ik snap de vraag geloof ik niet))

2 eetlepels is echt geen 50 gram... eerder 10 of zo. (maar als je een weegschaal hebt... ik mag aannemen dat je een lepel hebt ?, dus ik snap de vraag geloof ik niet))
ik heb geen weegschaal ;P maar bedoel of 50 gram ook zou kunne maar heb het al geprobeerd. werkt opzich maar vind de smaak niet super. het ruikte fakking lekker maar smaak was niet echt goed. komt wss dat ik geen kruide heb gebruikt ^^ morge maar eens porbere met kruide

Ga dit binnenkort ook eens maken, ziet er gruwelijk lekker uit.

Echt een toprecept!! Eenvoudig te maken en ze smaken echt heerlijk!

Bij mij vallen ze wel uit elkaar en worden ze van binnen niet echt goed gaar, smaak is op zich niet verkeerd maar ook niet super.

Beter kneden/even in de koelkast doen en niet te vaak omdraaien. Als ze niet gaar worden vuur lager zetten en meer geduld hebben.

Helemaal niet omdraaien....

tenminste als je zo'n ding hebt:

Tosti-ijzet.jpg

Terug
Naar boven