XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Hoe is het met je vloer gesteld?
Ik liep er tegenaan dat mijn vloer niet even gelijk was, waardoor ik hem aan de voorkant moest opvullen.
Als het echt op strak op de maat aankomt, zou ik toch even een waterpas eroverheen halen.
Voor de rest kan je FS een mailtje sturen of de maten echt voor 100% kloppen, ook voor de latpully.
Mocht het wel allemaal passen, ben ik ervan overtuigt dat je een goede koop heb gedaan.
Mocht het zover zijn, laat dan graag even wat foto's zien.
Greetz!

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt, ik schaf mij een home-gym aan:)

ik zou mij deze wille kopen maar het probleem is dat mn kelder 2m10 hoog is en deze rack is net 2m10..:( Buiten de pull-ups, zou er een probleem zijn bij voor andere uitvoeringen te doen en vooral: zou hij passen in mn kelder, tis erg nipt..?

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p314_Powertec-Power-Rack-System.htmlhttp://www.fitness-seller.nl/produc...ck-incl--Utility-Bench---140kg-Halterset.html

Een andere optie zou zijn om een squatreck en een benchreck apart te kopen, maar dan mis ik toch wel de mogelijkheid voor een aantal oefeningen..
het bodycraft powerrack overwegen? is 2m06 dus past wel in je kelder :)

Laatst bewerkt:
Mijn homegym, met squat rack, free rack, flat bench, olympische bar, 120 kg 50 mm schijven, 200 +- 30 mm schijven, 1.80 30mm bar.

2a6l4sj.jpg

15d1jbk.jpg

11gst5e.jpg

Mooi spul man!

Hier nog even mijn home gym. Ik had gisteren nog wat spullen binnen gekregen, dus mijn home gym is bijna kompleet:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Rolling Thunder:

Hier nog even mijn home gym. Ik had gisteren nog wat spullen binnen gekregen, dus mijn home gym is bijna kompleet:
k023xj.jpg

Leip !
Rotzooi op de kamer.. goed trainingsmateriaal en dan die matras er langs !
Dat vind ik er wel bruut uitzien.

Karma voor jou jongen !

Thanks, ik had geen ruimte meer voor mijn bed dus kreeg mijn home gym toch hogere prioriteit. Dus dan maar een matras op de grond.

Bevalt goed, beter dan die van BodyCraft die ik hier voor had.

coole shit,waar haal je zo'n rolling thunder?

30uv3x4.jpg

Die dumbbell die voor je bankje ligt, hoeveel kg kan je daar op kwijt en wat is de totale lengte van die halter. En kun je daar ook nog een beetje fatsoenlijk mee dumbbell drukken of moet je hem schuin houden.

Die dumbbell is 450mm geloof ik (grootste 30mm dumbbell bij Fitness-Seller) en als het goed is kan je er 52kg aan doen. 5x5kg schijf aan iedere kant. Ik had niet meer schijven dus had ik er 49kg van gemaakt. Deze dumbbell gebruikt ik trouwens voor standing dumbbell press.

Nieuw: extra bar, hex bar, matjes, 70kg DB's

IMG_0446.groot.jpg

IMG_0448.groot.jpg

IMG_0449.groot.jpg

2q1xidf.jpg

Op foto's:
- matjes
- bodycraft power rack
- 2 halterstangen 220cm 50mm
- 2x40kg, 4x20kg, 2x15kg, 2x10kg, 4x5kg, 2x2.5kg, 2x1.25kg allemaal 50mm
- 4x10kg, 4x5kg, 8x2kg, 4x1kg, 5x0.5kg, 2 korte halterstangen, 28mm
- 2 vaste DB's van 70kg
- bankje uit decathlon
- 2 autowielen voor cleans van elk 12kg
- potje magnesium
- hex bar
- stok voor shoulder dislocates
- rek met daarop knee wraps, elastische bands, jeansmouwen voor towel pull up, bewerkte kousen die kunnen dienen als elbow of knee sleeves, straps
- schoentjes voor truck pull

Niet op foto's:
- Riem, wrist wraps
- 4x20kg 50mm schijven
- 4 paar elastische bands in verschillende sterktes die bovenin mijn rack hangen

Dit alles op 3m* :p

Zie ik dat goed, is die dumbbell 70kg? Nice poster trouwens van SSJ4 Vegeta en Goku.

Klopt :p Mooi decoratiestuk.

Terug
Naar boven