AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Idd ook leuke content goeie vibes
 
20200815_195702.jpg
20200815_200056.jpg
 
Met de lockdown in België zijn alle sportscholen dicht dus dan maar een tijdelijke oplossing resultaat:
Bench, squat en pulldown rack.
Stang koste me 56euro
100kg cement voor gewichten te maken aan 24euro
PVC buizen diameter 40 was 10euro
Paletten had ik nog liggen.
Katrol, karabijnen en toebehoren was 15euro
Totaal +-100euro

Geen beschrijving beschikbaar.
Geen beschrijving beschikbaar.
 
IMG_20201112_184146919.jpg
IMG_20201112_184152791.jpg

IMG_20201112_184200860.jpg
IMG_20201112_184226852.jpg


Hier een klein beeld van mijn homegym, heb nog niet alles wat ik wil, maar mijn vrouw en ik kunnen hier nog prima trainen.
Zo rond Juni dit jaar verhuist naar een woning met garage, dus deze omgebouwd naar gym met de rubberen vloer.
Het meeste is van ATX en Rogue, maar ook een aantal dingen zoals dumbbells een beetje bij elkaar gescharrelt.
Verder heeft mijn broer hier nog een oude bench van hem neergezet, volgens mij komt deze nog ergens uit de jaren 90 ofzo.
Ik hoop het nog te kunnen uitbreiden met iets van een lat pulley of functional trainer (in de toekomst).
Verder jaag ik nog op een Rogue Operator Bar als deze weer op voorraad komt.....ooit, tot die tijd train ik wel even prima met de Rogue Bella Bar van mijn vrouw.
Power bands, springtouwen en riemen hangen buiten beeld.
 
Bekijk bijlage 512523Bekijk bijlage 512524
Bekijk bijlage 512525Bekijk bijlage 512527

Hier een klein beeld van mijn homegym, heb nog niet alles wat ik wil, maar mijn vrouw en ik kunnen hier nog prima trainen.
Zo rond Juni dit jaar verhuist naar een woning met garage, dus deze omgebouwd naar gym met de rubberen vloer.
Het meeste is van ATX en Rogue, maar ook een aantal dingen zoals dumbbells een beetje bij elkaar gescharrelt.
Verder heeft mijn broer hier nog een oude bench van hem neergezet, volgens mij komt deze nog ergens uit de jaren 90 ofzo.
Ik hoop het nog te kunnen uitbreiden met iets van een lat pulley of functional trainer (in de toekomst).
Verder jaag ik nog op een Rogue Operator Bar als deze weer op voorraad komt.....ooit, tot die tijd train ik wel even prima met de Rogue Bella Bar van mijn vrouw.
Power bands, springtouwen en riemen hangen buiten beeld.

Ziet er echt heel tof uit man! Een hele garage voor je gym is wel echt de dream hoor, wanneer wij naar een ander huis gaan kijken is een garage of flink schuurtje ook een harde eis!
 
Bekijk bijlage 512523Bekijk bijlage 512524
Bekijk bijlage 512525Bekijk bijlage 512527

Hier een klein beeld van mijn homegym, heb nog niet alles wat ik wil, maar mijn vrouw en ik kunnen hier nog prima trainen.
Zo rond Juni dit jaar verhuist naar een woning met garage, dus deze omgebouwd naar gym met de rubberen vloer.
Het meeste is van ATX en Rogue, maar ook een aantal dingen zoals dumbbells een beetje bij elkaar gescharrelt.
Verder heeft mijn broer hier nog een oude bench van hem neergezet, volgens mij komt deze nog ergens uit de jaren 90 ofzo.
Ik hoop het nog te kunnen uitbreiden met iets van een lat pulley of functional trainer (in de toekomst).
Verder jaag ik nog op een Rogue Operator Bar als deze weer op voorraad komt.....ooit, tot die tijd train ik wel even prima met de Rogue Bella Bar van mijn vrouw.
Power bands, springtouwen en riemen hangen buiten beeld.
Mooie homegym!
Let op mijn woorden je blijft toch aanschaffen en weer aanpassen ...je bent nooit klaar haha
 
Tip van de dag: koop dus ook een legpress :)
 
Ziet er echt heel tof uit man! Een hele garage voor je gym is wel echt de dream hoor, wanneer wij naar een ander huis gaan kijken is een garage of flink schuurtje ook een harde eis!
We wilden beiden graag voor een deel thuis trainen, dus toen we op huizenjacht gingen, hebben bewust gezocht voor een huis met degelijke garage. Gelukkig hebben we nog een tuinhuisje voor de fietsen en wat gereedschap.
Onze ruimte is nu ongeveer 2,8 bij 5,5 meter.
 
Redelijk gebruikte legpress is er vanaf 250 euro.

Een hobby kost altijd wat geld, maar let je goed op de koopjes op marktplaats dan valt het heel erg mee.
Als je de homegym dan weer vergelijkt met de maandelijkse kosten van voeding en supplementen (voor sommigen nog aas) is dit in verhouding helemaal niks.

Meeste spullen die ik naar verloop van tijd toch weer verkoop kan je vaak voor exact hetzelfde bedrag weer doorverkopen, zeker als er Barbarian of ATX op staat.

Ik heb voor zo'n 5000 euro aan gebruikt spul staan en schat dat ik er toch wel 4000 voor terug krijg als ik het zou verkopen.
 
Redelijk gebruikte legpress is er vanaf 250 euro.

Een hobby kost altijd wat geld, maar let je goed op de koopjes op marktplaats dan valt het heel erg mee.
Als je de homegym dan weer vergelijkt met de maandelijkse kosten van voeding en supplementen (voor sommigen nog aas) is dit in verhouding helemaal niks.

Meeste spullen die ik naar verloop van tijd toch weer verkoop kan je vaak voor exact hetzelfde bedrag weer doorverkopen, zeker als er Barbarian of ATX op staat.

Ik heb voor zo'n 5000 euro aan gebruikt spul staan en schat dat ik er toch wel 4000 voor terug krijg als ik het zou verkopen.
Zeker das ook de reden dat ik graag al eens iets vernieuw of upgrade in men homegym. Je verkoopt de oude gewoon tegen een goeie prijs terug.

Alleen ben ik er nu wel bijna. Enige wat ik mss nog wil zijn de atx calibrated plates. Enja een legpress ofzo maar daar heb ik jammer genoeg geen plaats meer voor.
 
Redelijk gebruikte legpress is er vanaf 250 euro.

Een hobby kost altijd wat geld, maar let je goed op de koopjes op marktplaats dan valt het heel erg mee.
Als je de homegym dan weer vergelijkt met de maandelijkse kosten van voeding en supplementen (voor sommigen nog aas) is dit in verhouding helemaal niks.

Meeste spullen die ik naar verloop van tijd toch weer verkoop kan je vaak voor exact hetzelfde bedrag weer doorverkopen, zeker als er Barbarian of ATX op staat.

Ik heb voor zo'n 5000 euro aan gebruikt spul staan en schat dat ik er toch wel 4000 voor terug krijg als ik het zou verkopen.
Dit dus. Hier dezelfde ervaring dat deze spullen hun waarde blijven houden. Ook rondom maandelijkse kosten besparing van gymabbo
 
Zeker das ook de reden dat ik graag al eens iets vernieuw of upgrade in men homegym. Je verkoopt de oude gewoon tegen een goeie prijs terug.

Alleen ben ik er nu wel bijna. Enige wat ik mss nog wil zijn de atx calibrated plates. Enja een legpress ofzo maar daar heb ik jammer genoeg geen plaats meer voor.
Heb zelf de vertical leg press van powerline. Zeer solide en ook erg zwaar mee te trainen . Heb Max gehad van 160 kg ( is makkelijk vol te stouwen met het dubbele ) maar omdat je hem anders pakt als een normale leg press voel je hem als een malle en neemt bijna geen vloer oppervlakte in beslag 🤩
 
Back
Naar boven