Geen Creedence in de top tien.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen Creedence in de top tien.
Gaat het niet over een vietnam veteraan die naar huis komt?Got in a little hometown jam
So they put a rifle in my hand
Sent me off to a foreign land
To go and kill the yellow man
Zou het nummer + tekst anno 2019 uitgekomen zijn, zou de beste man aan het spit geregen zijn.
Ook fijn dan dingen vroeger nog mochten onder de noemer artistieke vrijheid.
Got in a little hometown jam
So they put a rifle in my hand
Sent me off to a foreign land
To go and kill the yellow man
Ik ken het nummer niet, net als De Boer Dat Is De Keerl van Normaal op 9.Zal wel de laatste in NL zijn die dat nummer van Vera geluisterd heeft.
Zonet gedaan.
Leuk dat ie hoog staat maar klopt natuurlijk niks van
Zeker grijsgedraaid, en ook wel terecht. Vind de tekst prachtig. Als je de geschiedenis van de USA kent, dan wordt die prachtig vertaald in dit nummer.Ik had van jou toch een beter nummer van The Boss verwacht dan dit grijsgedraaide nummer.
Dat is pas het laatste uur. De eerste dagen zijn het leukst. Je komt ook van die gouwe-ouwe tegen die je zelden op de radio hoor. En ook wat klassiekertjes van Nederlandse bodem (Drs. P - Dodenrit, Herman van Veen, Focus, Cuby & The Blizzards, minder gangbare nummers van de Earring) en wat minder gangbare of vergeten nummertjes. Mocht het niks zijn, kun je gewoon even switchen naar de Snob 2000. Daar staan alleen maar nummers in waar je bij de Top 2000 niet op kan stemmen en daar stemmen veel meer echte muziekkenners op. Goeie nummers van Radiohead, Porcupine Tree, Black Sabbath etc.Vinden jullie de sjeu er niet een beetje van af met die gebumpte top 10? Denk dat ik gewoon lekker sublime blijf luisteren![]()
Sublime? Vind dan radio 6 veel beter. Sublime herhaalt om de dag dezelfde platen. Nadeel is wel dat radio 6 alleen via internet te luisteren is tegenwoordig. Vroeger hadden ze daar ‘De Zwarte Lijst’ op. Dat was geniaal.Vinden jullie de sjeu er niet een beetje van af met die gebumpte top 10? Denk dat ik gewoon lekker sublime blijf luisteren![]()
Moet toch ergens aan mn inspiratie komen als ik weer wat post in dat African American muziek uit de good old days topic

Arrow niet meer helaas.Arrow Classic Rock Of Nostalgie (Belgisch). Op de ether (in de auto) is Arrow niet te luisteren.
Klopt, alleen op de kabel. Ik heb de Arrow Top 500 op m'n stickie voor in de auto

Bruce vond het ook wel erg leuk dat Reagan dat nummer gebruikte als opkomst nummer tijdens zijn campagne. Over verkeerde interpretatie gesproken.Gaat het niet over een vietnam veteraan die naar huis komt?
Money!Bruce vond het ook wel erg leuk dat Reagan dat nummer gebruikte als opkomst nummer tijdens zijn campagne. Over verkeerde interpretatie gesproken.