XXL Nutrition

Top 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dat is pas het laatste uur. De eerste dagen zijn het leukst. Je komt ook van die gouwe-ouwe tegen die je zelden op de radio hoor. En ook wat klassiekertjes van Nederlandse bodem (Drs. P - Dodenrit, Herman van Veen, Focus, Cuby & The Blizzards, minder gangbare nummers van de Earring) en wat minder gangbare of vergeten nummertjes. Mocht het niks zijn, kun je gewoon even switchen naar de Snob 2000. Daar staan alleen maar nummers in waar je bij de Top 2000 niet op kan stemmen en daar stemmen veel meer echte muziekkenners op. Goeie nummers van Radiohead, Porcupine Tree, Black Sabbath etc.
Meeste nummers ken ik wel. 2000 klinkt veel maar is het niet. Heel af en toe kom je nog wel eens nummer tegen die niet kent maar wel een openbaring is. Helaas was dat meer in de begintijd van de Top 2000

• Like
Waarderingen: BB_
Meeste nummers ken ik wel. 2000 klinkt veel maar is het niet. Heel af en toe kom je nog wel eens nummer tegen die niet kent maar wel een openbaring is. Helaas was dat meer in de begintijd van de Top 2000
Natuurlijk is het niet heel bijzonder, maar voor de gewone Radio is het eens wat anders en het is ook een beetje nostalgisch. De verhalen erbij, rond de kerstdagen als papa oliebollen staat te bakken in de keuken etc. Top 2000 a GoGo op TV met achtergronden en de verhalen van Leo Blokhuis.

• Like
Waarderingen: LM
Natuurlijk is het niet heel bijzonder, maar voor de gewone Radio is het eens wat anders en het is ook een beetje nostalgisch. De verhalen erbij, rond de kerstdagen als papa oliebollen staat te bakken in de keuken etc. Top 2000 a GoGo op TV met achtergronden en de verhalen van Leo Blokhuis.
Smaken verschillen blijkt maar weer.

Als je deze post 10 jaar terug maakte zou ik +1 geschreven hebben. Ik wil gewoon muziek niet die randzaken er bij. Heb ook hekel aan djs en sidekicks

Smaken verschillen blijkt maar weer.

Als je deze post 10 jaar terug maakte zou ik +1 geschreven hebben. Ik wil gewoon muziek niet die randzaken er bij. Heb ook hekel aan djs en sidekicks
Via de vrije keuzes is het wel gelukt na jaren Echoes van Pink Floyd, Firth of Fifth van Genesis en nummers van Iron Maiden in de Top 2000 te krijgen, dus ik houd ijdele hoop.

Echt zo een 3fm lijstje

Sorry ik verneuk de sfeer. Ik zou positiever worden.

Post hier niet meer in dit topic.

Top2000 is een feest

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat is wel zo ja. De geur van oliebollen bakken en worstenbroodjes in de oven. Muziek op de achtergrond. De stereo die harder gaat bij bepaalde nummers. Zoiets blijft toch bij. Herinneringen die weer levend worden door muziek.

Dit is voor mij om de een of andere reden het grootste vrijheidsnummer voor mij. Een beetje born to be wild-achtig, maar dan goed.
Een vleugje hippie cultuur wellicht. Het nummer kwam uit in 1969.

Vind het ook een uitstekend nummer. Enerzijds heb je de zwaarmoedige anti-oorlogs nummers (bv. Piano Man hierboven) en anderzijds heavy metal. Dit zit mooi tussenin.

Ook al is het m'n stijl niet, het verdient dan toch op z'n minst een plaats in die snob 2000.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven