Fitness Seller

Top 5 beste spellen ooit?

Zeer moeilijk! Er is zoveel keuze.

Final Fantasy 7
Metal Gear Solid
GTA Vice City
Command & Conquer Red Alert
Half Life 2

Elite
Civilization series
Streetfighter 2 turbo
Baldur's gate 2
Championship Manager series (heet tegenwoordig Football manager)

edit:
Speedball 2, Ultima Underworld, Halflife 2 en Sensible Soccer verdienen genoemd te worden.

Laatst bewerkt:
Moeilijk. Ik denk,

Grand Theft Auto 4, daarna gevolgd door Vice City gevolgd door alle anderen
Zelda: Ocarina of Time
Final Fantasy 7
Metal Gear Solid
Diablo 2 Multiplayer
Counter-Strike

• Topic Starter Topic Starter
Zelda A Link To The Past was ook goed trouwens voor die tijd, ik werd helemaal gek toen me pa em gewoon had gekocht en ik moest slapen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelda A Link To The Past was ook goed trouwens voor die tijd, ik werd helemaal gek toen me pa em gewoon had gekocht en ik moest slapen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wel 20 keer uitgespeeld op de gameboy, toen later nog een paar keer toen hij op de gameboy color kwam :D

Mario was ook altijd heel tof.

wel 20 keer uitgespeeld op de gameboy, toen later nog een paar keer toen hij op de gameboy color kwam :D

Ik had em voor de snes, damn krijg gelijk heimwee als ik dat plaatje weer zie, voor die tijd vond ik em net zo goed als OoT.

Hoewel OoT ook goeie herinneringen bij me opbrengt ;)

Die nieuwste, Twilight Princess, die schijnt minder te zijn toch? Heb em nooit gespeeld, maar volgens mij komt ie lang niet in de buurt bij deze andere 2 toch?

Ik vond die Zelda game nooit zo geweldig. Maar ik zal vanavond mn SNES emulator opstarten en hem NOG een kans geven.

1- Halo2
2- Halo3
3- Halo1
4- Streets of Rage
5- Quake

Streets of Rage was ook hondsbrutaal idd.

StreetsOfRage-1.jpg - 136752

Geen top 5, maar erg leuk waren iig:

Zelda, Ocarina of Time
DooM3
Chrono Trigger (snes)

Chrono Trigger = De beste RPG ooit..

Geen enkele final fantasy game kan aan Chrono Trigger tippen. No lies.

Ik vond die Zelda game nooit zo geweldig. Maar ik zal vanavond mn SNES emulator opstarten en hem NOG een kans geven.

In het begin heb je nog geen zwaard etc, nog helemaal niks, dat is het leuke van Zelda, je kan zoveel nieuwe dingen vinden etc waardoor je sterker wordt, verschillende dingen, nieuwe levels halen.

Als ik jou was zou ik lekker Ocarina of Time gaan spelen, dat is de moeite veel meer waard, tenzij je er echt geen ruk om geeft dat ALTTP er een stuk ouder uit ziet :D

Ik speel nog iedere avond op mn Snes emulator die op mn Xbox(1) staat... dus "slechte" graphics irriteer ik me niet aan :D

Die n64 emulator doet het niet goed, loopt constant vast.. da's de enige reden waarom ik Ocarina of Time nog niet heb uitgespeeld.

Die heb ik nooit gespeeld :( En die torrents voor chrono cross zijn ook ****ing traag..

Volgens mij heb ik Chrono Trigger ook nog heel even gespeeld.

Maar ik vond FF7 en 8 toch beter hoor.

Die nieuwste, Twilight Princess, die schijnt minder te zijn toch? Heb em nooit gespeeld, maar volgens mij komt ie lang niet in de buurt bij deze andere 2 toch?

T.P. is wel een erg mooi spel, helemaal vergeleken met OoT. Helaas is het spel daardoor niet beter geworden.
Heb er maanden voor nodig gehad om er doorheen te werken. Niet omdat het zo moeilijk is, maar eerder omdat het af en toe een beetje saai is en je het daardoor niet speelt.
Al met al toch nog een mooie 8,2

1. tetris
2. manillen
3. sokoban
4. patience
5. pac man

Terug
Naar boven