XXL Nutrition

Toronto Pro 2013

Bezoekers in dit topic

Mark Dugdale heeft zijn huiswerk meer als goed gedaan. Ziet er zeer goed uit.
En WTF met Maria, de vrouwelijke versie van Andreas Munzer???

Inderdaad een even gestoord laag VP. Hopelijk loopt het voor haar niet op dezelfde manier af als voor Munzer.
 
Inderdaad een even gestoord laag VP. Hopelijk loopt het voor haar niet op dezelfde manier af als voor Munzer.

Ik denk dat haar leven sowieso afloopt na Bodybuilding. Zoiets beschrijf je toch niet meer als een 'zij' of een 'hij', eerder een 'het' :roflol:!
 
ik zat mij al af te vragen hoe de voorkant eruit zou zien na die foto's van haar rug... gadverrr
en wtf @ onderbenen?
 
Respect voor het resultaat, maar toch zouden ze het moeten verbieden.
 
Ik denk dat haar leven sowieso afloopt na Bodybuilding. Zoiets beschrijf je toch niet meer als een 'zij' of een 'hij', eerder een 'het' :roflol:!

Gozer (klein zielig nep bodybuildertje),

Beetje meer respect graag. Dat je het niet mooi vindt, ok, maar ze zet als bodybuildster wel een topprestatie neer...

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 06:28 ----------

Wtf is dat voor extreem vuil schepsel? Bah :kots:

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 18:42 ----------



Check die aders op die onderbenen dan :roflol: . Gadver!

Ook al zo een zielige reactie...
 
Gozer (klein zielig nep bodybuildertje),

Beetje meer respect graag. Dat je het niet mooi vindt, ok, maar ze zet als bodybuildster wel een topprestatie neer...

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 06:28 ----------



Ook al zo een zielige reactie...

1) Ik ben geen bodybuilder, ook geen bodybuildertje. Ook geen ambities toe, toch bedankt.

2) Ik weet maar al te goed hoeveel werk/moeite zij hierin stopt. Daar heb ik wel bewondering voor.

Los hiervan ben ik bij mijn weten niet verplicht om zulke dingen 'mooi' of 'estetisch' te vinden. Moest het een mannelijke bodybuilder zijn met een gut, of een Kai green die in SM-pakjes koprollen maakt, dan wordt er door velen ook een duidelijk standpunt ingenomen (op een vaak niet al te zachtaardige manier).

Omdat zij een vrouw is moet ik mijn woorden gaan wikken en wegen? Mag ik haar geen beest van een vrouw noemen? Mag ik het überhaupt niet walgelijk vinden?

Ik kijk genoeg naar BBshows, zowel man als vrouw (en ja ook de écht gespierde), en los van het feit dat zij ontzettend diep gaat (bijna niet voor te stellen), vind ik het resultaat echt walgelijk. Als jij erdoor gecharmeerd bent, mij goed, jij bent dan waarschijnlijk een "echte" bodybuilder en zal zo'n zaken meer appreciëren.

Verder, dit is bodybuilding (jij grote stoere echte bodybuilder), je staat in de schijnwerpers om beoordeeld te worden. Ze zal wel voldoende aanhangers hebben, ben er zeker van dat ze zich er niet aan stoort dat ik het walgelijk vind hoever ze haar lichaam drijft, het neemt zelfs levensgevaarlijke proporties aan op die manier. VrouwenBB kan best mooi zijn, maar té is té. Net omdat het VROUWENbodybuildeing is, is het leuk dat er nog iets 'vrouwelijks' aan die klompen spiermassa zit..

De winnares trouwens:



Haar fysiek kan ik wél smaken. Dus nog éénmaal: respect voor haar prestatie, al blijf ik het walgelijk vinden hoe ze eruit ziet. Dat heeft niks algemeen met vrouwen te maken, dat vind ik van een ruhl of een Dave Palumbo ook. Kom mijn mening hier dan ook niet beoordelen, een mening is altijd subjectief, en stoor je niet aan elk woord dat jij niet 'lief' of 'zacht' genoeg vind, dat gebeurt hier elke dag namelijk wel 1000x (zou jij wel moeten weten).

Zoals je trouwens op de fotos ziet, is de IFBB jury het met mij eens. Ondanks dat dat monster tig keer droger en harder staat ;).
 
Laatst bewerkt:
Je mening geven is wel wat anders dan een atleet "een extreem vuil schepsel" noemen, of niet?

Ik vind het namelijk ook absoluut niet mooi, maar ik zou mezelf wel meer passend uiten. Dat is mijn punt...

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 08:38 ----------

Buitenstaanders doen al ongepast over bodybuilders laat staan bodybuildsters, dan mogen wij op een bb-forum ons op zijn minst passender uiten als iemand in de top van 'onze' sport een topprestatie neerzet!?
 
Mack likes :cool:

gruwelijk droog.
Heel knap, helemaal voor een vrouw
 
Mijn woordkeuze was misschien niet ideaal, maar na het bekijken van alle foto's is dat het eerste wat in me opkwam. Zeker bij vrouwen weegt het totale pakket zoveel harder door, ik ben dan ook een beetje geschokt dat er vrouwen zijn die zichzelf zo droog krijgen of überhaupt zo willen verschijnen on stage.

Dat het levensgevaarlijk is om zo droog te staan is algemeen bekend, dat een vrouw daar in slaagt vind ik heel knap maar tevens ook erg beangstigend. Mijn woorden doen de sport geen eer aan, maar in alle eerlijkheid, alleen kijken naar de spiermassa/vorm en het vet/vocht % is ook niks. Vind haar dan ook geen echt uithangbord voor vrouwenBB, eerder voor een freakshow. En het zijn net de stigma's van 'freakshow' en 'levensgevaarlijk ongezond' die de sport bij het grote publiek echt in een negatief daglicht zetten.
 
Laatst bewerkt:
Mijn woordkeuze was misschien niet ideaal, maar na het bekijken van alle foto's is dat het eerste wat in me opkwam. Zeker bij vrouwen weegt het totale pakket zoveel harder door, ik ben dan ook een beetje geschokt dat er vrouwen zijn die zichzelf zo droog krijgen of überhaupt zo willen verschijnen on stage.

Dat het levensgevaarlijk is om zo droog te staan is algemeen bekend, dat een vrouw daar in slaagt vind ik heel knap maar tevens ook erg beangstigend. Mijn woorden doen de sport geen eer aan, maar in alle eerlijkheid, alleen kijken naar de spiermassa/vorm en het vet/vocht % is ook niks. Vind haar dan ook geen echt uithangbord voor vrouwenBB, eerder voor een freakshow. En het zijn net de stigma's van 'freakshow' en 'levensgevaarlijk ongezond' die de sport bij het grote publiek echt in een negatief daglicht zetten.

Karma voor je nette bewoording!;)
 
Mijn woordkeuze was misschien niet ideaal, maar na het bekijken van alle foto's is dat het eerste wat in me opkwam. Zeker bij vrouwen weegt het totale pakket zoveel harder door, ik ben dan ook een beetje geschokt dat er vrouwen zijn die zichzelf zo droog krijgen of überhaupt zo willen verschijnen on stage.

Dat het levensgevaarlijk is om zo droog te staan is algemeen bekend, dat een vrouw daar in slaagt vind ik heel knap maar tevens ook erg beangstigend. Mijn woorden doen de sport geen eer aan, maar in alle eerlijkheid, alleen kijken naar de spiermassa/vorm en het vet/vocht % is ook niks. Vind haar dan ook geen echt uithangbord voor vrouwenBB, eerder voor een freakshow. En het zijn net de stigma's van 'freakshow' en 'levensgevaarlijk ongezond' die de sport bij het grote publiek echt in een negatief daglicht zetten.

Karma voor je nette bewoording!;)

Kijk daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen, goed bezig heren ;)
 
ok wat een prestatie maar toch van vrouw naar man? dit is extreem en amper nog iets vrouwelijk aan zit gwn vol mannelijk hormoon en hgh vind ik echt spijtig dan is Dana Lynn voor mij wel de limiet :D
 
ok wat een prestatie maar toch van vrouw naar man? Dit is extreem en amper nog iets vrouwelijk aan zit gwn vol mannelijk hormoon en hgh vind ik echt spijtig dan is dana lynn voor mij wel de limiet :d

+1
 
ok wat een prestatie maar toch van vrouw naar man? dit is extreem en amper nog iets vrouwelijk aan zit gwn vol mannelijk hormoon en hgh vind ik echt spijtig dan is Dana Lynn voor mij wel de limiet :D

Helemaal gelijk, ik krijg er zelf ook geen warme gevoelens van. Bizar dat een vrouw zoiets kan bereiken. Bovenstaande vergelijking is een beetje Ronnie in vergelijk met Antoinne.
 
Helemaal gelijk, ik krijg er zelf ook geen warme gevoelens van. Bizar dat een vrouw zoiets kan bereiken. Bovenstaande vergelijking is een beetje Ronnie in vergelijk met Antoinne.

Ronnie en Antoinne? Hoe bedoel je dat?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die lamme kop van hem ook altijd :roflol:
 
Jij bent niet 1 van de slimste he pleister? :D

Haha
 
Back
Naar boven