geld voor mij ook............ik train ook niet zo zwaar.......Ik heb nog geen last van mijn leeftijd, maar ik train ook niet zo zwaar.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geld voor mij ook............ik train ook niet zo zwaar.......Ik heb nog geen last van mijn leeftijd, maar ik train ook niet zo zwaar.

van harte welkom hier!Mmmm, ik ben net nieuw hier op dit forum.... en ik ben 36 btw
Grt

Welkom Strevertje bij de ouwe knarrenWablieft? Dat durf ik nog niet.
Eerst een paar maanden hard trainen.
a wij nemen jou zo als je bent hoor37
Hier aangemeld omdat ik info zoek en nodig heb om flink af te vallen dmv een goede training.
Ik ben het zat om als 'dikkerik' door het leven te gaan!
dank dank dankhaha ja geef de ouderdom maar de schuldIk ben 43
Heb via dit forum mijn voedingspatroon hard aangescherpt, ik was te zwaar.
Ik ben 1.84, woog 101 kg, sinds afgelopen januari op dieet en ben nu 87.7 kg, vetpercentage 24% was 26% (Ik moest afvallen inzake te hoge cholesterol en te hoge bloedsuiker)
Merk wel in kracht dat iets minder is geworden, train 4x in de week, alle spiergroepen.
Heb wel een Fatburner gebruikt om mijn dieet kracht bij te zetten.
Die 6-pack zal ik (waarschijnlijk) nooit meer krijgen, maar die flinke buik is nu weg, maarja dat is de ouderdom.(helaas)

hihi dank je ..... tis een erg leerzaam forum en tot zo ver heb ik heel veel aan de zoekfunctie van dit forum!Nope, alleen admins. Ik kan het eens controleren maar niet aan anderen bekend maken. Dat zou schending van de privacy zijn, gezien het een anonieme enquete is en de stemmers bijgevolg ook verwachten dat ze anoniem blijven.