XXL Nutrition

Tot welke leeftijdscategorie behoor jij?

Peiling Peiling Tot welke leeftijdscategorie behoor jij?

• Tiener

Stemmen: 181 20,8%
  • Twintiger

Stemmen: 233 26,8%
  • 30 plusser

Stemmen: 99 11,4%
  • 35 plusser

Stemmen: 170 19,6%
  • 40 plusser

Stemmen: 157 18,1%
  • 50 plusser

Stemmen: 25 2,9%
  • 60 plusser

Stemmen: 2 0,2%
  • 70 plusser

Stemmen: 2 0,2%

• Totaal stemmers
    869
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mmmm, ik ben net nieuw hier op dit forum.... en ik ben 36 btw

Grt

37

Hier aangemeld omdat ik info zoek en nodig heb om flink af te vallen dmv een goede training.
Ik ben het zat om als 'dikkerik' door het leven te gaan!

Succes Roderik

10ner :s

Welkom Roderik
succes met je doel

Ik ben 43
Heb via dit forum mijn voedingspatroon hard aangescherpt, ik was te zwaar.
Ik ben 1.84, woog 101 kg, sinds afgelopen januari op dieet en ben nu 87.7 kg, vetpercentage 24% was 26% (Ik moest afvallen inzake te hoge cholesterol en te hoge bloedsuiker)
Merk wel in kracht dat iets minder is geworden, train 4x in de week, alle spiergroepen.
Heb wel een Fatburner gebruikt om mijn dieet kracht bij te zetten.
Die 6-pack zal ik (waarschijnlijk) nooit meer krijgen, maar die flinke buik is nu weg, maarja dat is de ouderdom.(helaas)

Ik ben 43
Heb via dit forum mijn voedingspatroon hard aangescherpt, ik was te zwaar.
Ik ben 1.84, woog 101 kg, sinds afgelopen januari op dieet en ben nu 87.7 kg, vetpercentage 24% was 26% (Ik moest afvallen inzake te hoge cholesterol en te hoge bloedsuiker)
Merk wel in kracht dat iets minder is geworden, train 4x in de week, alle spiergroepen.
Heb wel een Fatburner gebruikt om mijn dieet kracht bij te zetten.
Die 6-pack zal ik (waarschijnlijk) nooit meer krijgen, maar die flinke buik is nu weg, maarja dat is de ouderdom.(helaas)
haha ja geef de ouderdom maar de schuld

...Moest iets de schuld eraan geven, ik was al helemaal geen grote drinker, ben dus sinds januari ook gestopt met alcohol drinken, geen frisdrank, dus ook geen Light drankjes, alleen maar water (kraanwater, spa rood en spa blauw), Thee en af en toe koffie zwart (geen melk en suiker meer), wordt je ook af en toe gaar van.

Hier 42 jaar, had zo'n beetje 3 1/2 jaar een erg heftige periode achter de rug. waardoor ik 4 maanden thuis gezeten heb, dit was zo vervelend dat ik na enkele weken thuis gezeten te hebben voor het 1st in mijn leven een sportschool binnenwandelde.

Dat had ik jaren eerder moeten doen, want dat heeft mijn leven een positieve boost gegeven. Had regelmatig last van lage rugpijn, waar ik nu nooit meer last van heb. Verkouden, zo om de 2 a 3 maanden, ik kan me nu niet mee herinneren wanneer ik verkouden ben geweest.

Toen ik begon woog ik 76 a 77 kilo, en ben 191 cm, dus een lange spriet. Inmiddels is mijn gewicht toegenomen tot 91,8 kilo (vanochtend) en uiteraard mijn lengte hetzelfde gebleven. Ik heb de mazzel dat ik mijn vetpercentage redelijk stabiel rond de 14% kan houden. Heb daardoor toch best wel een leuke Six-Pack.

In het begin zag ik door de bomen het bos niet meer, wat dacht je van de Engelse termen, voeding schema's etc etc Nu heb ik het wel zo'n beetje door en ruim een jaar let ik op mijn voeding, voldoende rust, varieer met schema's etc etc

Inmiddels begin ik wel trots te worden op wat ik in die tijd heb opgebouwd en het is leuk om mijn lichaam van een spijker naar een atleet te zien omvormen.

Ik heb nu inmiddels mijn trainingen behoorlijk opgevoerd naar 4 x p/w, waarbij ik nog een avond in de week zwem en 2 a 3 x hardloop en fiets 25 km p/d naar mijn werk. Een nadeel ? is geworden dat ik een vreetmachine ben geworden, regelmatig een pasta/rijst gerecht etc in de microwave, veel brood en groenten, fruit en water drinken. En natuurlijk mijn dagelijkse shakes en Creatine.

En sinds gisteren een punt gezet achter roken, best wel heavy, maar dit gaat ook lukken, heb de laatste jaren al zoveel bereikt dus moet dat een eitje (alweer eieren pfff) zijn.....

Zal ook binnenkort even wat foto's plaatsen en nu 43 jaar Kom maar Op!!!!

Greetz,

R@Y

Laatst bewerkt:
ben terug door de ijzer-microob gebeten... na eeuwen van luiwammes spelen..

:wl:

Moet wel nog een berg vet wegwerken... Al 10kg weegewerkt.. nog een 15 nu... pffff... daarna... yyyiehaa..

OK, die 70 (plus) WIE ? ? ? ? ?

Heb nu nog op 20 gestemd vanaf volgende week 30+ dan maar.......helaas

• Topic Starter Topic Starter
jij kan dat toch zien als moderator?
Nope, alleen admins. Ik kan het eens controleren maar niet aan anderen bekend maken. Dat zou schending van de privacy zijn, gezien het een anonieme enquete is en de stemmers bijgevolg ook verwachten dat ze anoniem blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven