AndroidHealthClinic

Tot welke leeftijdscategorie behoor jij?

Peiling Peiling Tot welke leeftijdscategorie behoor jij?

• Tiener

Stemmen: 181 20,8%
  • Twintiger

Stemmen: 233 26,8%
  • 30 plusser

Stemmen: 99 11,4%
  • 35 plusser

Stemmen: 170 19,6%
  • 40 plusser

Stemmen: 157 18,1%
  • 50 plusser

Stemmen: 25 2,9%
  • 60 plusser

Stemmen: 2 0,2%
  • 70 plusser

Stemmen: 2 0,2%

• Totaal stemmers
    869
Status
Niet open voor verdere reacties.
het kan wel bij ons traint een man van 80 jaar het is meer om nog bezig te zijn en wat sociale contacten ;maar ik hoop dan ook nog te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
het kan wel bij ons traint een man van 80 jaar het is meer om nog bezig te zijn en wat sociale contacten ;maar ik hoop dan ook nog te trainen.
Ik weet wel zeker dat ik dan nog zal trainen, helemaal volpompen met exogene testosteron en eetlustopwekkers en gaan met die banaan ;)

bij mijne maat traint ook een man van 84j, en enkele 60+ ook, bij ons daarentegen is het echte jeugdgym, ik ben met mijn 43j de 2de oudste die ingeschreven is

38, net boven de 35, maar vaak geschat onder de masterleefijd:D (=35)
Mijn atletiektrainer zei me laatst: "nog een paar jaar Marco, dan mag je met de Masters meedoen", waarop ik zei waarom nu niet. Hij schatte me op 32.;)

38, net boven de 35, maar vaak geschat onder de masterleefijd:D (=35)
Mijn atletiektrainer zei me laatst: "nog een paar jaar Marco, dan mag je met de Masters meedoen", waarop ik zei waarom nu niet. Hij schatte me op 32.;)

stoefer.. gedemme mij geven ze 40... :mad:

40jr. jong, maar als ze me 30 schatten is het al behoorlijk, vondt dat vroeger erg rot, maar dat wordt nu steeds fijner.:D

38 jaar maar ook ik wordt fors jonger geschat. Op zich wel leuk maar in mijn werk als consultant moet ik soms een "senioriteits-drempel" overwinnen, blijkbaar verwacht men grijze haren en diepe groeven in het gezicht.

Ik ben 35, op naar de 36. Ik hoop dat ik nog niet in mijn afbraak zit, want anders wordt het dubbel zo moeilijk om spieren te kweken:)

50+

Train 5 x pw

stats:

1.90 m

121 kg

12% bf

Ja, ben net 40 geworden.

ben 51 en train nog viermaal per week:D

Nu nog 32jaar jong. In 2006 zeer veel getraind, vetpercentage van 10% . In 2007 veel getraind vetpercentage 10%.Inclusief mooi lichaam.
In 2008 was het een flop en heb nu een vetpercentage van rond de 25%. Nu terug gestart. Alles is dubbel zo lastig met een vetlaagje. Train terug iedere dag.

Nu nog 32jaar jong. In 2006 zeer veel getraind, vetpercentage van 10% . In 2007 veel getraind vetpercentage 10%.Inclusief mooi lichaam.
In 2008 was het een flop en heb nu een vetpercentage van rond de 25%. Nu terug gestart. Alles is dubbel zo lastig met een vetlaagje. Train terug iedere dag.

heb mezelf hetzelfde aangedaan, nu er tegenaan bro!
Heel veel succes gewenst!
Train ze.. ;)

40.
Maar voel me nog 25 (soms)

Hi 50 train 4 x pw ;) 1.90 93 kg bf 14,1

15 lentes jong :rolleyes:

Ja ja 45 jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven