- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet wel zeker dat ik dan nog zal trainen, helemaal volpompen met exogene testosteron en eetlustopwekkers en gaan met die banaanhet kan wel bij ons traint een man van 80 jaar het is meer om nog bezig te zijn en wat sociale contacten ;maar ik hoop dan ook nog te trainen.

38, net boven de 35, maar vaak geschat onder de masterleefijd(=35)
Mijn atletiektrainer zei me laatst: "nog een paar jaar Marco, dan mag je met de Masters meedoen", waarop ik zei waarom nu niet. Hij schatte me op 32.![]()

Ik weet wel zeker dat ik dan nog zal trainen, helemaal volpompen met exogene testosteron en eetlustopwekkers en gaan met die banaan![]()

Ga ook lekker met een tamme rat op je schouders rondlopen, hoofd praktisch kaal scheren en een petje op je hoofd; scheelt je zo 6/7 jaar.![]()

Nu nog 32jaar jong. In 2006 zeer veel getraind, vetpercentage van 10% . In 2007 veel getraind vetpercentage 10%.Inclusief mooi lichaam.
In 2008 was het een flop en heb nu een vetpercentage van rond de 25%. Nu terug gestart. Alles is dubbel zo lastig met een vetlaagje. Train terug iedere dag.