Logros
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 90kg
Je verhoogd het gewicht met 2.5kg per keer dat je de oefening doet (5kg voor deadlift). Dus bijv:Oke thnx voor de tip! ik deed namelijk geen warming up ik zal deze er nu bij voegen?
kan ik voor de lege stang 20 kilo rekening begrijp ik? ik doe er in totaal 40kg aan gewicht op dus kan ik dat dan rekening voor 60 kg ? of moet ik dat gewoon rekening als 40.
@Logros Ik zal even wat meer gewichten aanschaffen en er per week 2,5 kilo bij opzetten.
Dus de warming up zoals Thaigym Nick hem beschreef plus 1x het schema is dus een juiste trainingsschema? kijken hoeveel kilo ik per oefening kan doen 5x en dat aanhouden, gewicht per week met 2,5 kilo verhogen.
Als dit juist is mag het topic gesloten worden, mocht dit niet zo zijn dan zijn meer tips zeer welkom!![]()
Maandag: A
Squat 3x5 60kg
Bench Press 3x5 40kg
Deadlift 1x5 60kg
Woensdag: B
Squat 3x5 62.5kg
Military Press 3x5 30kg
Power clean/rows 30kg
Vrijdag: A
Sqiat 3x5 65kg
Bench Press 3x5 42.5kg
Deadlift 1x5 65kg
etc.
Je kan doorgaan tot je iets van 2x gedeload hebt op je squat en dan op een ander programma overstappen. Met 3-4 maanden moet je zeker een goeie basis kunnen leggen.
Ik zou ook nog een keer Starting Strength doorlezen (boek is online wel te vinden als je even zoekt), want buiten dat daar alles staat uitgelegd waar je vragen over stelt is het ook belangrijk de techniek goed te snappen van vooral squat en deadlift.