XXL Nutrition

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Peiling Peiling Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties

• Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vreet alleen maar bitterballen bij een wok, dus maakt mij niet uit welke wok het wordt....

Dan ben ik ook in, me broertje denk ik ook.

Powerbase is tof, kunnen de botje-builders ook strongman events doen, zijn ze gelijk verkocht :p

Ik vreet alleen maar bitterballen bij een wok, dus maakt mij niet uit welke wok het wordt....
Maakt niet uit Bart! :eating:

Dan ben ik ook in, me broertje denk ik ook.

Powerbase is tof, kunnen de botje-builders ook strongman events doen, zijn ze gelijk verkocht :p
Gezellig, heb je toegevoegd!

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

Is er een lijst van mensen die gaan tot nu toe?
Zie openingspost :)

[Link niet meer beschikbaar]

Beste :D

Als de tijd meezit kom ik ook wel. Is gelukkig een deload week dus dat komt goed uit

Dikke out. Sinds wanneer is ****ing Eindhoven midden NL. Drie stappen naar het zuiden en je staat in België.

Veel plezier boeruhhhhhhhhhhhhh

Dikke out. Sinds wanneer is ****ing Eindhoven midden NL. Drie stappen naar het zuiden en je staat in België.

Veel plezier boeruhhhhhhhhhhhhh

PUA doen en ergens blijven slapen :p Is voor mij idd ook 2.5 uur. Waar kom jij vandaan?

Lijkt mij ook wel het meest eerlijk voor de nederlanders om een centrale locatie te kiezen :P

Ja maar je moet ook rekening houden met de Belgische leden. Voor hun is Eindhoven ongeveer t midden en alles erboven word voor hun ook ver

Tsja dan moet je niet Midden NL zeggen. Volgens mij zijn de helft van die meetings al in het zuiden geweest.

Lol ehv midden nl :roflol:

Ook out

• Like
Waarderingen: LM
Helaas kunnen we/kan ik niet iedereen tevreden stellen en escalleerde de poll al snel richting eindhoven.

Niet midden Nederland inderdaad, maar er moeten nu eenmaal knopen doorgehakt worden.

Hopelijk blijf er voldoende animo voor een meet in Eindhoven, maar het ziet er voorals nog goed uit.

Nogmaals de oproep om je wel even op te geven als je wilt komen. :D

Laat me raden je komt zeker uit Eindhoven?

Terug
Naar boven